Jälleen uusi ravintola panimolla. Walta ei ollut pitkäikäinen. Vaihtuiko ravintolan omistaja vai vaihtuiko vain nimi?
Poronlompsa
39
7316
Vastaukset
- infokatko
Nokian kaupungin matkailusivut on ainoana ehtinyt päivittää tietonsa. Panimon nettisivut junnaa vanhaa, ja niinpä Waltan omatkin sivut ovat vielä olemassa. Hitaasti vaihtuu tieto näillä internetin lehdillä...
- vaihtunut
On omistajan vaihdoksesta kyse. Vallan ravintoloitsija pisti uuden meksikolaisravintolan pystyyn Nokian keskustaan.
- hö-
Poron lompsa ? Että osaa olla typerä ja mauton nimi, joka ei sovi ollenkaan näille leveysasteille. Pirkanmaalla ei ole ollut poroja ainakaan 1000-vuoteen. Eikä nimi mitenkään kuvaa nokia..tai yhtään mitään yleensä!
- hulkyuilugil
Jokos on tulossa uutta ravintolaa kesäksi tilalle, vai onko ovet edelleen kiinni?
Miesten kolmosen aikaan siellä kuulemma jotain toimintaa oli?
- sama kuin
poron römpsä?
- Ja tiedäthän,
että ainoastaan naarasporolla on römpsä:))
- kyselemässä
Tosiaan on uusi omistaja. Ihan nokialainen taisi olla hän itsekkin. Uudistuksia on tulossa ja puheiden mukaan hyviä sellaisia. Vanha kunnon pupi puolikin saa osan ravintolasta ja jonkin näköistä lasten nurkkaustakin tulossa. Eli remonttia on siis.. Kuulostaa hyvältä, toivotaan että toteutus on myös hyvä.
- kimmo liimatainen
tervehdys sinulle joka ihmettelit,että joko taas panimoravintola nokialla on vaihtanut omistajaa..vastaus on kyllä. ravintola on vaihtanut omistajaa.minä Kimmo Liimatainen olen uusi vetäjä /omistaja kyseisessä paikassa..ja ihmettelyyn on ollutkin aihetta,koska ravintolassa edellinen omistaja aloitti 18,012008 ja minä aloitin 01.11.2008..minkä takia näin nopeasti uusi omistajan vaihdos.???..tässä lyhyt katsaus tapahtumiin..olin jo syksyllä 2007 ostamassa, lievästi sanoen "vähän"retuperälle mennyttä kyseistä ravintolaa,mutta kun olin hidas hämäläinen,niin toinen ostaja pääsi vetämään välistä ja osti paikan.mutta sen verran jäi asia mieltä kaivelemaan,että naapurissa asuvana seurasin että minkähänlaisen idean uusi omistaja tuo tullessaan..ja kun totesin että kaava oli sama kuin muillakin edellisillä yrittäjillä.tehdään remontti ja jäädään odottamaan asiakkaita..näinhän paikka ei ole toiminut monellä kyseisellä paikalla yrittäneillä..minä luotin niin paljon omaan visiooni,että rohkaistuin soittamaan henkilölle joka paikan omisti..ja lokakuun lopussa teimme kaupan..tässä kyseinen paikan vaihdos historia lyhyesti..ja siitä minun visiostani on jo nähtävillä pieniä muutoksia,mutta kun uusivuosi vaihtuu, pitäisi osa asioista olla valmiina ja toivottavasti nettisivumme ja kaikki toiminta mitä paikassamme tapahtuu,löytyisi linkistä www.poronlompsa.com..monet ovat ihmetelleet,mikä helvatin poronlompsa...paikan virallinen markkinointinimi kuuluu..PANIMORAVINTOLA NOKIA WWW.PORONLOMPSA.COM..JA TÄSTÄ PORONLOMPSASTA VIELÄ SEN VERRAN ETTÄ MINÄ TULEN TUOMAAN MARKKINOILLE PIKARUUAN KYSEISELLÄ NIMELLÄ?.ESIMAKUA PÄÄSEE MAISTAMAAN VUODEN ALUSSA VAIN MEIDÄN RAVINTOLASSA..MARKKINOINTI ALKAA HETI KUN ITSE OLEN TUOTTEESEEN TYYTYVÄINEN..(EHKÄ 15.1)..SUURI KIITOS SINULLE JOKA OTIT KANTAA RAVINTOLAMME TILANTEESEEN,,KRITIIKKI PISTÄÄ VIELÄ LISÄÄ VETTÄ MYLLYYN JA TOIVOTTAVASTI SAAMME NETTI SIVUT VIELÄ ENNEN JOULUA KUNTOON NIIN SIELTÄ LÖYTYY LISÄÄ INFOA.VASTAAN MIELELLÄNI KYSYMYKSIIN..TÄÄ OLI EKA KERTA ELÄMÄSSÄNI KUN OLEN JOLLAIN KESKUSTELUPALSTALLA JA HIRVEESTI EN KERKIÄ OLLA,(TOIVOTTAVASTI ASIAKKAAT HÄIRITSEE PALJON)..MUTTA KIITOS VIELÄ KERRAN..TV KL
- Yhden kilsan päässä
Ison kylpylän vieressä pitääkin olla yllättäviä ideoita (poronlompsa) joista voi kehittyä jopa uusi "kuuma koira".
Kaikki eivät ole oluesta kiinnostuneita, vaikka se olisi kuinka laadukasta, tarvitaan jokin jonka muistuu mieleen siinä ohessa. - Tassä erityisesti toivotan tsemppiä että onnistut.
Tasavuosijuhla tulossa, aattelin ottaa yhteyttä...
-Älä riemastu, oma suku on pieni, eukolla kyllä tulis onnikkalastillinen, mutta ei "helmiä sioille". - päkämummu
vuokraateko ravintolaa 30 v synttäreiden viettooon ja jos niin mitä maksaa ym? ajankohta olisi 30.1.
terveisin päivi kärnä
[email protected] - sfghsdfhsd
Ei ole tullut maailmoja mullistavaa poronlompsa pikaruokaa markkinoille, ainakaan kovin isolla metelillä.
Mitään muutakaan uutta ja mullistavaa ei ole myöskään näkynyt.
Walta ravintolan aikana ruoka oli hyvää. Nyt, mitä olen maistanut ei ole, vaan einestuotteista tehtyä...
Walta yritti sisäänvetojuttuina joitakin esiintyjiä viikonlopuille. Poronlompsan suhteen sekin on ollut hiljaisempaa.
On se perkele kumma kun ei osata/haluta kunnolla asiakkaita houkutella, vaikka panimon myötä tulevat myyntiartikkelit on ainulaatuiset. - rp mansesta
sfghsdfhsd kirjoitti:
Ei ole tullut maailmoja mullistavaa poronlompsa pikaruokaa markkinoille, ainakaan kovin isolla metelillä.
Mitään muutakaan uutta ja mullistavaa ei ole myöskään näkynyt.
Walta ravintolan aikana ruoka oli hyvää. Nyt, mitä olen maistanut ei ole, vaan einestuotteista tehtyä...
Walta yritti sisäänvetojuttuina joitakin esiintyjiä viikonlopuille. Poronlompsan suhteen sekin on ollut hiljaisempaa.
On se perkele kumma kun ei osata/haluta kunnolla asiakkaita houkutella, vaikka panimon myötä tulevat myyntiartikkelit on ainulaatuiset.ja perusta siihen ravintola... jos tulee myyntiin.
On se kumma kun amatöörit luulevat, että ravintolan pito on kultakaivos ja niin helppoa että, huh.
Itse olen toiminut ravintola-alalla esimiehenä nyt lähes 20 vuotta, mutta ravintolaa en ole ajatellut perustaa.
Tai no, jos nykyinen työpaikkani tulisi myyntiin voisin sen ostaakin. Se kun tuottaa tulosta joka vuosi yli 15 pros. lv:stä, joka on mainio tulos tällä alalla. - Heikki tässä hei
päkämummu kirjoitti:
vuokraateko ravintolaa 30 v synttäreiden viettooon ja jos niin mitä maksaa ym? ajankohta olisi 30.1.
terveisin päivi kärnä
[email protected]juurihan se ravintolanpitäjä tuossa edellä valitteli ettei kiireittensä vuoksi ehdi kaiken maailman suomipalstoilla hengailemaan. Ravintolaan on varmaan oma sähköposti tai ainakin puhelinnumero. Kannattaa kokeilla sitä kautta, saa varmasti nopeammin vastauksen.
- sfghsdfhsd
rp mansesta kirjoitti:
ja perusta siihen ravintola... jos tulee myyntiin.
On se kumma kun amatöörit luulevat, että ravintolan pito on kultakaivos ja niin helppoa että, huh.
Itse olen toiminut ravintola-alalla esimiehenä nyt lähes 20 vuotta, mutta ravintolaa en ole ajatellut perustaa.
Tai no, jos nykyinen työpaikkani tulisi myyntiin voisin sen ostaakin. Se kun tuottaa tulosta joka vuosi yli 15 pros. lv:stä, joka on mainio tulos tällä alalla.Niinno. Jos viestitään julkisuudessa että nyt asiaan panostetaan ja tulee kaikkea uutta jne jne... Vuosi on kulunut eikä mitään ole tapahtunut. Päin vastoin, huonommaksi on mennyt.
Ei kannattaisi kamalasti "uhota" jos ei lupauksiaan toteuta. Se on huonoa mainontaa, josta ei ilmeisesti ravintola-alan ammattilainen ymmärrä mitään. - 3+4
rp mansesta kirjoitti:
ja perusta siihen ravintola... jos tulee myyntiin.
Tai no, jos nykyinen työpaikkani tulisi myyntiin voisin sen ostaakin. Se kun tuottaa tulosta joka vuosi yli 15 pros. lv:stä, joka on mainio tulos tällä alalla.Heh heh, ei Sedu myy sitä sulle...
- rp mansesta
sfghsdfhsd kirjoitti:
Niinno. Jos viestitään julkisuudessa että nyt asiaan panostetaan ja tulee kaikkea uutta jne jne... Vuosi on kulunut eikä mitään ole tapahtunut. Päin vastoin, huonommaksi on mennyt.
Ei kannattaisi kamalasti "uhota" jos ei lupauksiaan toteuta. Se on huonoa mainontaa, josta ei ilmeisesti ravintola-alan ammattilainen ymmärrä mitään.en kyllä tiedä mitään, koska en ole Nokialla asustellut kuin vajaan vuoden.
Mainostamisesta tiedän kyllä sen, että kallilla ei kannata hankkia asiakkaita (siis mainostamalla), jos palvelut ei ole kunnossa.
Kommentoinkin lähinnä sitä ettei se yrittäminen ole ravintola-alalla ihan niin helppoa kun luullaan. Tosi ihmeellisen hyvä liikeidea pitää olla, jos paikan saa kannattamaan kun toinen sitä ei ole kannattamaan saanut. Ei ala ole kultakaivos eikä siellä voi työskennellä kaikki naapurin tytöt vaikka esim. tv näin antaa ymmärtää. - Jorma K.
3+4 kirjoitti:
Heh heh, ei Sedu myy sitä sulle...
Olin menossa oluelle. Ravintola oli illalla kasin aikaan suljettu?? Kotiin palattuani netistä katoin, et menee pe ja la klo: 19.00 kiinni.!! Voiko olla totta?
Harmi, ettei hommaa olla saatu pelaamaan. - äijä vaan
Jorma K. kirjoitti:
Olin menossa oluelle. Ravintola oli illalla kasin aikaan suljettu?? Kotiin palattuani netistä katoin, et menee pe ja la klo: 19.00 kiinni.!! Voiko olla totta?
Harmi, ettei hommaa olla saatu pelaamaan.Niinpä näyttää olevan aukioloajat muuttuneet. Lopun alkua?. Ei siellä mikään ravintola/pub tunnu pärjäävän, liian syrjässä taitaa olla . Harmi.
- asiakkaat..
..kovasti?..eli onko asiakkaat tiellä? Taloussanomissa protestilistalla oli poronlompsa reilua neljää tonnia
kaivattaisiin lompsan kassasta,mikä arvatenkin on aika tyhjä..hähää!Ei uudistus oikein purrut )); - Hähää! hähää!
asiakkaat.. kirjoitti:
..kovasti?..eli onko asiakkaat tiellä? Taloussanomissa protestilistalla oli poronlompsa reilua neljää tonnia
kaivattaisiin lompsan kassasta,mikä arvatenkin on aika tyhjä..hähää!Ei uudistus oikein purrut ));Taitaa olla suomalaisen luonteen perusilmentymiä, kateus on yksi ja vahingonilo toinen.
Et ole hähättäjä tainnut edes huomata, että ravintola on jo hetken aikaa ollut suljettuna. Et ole huomannut, koska ilmeisestikään et edes siellä ole koskaan käynyt, kunhan ilkut takaapäin.
Ei se ravintolan pitäminen ole helppoa Tampereen sivukaduillakaan, saatikka sitten Nokialla -keskellä-ei-mitään.
Niin, minulla ei mitään tekemistä ole ravintolabisneksen kanssa, kunhan seurailen tilannetta. Hatuttaa vaan nää asiattomat kommentoinnit. Hähää!
- juomari.
Vieläkö pihavalot paistavat kilpaa auringon kanssa?
- Upeaa
Tais kuulkaas mennä paikka konkurssiin. Mikä on aivan mahtavaa, oli paikka sen verran Per####tä! Luvattiin uhottiin vaikka mitä ja mitään ei tapahtunu. Se on kun lähtee ravintola-alalle tietämättä alasta mitään..... :)
- nnnbbbvvv
Mitenkä voi olla mahtavaa jos ravinteli menee konkurssiin? Paitsi jos olet kilpailevan ravintolan pitäjä?
- viestipiste
nnnbbbvvv kirjoitti:
Mitenkä voi olla mahtavaa jos ravinteli menee konkurssiin? Paitsi jos olet kilpailevan ravintolan pitäjä?
Sääli, että paikka kyykähti. Reilu vuoden kesti räpiköinti ja merkit tälle oli näkyvissä.
Toivottavasti kiinteistön omistaja asettaa seuraaville vuokralaisehdokkaille vähän tiukempia laatukriteereitä ja laadunvalvontaa.
Paikka sijaitsee sen verran syrjässä, että sinne on pakko järjestää sisäänveto kampanjoita. Ruoan pitää olla hinta/laatu suhteeltaan huomattavasti parempaa kuin muissa Nokian ravintoloissa. Ja tietty tarvitaan pitkää pinnaa... Nokialaiset syttyvät asioille hitaanlaisesti, mutta puskaradio lähtee kyllä ajan mittaan laulamaan. - älä-m
viestipiste kirjoitti:
Sääli, että paikka kyykähti. Reilu vuoden kesti räpiköinti ja merkit tälle oli näkyvissä.
Toivottavasti kiinteistön omistaja asettaa seuraaville vuokralaisehdokkaille vähän tiukempia laatukriteereitä ja laadunvalvontaa.
Paikka sijaitsee sen verran syrjässä, että sinne on pakko järjestää sisäänveto kampanjoita. Ruoan pitää olla hinta/laatu suhteeltaan huomattavasti parempaa kuin muissa Nokian ravintoloissa. Ja tietty tarvitaan pitkää pinnaa... Nokialaiset syttyvät asioille hitaanlaisesti, mutta puskaradio lähtee kyllä ajan mittaan laulamaan.eikös sille citymarketin ja lompsan väliselle alueelle rakenneta kerrostaloja? menekki saattaa olla hieman parempi, kun siihen ihmisiä alkaa muuttaa. syrjässähän tuo ravintola kyllä on. ei sinne sattumalta varmasti eksytä.
