Dubain hotellit - neuvoja

reissuunlähdössä

Osaisitteko suositella hyviä hotelleja / alueita Dubaista. Lennot on, mutta hotellia kaivataan. Joko rannalla tai sitten hyvä ulkoallas ja kulkuyhteydet.
Onko mitään käsitystä hintahaitarista. Hotellivarausjärjestelmissä kaikki näyttävät hyviltä, mutta vaikea saada kuvaa alueesta / rannasta. Eli kaikki hyvien hotellien nimet tervetulleita.

8

2979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissuunmyös

      Jumeirahin ja Marinan alueella hotellit hyviä jopa luxusta, mutta se näkyy myös hinnoissa. Ovat rannalla ja niissä yleensä isot allasalueet. "Keskustaan" menisin Bur Dubain alueelle. Hotellit melkeinpä hotel apartmentseja, ovat edullisempia. Niissäkin löytyy vasta rakennettuja, joten ovat hyvätasoisia. Altaat pääsääntöisesti katolla ja ovat pieniä, mutta kyllä niissä muutaman tunnin viettää aikaansa. Yleensä hotelleista on kuljetus päivittäin rannalle, myös taxilla tai bussilla pääsee hyvin rannalle Bur Dubaista. Deiran puolella Sofitel City Centre hotel myös hyvä mutta taitaa olla saanerauksen jälkeen huippuhintainen. Hotellivarausjärjestelmissäkin näyttää olevan saman hotellin kohdalla melkoisia eroja, joten kannattaa selailla useampia.

    • Rouva M

      Panorama hotellissa ollan oltu ja oli hyvä sekä edullinen mutta siitä syystä aika pian varattu,loppukuusta menossa sen nimiseen kun Palm beach,eikä varmaan valittamista siinäkään.Riippuu miten tasokasta hakee mutta meille pääasia on suhtkoht siisti paikka missä on hyvä aamupala,sänky ja suihku :)

      • käynytDubaissa

        Panorama ja Palm Beach...no jaa, en menisi ilmaiseksikaan. Onneksi jokainen saa valita sen hotellin, jonka haluaa. Halpoja ovat ja huoneita kyllä löytyy hotellivaraamojen kautta. AM:n valikoimissa Palm Beach, tosin heillä ei montaa huoneistoa ole kiintiössään. Etenkin jos viestin aloittaja on ensimmäistä kertaa menossa Dubaihin niin suosittelisin ennen varaamista lukemaan kyseisten hotellien arvostelut. Suosittelen Bur Dubain alueella esim. Kirlees 1, Kirklees 2, Tulip hotel apartments, Xlusive hotel apartment, Bur Juman rotana suites hotel. Nuo ovat kaikki lähellä toisiaan, lähellä Bur Juman ostoskeskusta, suht uusia, erinomaisia ja hyvällä paikalla.


      • Rouva M
        käynytDubaissa kirjoitti:

        Panorama ja Palm Beach...no jaa, en menisi ilmaiseksikaan. Onneksi jokainen saa valita sen hotellin, jonka haluaa. Halpoja ovat ja huoneita kyllä löytyy hotellivaraamojen kautta. AM:n valikoimissa Palm Beach, tosin heillä ei montaa huoneistoa ole kiintiössään. Etenkin jos viestin aloittaja on ensimmäistä kertaa menossa Dubaihin niin suosittelisin ennen varaamista lukemaan kyseisten hotellien arvostelut. Suosittelen Bur Dubain alueella esim. Kirlees 1, Kirklees 2, Tulip hotel apartments, Xlusive hotel apartment, Bur Juman rotana suites hotel. Nuo ovat kaikki lähellä toisiaan, lähellä Bur Juman ostoskeskusta, suht uusia, erinomaisia ja hyvällä paikalla.

        ..juuri sanoin,että kuka hakee mitäkin..mä en makaile hotellihuoneessa muuta kun sen pakollisen muutaman tunnin ja säilytän omaisuuteni,kyseisissä hotelleissa ei ole varmaankaan mitään vikaa,voittaa monella kotiolot.
        Pistän nekin rahat kultasoukkiin :)
        eikä se paranna asiaa yhtään että olet käyny kymmenen kertaa,itse olen siellä käyny neljä kertaa ja muualla sitten enemmän,joskus jopa niinkin että hotelli varattu ja liikun muualla ja jos kauempana niin yövyn jossain majatalossa sen lisäksi että hotellikin varattu(huone) kyseisestä maasta.


      • Heininennn
        käynytDubaissa kirjoitti:

        Panorama ja Palm Beach...no jaa, en menisi ilmaiseksikaan. Onneksi jokainen saa valita sen hotellin, jonka haluaa. Halpoja ovat ja huoneita kyllä löytyy hotellivaraamojen kautta. AM:n valikoimissa Palm Beach, tosin heillä ei montaa huoneistoa ole kiintiössään. Etenkin jos viestin aloittaja on ensimmäistä kertaa menossa Dubaihin niin suosittelisin ennen varaamista lukemaan kyseisten hotellien arvostelut. Suosittelen Bur Dubain alueella esim. Kirlees 1, Kirklees 2, Tulip hotel apartments, Xlusive hotel apartment, Bur Juman rotana suites hotel. Nuo ovat kaikki lähellä toisiaan, lähellä Bur Juman ostoskeskusta, suht uusia, erinomaisia ja hyvällä paikalla.

        olen menossa toukokuun alussa juuri tuonne tulip hotel apartmentsiin. kiva kuulla että sitä suositellaan! :) hotelli oli (todella) edullinen niin vähän mietityttää mitä sillä hinnalla oikeasti saa.
        olen ymmärtänyt että tulipin lähellä on spinneys ruokakauppa mutta google ainakin näyttää lähimmän spinneysin melko kauas. tiedätkö onko lähellä jotain ruokakauppaa mistä saisi aamupalatarvikkeet?


    • dubain matkaaja
    • Marina on eliittialu
    • dubai dubai

      suosittelen näitä hotelleja 100€ / yö hintaluokassa..

      1) Crowne Plaza
      2) Intercontinental
      3) Holiday Inn Al Barsha

      katso hotellien kuvat ja arvostelut http://www.hotellit24.info/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe