Tie johti luokse kaivon
matkan rasittaman ystävän
siinä yhdessä koemme
Sydän kuulla
tuntea samoin
Äärellä kaivon
ammennusastiat
ojentaa saimme
Virvoitusta
läpi tuskan kasvun
seestynyt mieli vaeltaa ja
silmin kirkkain toteaa
miten särmät hoiutuneet.
Keitän vaimolleni kahvit.
Keitä rakkaalles kahvit.
Taivashetki
on toinen ihminen,
itse siihen totean.
Rakkaudellenne
yhteiselle matkallenne.
Katson ylös
toivon tähti tuki
tielleni.
Muruja löysin
8
281
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ajattelin mennä tuonne toiselle sivulle rästejäni lukemaan,
mutta otsikkosi sai munut kiipeämään tänne. :)
Sattuman ja oivalluksen tietä kuvaat toisen olemisen tärkeyttä,
kuin myös se käypäläisenkin, joka jo meni..
Kiitos siitäkin kohtaamisesta.
Hienoa lukea tekstiä joka jää keinumaan sisälle ja luo pienen hymyn..
"Tie johti luokse kaivon
matkan rasittaman ystävän
siinä yhdessä koemme"..
Lempeää iltaa Liisa ja kiitos tästä, niiaa Murukulta! :)Janoisten kohtaamispaikalla
sielä voidaan olla toisillemme
avoimia ja ojentaa omastaki astiastamme.
Tässä eräs
ihailtavaa yhteinen liitto
harmooninen rakkaus huokuu.
Aivan pienellä eleellä
hän
keitän rakkaalleni kahvit.
Minua lämmitti kaivolla kohtaaminen.
Sinulle aamunlämpimäisiä kiitokseksi.
Kaunista talvista päivää,,,Liisa toivottaa
- tiiger-66
sydän kuulee,
tuntee samoin,,
,,,,,
,,siitä lähteestä
juoda janoon,,,
,,,,,
,,tigru herkistyy,,
,,,,,,,
,,se lähde on
ikuisesti pulppuava,,,
,,,,,,,
,,ikuisesti se
virvoittaa,,,,
,,,,,,
,,hieno on runosi,
niin koskettava,,,
,,,,,
,,väsymyksestäkin johtuu
herkkyyteni,,,
,,,,,
,,Eihän meillä oo muuta
kuin ammennusastia.
Miten kaunis
kuvattu nainen,,,,
saviruukkua
pään päällä kantaa.
Yks helmi
tuo ihminen,,,
saimme yhdessä
jakaa
vettä mi virvoittaa.
Hänessä
pulppus rakkaus
nuoruuden rakkautta kohtaan.
Iltakahvit
keitti vaimolleen,
ihanaa.
Hymy tässä itsessä herää
Sinun tielle kiitosmieltä
löytöjä sydämelles,,,,,Liisa
- lindalinda1
todellakin,
runosi on itsessään sellainen.
Tässä on jotain muistojen helminauhasta,
jotain elämästä kauan sitten ja lopuksi
toive
' toivon tähti
tuiki tielleni '
Noin toivon minäkin Sinulle, ja rauhaisaa Joulun-
alusaikaa läheistesi kanssa. Runoissasi elää aina
jonkinlainen osa yhteistä, päättynyttä elämäänne.
Kädenjälkesi jätti hennon ja kauniin jäljen.Sinne vaellusta,
sielä voi löytää,
sydämen.
Niin alas laskeutua,
käteen toista tarttua,
pysähtyä.
Oli hän
odottannu
elämän liekki sammuu.
Ei
ollu aika sen,
liekki kirkas loisti.
Ilta ja tähtitaivas
"Taivashetki"
rakkaus läsnäoloaan
todisti.
lindalindal1
eilisen tie kaivolle
siitä joitaki muruja.
kiitän ja Sinulle toivon
lämpöä sydämelles..Liisa
- tomppa2006
...taivashetki ja muut sanat runossasi...
Tekevät hartaan vaikutelman ja hienon tunnelman runoosi. Minä pidin.Niin monesti janoa tuntien,
huolimatta siitä,,,
on ollu juhlia missä,,
ei juomia oo puuttunnu.
Aikansa sitäki
on tulijoita ja menijöitä,
iloa naurua ,,,laulua.
Hyvä niin
Tie jatkuu,,,
emme tiedä,,mitä varattu,
elämänkoulua tää.
Sydän jännä
se etsii kaivoa
on tiet rasittaneet.
"Toivon tähti"
jolla puhuttelevasti aloitat,
väsyneen elämän taisteluissaan
yks pyyntö,,,saada juoda.
Rakkaus
se meitä virvoittaa,
elvyttää jaksamaan ,,,tiellä elämän.
tomppa2006
hartaasta hetkestä,,murusia
kiitos uuden päivän tielle.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
