Tarvitsisin Athemen siunaamiseen rosmariinia, mutten tiedä mistä sitä voisi löytää. Mitä kuppoja Helsingin lähellä. Mielellään haluaisin ihan puskia, jotta voin käyttää sinä myöhemminkin.
Eli mistä Rosmariinia löytää puskina Helsingin läheltä?
-Noituja
Rosmariinia - Mistä?
4
3692
Vastaukset
- uk-ko
tarkkaa myymälää neuvoa. Mutta Plantagenilla Tammistossa saattaisi olla. Sieltä ostin itse viime talvena. Sitten oon nähnyt tavaratalojen huonekasviosastoilla, viimeksi Tarjoustalossa nyt syksyllä.
- lähimarketissasi
tai lähisupermarketissasi myydän ruukkusalaatteja ja -yrttejä, niin sieltäpä saattaa ruukussa olevaa tuoretta rosmariinia olla.
Ainakin meidän cittarissa ja prismassa on. - Yrttiviljelijä
Itse asun 100 km päässä Helsingistä. Nyt mulla on rosmariinia kuivattuna. Se on huono talvehtimaan, joku huono yksilö on kasvihuonees talvehtimassa.
Keväällä on rosmariinin taimia kyllä myynnissä.
Kuivattuna rosmariinia nyt löytyy.- räntsi
..asuttaessa useita Pohjoisia maita ja käyttäen sen maan valuuttaa perustin rosmariinin aina perusmausteeksi suolan ja pippurin lisäksi.
Asuin erilaisilla räntseillä.
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta
kuivatuista rosmariineista makuni on
kääntynyt Frantsilan tuotteen puoleen.
Se on hyvin puhdasta kuivattua ja riittoisaa rosmariinia. Samalla se muistuttaa kotimaasta ja on todella kotimainen. Pitäsi saada esim. tarkista Hakaniemen halli hesa, samoin turku/tre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882