Suklaasydän;)

Nallekarkki;)

Ja suudelma;)
Sulle uniisi:)
En oikein ehtinyt kunnolla lueskella,kun on kaikkea ylimääräistä..
Luet sitten näitä tai et..
mutta kyllä mä sua silti ajattelen ja kaipailen.
Tiedätkös että autolla on joskus kiva ajella siksi,ettei silloin kukaan hoputa ja häiritse tai halua multa mitään ja usein muistelen jotain ihanaa mitä olet sanonut minulle:)
tai päiväuneksin omia (tuhmia) mielikuvitusjuttujani;) sinusta..
joo-o pitää kyllä välillä varoa(kun alkaa tuntua liiankin hyvältä)
Osaisinpa joskus sanoa sinulle jotain oikein ihanaa..
Aamulla pitää taas jaksaa nousta,joten menen nukkumaan,mutta ihania unia sinulle,mies..
Jos nyt satut lukemaan..
Ja hyvää huomista päivää.
en taida siitä sitten kummempia odotella?

en uskalla kysellä keltään,kun pelkään että katsellaan jo vähän..hmmm..paheksuen tai jotain??
vai luulenko vaan,,

joten on sitten vain odotettava ja katsottava mitä tulevaisuus tuo..

siksikin toivoin että voisin soittaa ja kysyä onko kaikki ok??
täytyy tyytyä tähän piilomaahan ja heittää näitä tänne ja toivoa jotain..
menen nyt.Kauniita unia sinulle..

15

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritätkö saada

      jollekin hyvää oloa näin illalla? No, sillon tällön onnistut :). Aiheuta vaan, saatki tehdä niin ;) Mä en oikein tiedä mitä tähän sitte pitäs kirjottaa, joten otaha mielikuvituksesi apuun. Ainaki että on hyvä mennä nukkuu näin.

      • Varsinkin

        Hänelle toivoisin saavani hyvää oloa.:)
        Koskapa hän niin usein saa minun mieleni hyväksi..
        Viimeaikoina tosin sitä mielikuvitusta on pitänyt käyttää aika paljon..
        Koskahan hänet taas saan nähdä..


      • oli sinulla
        Varsinkin kirjoitti:

        Hänelle toivoisin saavani hyvää oloa.:)
        Koskapa hän niin usein saa minun mieleni hyväksi..
        Viimeaikoina tosin sitä mielikuvitusta on pitänyt käyttää aika paljon..
        Koskahan hänet taas saan nähdä..

        tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)


      • ihastunut..
        oli sinulla kirjoitti:

        tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)

        Kerros sinä ihana mies missäs tätä "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" on ollut?Töissäkö kenties?;)Siellä sit kai hiukan. ;)Tai sit oon vaan kuvittellut,uneksinut;).Puhuisit jotain enemmän,puhuthan sä muillekin:)Muistakki vastata:D Tai miten sä HÄN muka voisit olla?


      • eikä tuntunut
        oli sinulla kirjoitti:

        tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)

        En kyllä uskaltanut eräästä miehestä(huom.)kysellä mitään:)


      • ap,;)
        ihastunut.. kirjoitti:

        Kerros sinä ihana mies missäs tätä "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" on ollut?Töissäkö kenties?;)Siellä sit kai hiukan. ;)Tai sit oon vaan kuvittellut,uneksinut;).Puhuisit jotain enemmän,puhuthan sä muillekin:)Muistakki vastata:D Tai miten sä HÄN muka voisit olla?

        On nainen;)
        Miehelle kirjoittelin..


      • sinäkin olet oppinut....
        ap,;) kirjoitti:

        On nainen;)
        Miehelle kirjoittelin..

        hassuja nuo toiset


    • nukkumaan täälläkin

      Kaikkea ehtii ajatella siinä... mutta tapaamisiin.

      • Hauskan oloinen viesti tullu joltakin, voi sitä onnenpekkaa joka sut saa!;)


      • Kiltisti;)
        teru84 kirjoitti:

        Hauskan oloinen viesti tullu joltakin, voi sitä onnenpekkaa joka sut saa!;)

        Sanottu:))
        Kiitos!
        mukavaa loppuviikkoa sinulle:)


    • vaan missä aitoja ?
      • Se aito

        sydän rinnassani jyskyttää:)
        Aika lujaa hänen lähettyvillään..


      • ihastunut..
        Se aito kirjoitti:

        sydän rinnassani jyskyttää:)
        Aika lujaa hänen lähettyvillään..

        Ei voi muuta sanoa,näemme vain vilaukselta mutta oi että silti sydän hakkaa tuhatta ja sataa


      • onnistuu
        ihastunut.. kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa,näemme vain vilaukselta mutta oi että silti sydän hakkaa tuhatta ja sataa

        Joskus muutaman sanan vaihtamaan..
        Ja pari Suudelmaakin..voih
        alkoi tulla mieleen yhtä ja toista..


      • hih ...
        onnistuu kirjoitti:

        Joskus muutaman sanan vaihtamaan..
        Ja pari Suudelmaakin..voih
        alkoi tulla mieleen yhtä ja toista..

        hih ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      280
      681
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe