Ja suudelma;)
Sulle uniisi:)
En oikein ehtinyt kunnolla lueskella,kun on kaikkea ylimääräistä..
Luet sitten näitä tai et..
mutta kyllä mä sua silti ajattelen ja kaipailen.
Tiedätkös että autolla on joskus kiva ajella siksi,ettei silloin kukaan hoputa ja häiritse tai halua multa mitään ja usein muistelen jotain ihanaa mitä olet sanonut minulle:)
tai päiväuneksin omia (tuhmia) mielikuvitusjuttujani;) sinusta..
joo-o pitää kyllä välillä varoa(kun alkaa tuntua liiankin hyvältä)
Osaisinpa joskus sanoa sinulle jotain oikein ihanaa..
Aamulla pitää taas jaksaa nousta,joten menen nukkumaan,mutta ihania unia sinulle,mies..
Jos nyt satut lukemaan..
Ja hyvää huomista päivää.
en taida siitä sitten kummempia odotella?
en uskalla kysellä keltään,kun pelkään että katsellaan jo vähän..hmmm..paheksuen tai jotain??
vai luulenko vaan,,
joten on sitten vain odotettava ja katsottava mitä tulevaisuus tuo..
siksikin toivoin että voisin soittaa ja kysyä onko kaikki ok??
täytyy tyytyä tähän piilomaahan ja heittää näitä tänne ja toivoa jotain..
menen nyt.Kauniita unia sinulle..
Suklaasydän;)
15
1081
Vastaukset
- yritätkö saada
jollekin hyvää oloa näin illalla? No, sillon tällön onnistut :). Aiheuta vaan, saatki tehdä niin ;) Mä en oikein tiedä mitä tähän sitte pitäs kirjottaa, joten otaha mielikuvituksesi apuun. Ainaki että on hyvä mennä nukkuu näin.
- Varsinkin
Hänelle toivoisin saavani hyvää oloa.:)
Koskapa hän niin usein saa minun mieleni hyväksi..
Viimeaikoina tosin sitä mielikuvitusta on pitänyt käyttää aika paljon..
Koskahan hänet taas saan nähdä.. - oli sinulla
Varsinkin kirjoitti:
Hänelle toivoisin saavani hyvää oloa.:)
Koskapa hän niin usein saa minun mieleni hyväksi..
Viimeaikoina tosin sitä mielikuvitusta on pitänyt käyttää aika paljon..
Koskahan hänet taas saan nähdä..tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)
- ihastunut..
oli sinulla kirjoitti:
tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)
Kerros sinä ihana mies missäs tätä "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" on ollut?Töissäkö kenties?;)Siellä sit kai hiukan. ;)Tai sit oon vaan kuvittellut,uneksinut;).Puhuisit jotain enemmän,puhuthan sä muillekin:)Muistakki vastata:D Tai miten sä HÄN muka voisit olla?
- eikä tuntunut
oli sinulla kirjoitti:
tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)
En kyllä uskaltanut eräästä miehestä(huom.)kysellä mitään:)
- ap,;)
ihastunut.. kirjoitti:
Kerros sinä ihana mies missäs tätä "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" on ollut?Töissäkö kenties?;)Siellä sit kai hiukan. ;)Tai sit oon vaan kuvittellut,uneksinut;).Puhuisit jotain enemmän,puhuthan sä muillekin:)Muistakki vastata:D Tai miten sä HÄN muka voisit olla?
On nainen;)
Miehelle kirjoittelin.. - sinäkin olet oppinut....
ap,;) kirjoitti:
On nainen;)
Miehelle kirjoittelin..hassuja nuo toiset
- nukkumaan täälläkin
Kaikkea ehtii ajatella siinä... mutta tapaamisiin.
- Kiltisti;)
teru84 kirjoitti:
Hauskan oloinen viesti tullu joltakin, voi sitä onnenpekkaa joka sut saa!;)
Sanottu:))
Kiitos!
mukavaa loppuviikkoa sinulle:)
- vaan missä aitoja ?
- Se aito
sydän rinnassani jyskyttää:)
Aika lujaa hänen lähettyvillään.. - ihastunut..
Se aito kirjoitti:
sydän rinnassani jyskyttää:)
Aika lujaa hänen lähettyvillään..Ei voi muuta sanoa,näemme vain vilaukselta mutta oi että silti sydän hakkaa tuhatta ja sataa
- onnistuu
ihastunut.. kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa,näemme vain vilaukselta mutta oi että silti sydän hakkaa tuhatta ja sataa
Joskus muutaman sanan vaihtamaan..
Ja pari Suudelmaakin..voih
alkoi tulla mieleen yhtä ja toista.. - hih ...
onnistuu kirjoitti:
Joskus muutaman sanan vaihtamaan..
Ja pari Suudelmaakin..voih
alkoi tulla mieleen yhtä ja toista..hih ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822