Tarvitsisin Athemen siunaamiseen rosmariinia, mutten tiedä mistä sitä voisi löytää. Mitä kuppoja Helsingin lähellä. Mielellään haluaisin ihan puskia, jotta voin käyttää sinä myöhemminkin.
Eli mistä Rosmariinia löytää puskina Helsingin läheltä?
-Noituja
Rosmariinia - Mistä?
4
3728
Vastaukset
- uk-ko
tarkkaa myymälää neuvoa. Mutta Plantagenilla Tammistossa saattaisi olla. Sieltä ostin itse viime talvena. Sitten oon nähnyt tavaratalojen huonekasviosastoilla, viimeksi Tarjoustalossa nyt syksyllä.
- lähimarketissasi
tai lähisupermarketissasi myydän ruukkusalaatteja ja -yrttejä, niin sieltäpä saattaa ruukussa olevaa tuoretta rosmariinia olla.
Ainakin meidän cittarissa ja prismassa on. - Yrttiviljelijä
Itse asun 100 km päässä Helsingistä. Nyt mulla on rosmariinia kuivattuna. Se on huono talvehtimaan, joku huono yksilö on kasvihuonees talvehtimassa.
Keväällä on rosmariinin taimia kyllä myynnissä.
Kuivattuna rosmariinia nyt löytyy.- räntsi
..asuttaessa useita Pohjoisia maita ja käyttäen sen maan valuuttaa perustin rosmariinin aina perusmausteeksi suolan ja pippurin lisäksi.
Asuin erilaisilla räntseillä.
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta
kuivatuista rosmariineista makuni on
kääntynyt Frantsilan tuotteen puoleen.
Se on hyvin puhdasta kuivattua ja riittoisaa rosmariinia. Samalla se muistuttaa kotimaasta ja on todella kotimainen. Pitäsi saada esim. tarkista Hakaniemen halli hesa, samoin turku/tre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026