Ja suudelma;)
Sulle uniisi:)
En oikein ehtinyt kunnolla lueskella,kun on kaikkea ylimääräistä..
Luet sitten näitä tai et..
mutta kyllä mä sua silti ajattelen ja kaipailen.
Tiedätkös että autolla on joskus kiva ajella siksi,ettei silloin kukaan hoputa ja häiritse tai halua multa mitään ja usein muistelen jotain ihanaa mitä olet sanonut minulle:)
tai päiväuneksin omia (tuhmia) mielikuvitusjuttujani;) sinusta..
joo-o pitää kyllä välillä varoa(kun alkaa tuntua liiankin hyvältä)
Osaisinpa joskus sanoa sinulle jotain oikein ihanaa..
Aamulla pitää taas jaksaa nousta,joten menen nukkumaan,mutta ihania unia sinulle,mies..
Jos nyt satut lukemaan..
Ja hyvää huomista päivää.
en taida siitä sitten kummempia odotella?
en uskalla kysellä keltään,kun pelkään että katsellaan jo vähän..hmmm..paheksuen tai jotain??
vai luulenko vaan,,
joten on sitten vain odotettava ja katsottava mitä tulevaisuus tuo..
siksikin toivoin että voisin soittaa ja kysyä onko kaikki ok??
täytyy tyytyä tähän piilomaahan ja heittää näitä tänne ja toivoa jotain..
menen nyt.Kauniita unia sinulle..
Suklaasydän;)
15
1122
Vastaukset
- yritätkö saada
jollekin hyvää oloa näin illalla? No, sillon tällön onnistut :). Aiheuta vaan, saatki tehdä niin ;) Mä en oikein tiedä mitä tähän sitte pitäs kirjottaa, joten otaha mielikuvituksesi apuun. Ainaki että on hyvä mennä nukkuu näin.
- Varsinkin
Hänelle toivoisin saavani hyvää oloa.:)
Koskapa hän niin usein saa minun mieleni hyväksi..
Viimeaikoina tosin sitä mielikuvitusta on pitänyt käyttää aika paljon..
Koskahan hänet taas saan nähdä.. - oli sinulla
Varsinkin kirjoitti:
Hänelle toivoisin saavani hyvää oloa.:)
Koskapa hän niin usein saa minun mieleni hyväksi..
Viimeaikoina tosin sitä mielikuvitusta on pitänyt käyttää aika paljon..
Koskahan hänet taas saan nähdä..tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)
- ihastunut..
oli sinulla kirjoitti:
tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)
Kerros sinä ihana mies missäs tätä "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" on ollut?Töissäkö kenties?;)Siellä sit kai hiukan. ;)Tai sit oon vaan kuvittellut,uneksinut;).Puhuisit jotain enemmän,puhuthan sä muillekin:)Muistakki vastata:D Tai miten sä HÄN muka voisit olla?
- eikä tuntunut
oli sinulla kirjoitti:
tänään. oletko tuntenut "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" ;)
En kyllä uskaltanut eräästä miehestä(huom.)kysellä mitään:)
- ap,;)
ihastunut.. kirjoitti:
Kerros sinä ihana mies missäs tätä "painostavaa tunnelmaa ja paheksuvia katseita" on ollut?Töissäkö kenties?;)Siellä sit kai hiukan. ;)Tai sit oon vaan kuvittellut,uneksinut;).Puhuisit jotain enemmän,puhuthan sä muillekin:)Muistakki vastata:D Tai miten sä HÄN muka voisit olla?
On nainen;)
Miehelle kirjoittelin.. - sinäkin olet oppinut....
ap,;) kirjoitti:
On nainen;)
Miehelle kirjoittelin..hassuja nuo toiset
- nukkumaan täälläkin
Kaikkea ehtii ajatella siinä... mutta tapaamisiin.
- Kiltisti;)
teru84 kirjoitti:
Hauskan oloinen viesti tullu joltakin, voi sitä onnenpekkaa joka sut saa!;)
Sanottu:))
Kiitos!
mukavaa loppuviikkoa sinulle:)
- vaan missä aitoja ?
- Se aito
sydän rinnassani jyskyttää:)
Aika lujaa hänen lähettyvillään.. - ihastunut..
Se aito kirjoitti:
sydän rinnassani jyskyttää:)
Aika lujaa hänen lähettyvillään..Ei voi muuta sanoa,näemme vain vilaukselta mutta oi että silti sydän hakkaa tuhatta ja sataa
- onnistuu
ihastunut.. kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa,näemme vain vilaukselta mutta oi että silti sydän hakkaa tuhatta ja sataa
Joskus muutaman sanan vaihtamaan..
Ja pari Suudelmaakin..voih
alkoi tulla mieleen yhtä ja toista.. - hih ...
onnistuu kirjoitti:
Joskus muutaman sanan vaihtamaan..
Ja pari Suudelmaakin..voih
alkoi tulla mieleen yhtä ja toista..hih ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten280681- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483