- huhua?
älä-m kirjoitti:
eikös sille citymarketin ja lompsan väliselle alueelle rakenneta kerrostaloja? menekki saattaa olla hieman parempi, kun siihen ihmisiä alkaa muuttaa. syrjässähän tuo ravintola kyllä on. ei sinne sattumalta varmasti eksytä.
..eli onko Poronlompsa tosiaan heittänyt kupin nurin? Palo siellä aamulla ainakin mainosvalot?Eihän se aikoihin ollut auki kuin muutaman hassun tunnin päivässä.Nekin päiväsaikaan,että olis pitänyt ottaa töistä vapaata,että pääsis käymään...ei sellainen peli oikein ravintolamaailmassa toimi..
- oli..
huhua? kirjoitti:
..eli onko Poronlompsa tosiaan heittänyt kupin nurin? Palo siellä aamulla ainakin mainosvalot?Eihän se aikoihin ollut auki kuin muutaman hassun tunnin päivässä.Nekin päiväsaikaan,että olis pitänyt ottaa töistä vapaata,että pääsis käymään...ei sellainen peli oikein ravintolamaailmassa toimi..
..ovessa,että suljettu toistaiseksi.Ilmeisesti samalla lopullisesti!
- juijo
oli.. kirjoitti:
..ovessa,että suljettu toistaiseksi.Ilmeisesti samalla lopullisesti!
oli päässy protestisivulle.....
- tuo..
juijo kirjoitti:
oli päässy protestisivulle.....
..poronlompsan Liimatainen olemaan paremmin keskustelupalstoilla,kun asiakkaat ei häiritse!
Hyvät oli visiot äijällä,kun konkkaan näinkin nopeesti ravintolan hoiti! Ravintolan nimikin jo alkujaan viittasi konkkaan..ttu.täällä poroja ole! - Fuck juu
tuo.. kirjoitti:
..poronlompsan Liimatainen olemaan paremmin keskustelupalstoilla,kun asiakkaat ei häiritse!
Hyvät oli visiot äijällä,kun konkkaan näinkin nopeesti ravintolan hoiti! Ravintolan nimikin jo alkujaan viittasi konkkaan..ttu.täällä poroja ole!mutta aaseja on. Toisten vastoinkäymisille osataan näemmä ilkkua, suomalainen, ja varsinkin nokialainen perisynti
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6526550/43447622 - lapinnoitaaa
Fuck juu kirjoitti:
mutta aaseja on. Toisten vastoinkäymisille osataan näemmä ilkkua, suomalainen, ja varsinkin nokialainen perisynti
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6526550/43447622Aivan samaa havainnut, tämän täytyy olla jotenkin perinokialainen ilmiö: vahingonilo, kateus, juoruilu, huhhuh.
Paikka oli kiva (ide hyvä) ja ruoka hyvää, muutaman kerran tuli käytyä. Ikävää, ettei jatka, jos näin.
- ½!½!½!
Poronlompsan nettisivut ovat edelleen auki. Tosin lounaslista on helmikuulta ja pikkujoulutarjoiluita siellä mainostetaan, joten siitä voi päätellä että homma on kuollut. Vois vaan sinnekin jotain päivittää ettei joku erehdy luulemaan että laitos on toiminnassa.
- kesäjuoppo
Jokos tilalla on uusi yrittäjä? Panimoravintola Keisari?? Saisi olla koska panimon terassilla on mukava istuskella.
- 6&6&6&
kesäjuoppo kirjoitti:
Jokos tilalla on uusi yrittäjä? Panimoravintola Keisari?? Saisi olla koska panimon terassilla on mukava istuskella.
Nokian kaupungin sivujakaan ei oo päivitetty, sielläkin on tuo Poronlompsan nimi vielä.
- valdemar nälkäinen
6&6&6& kirjoitti:
Nokian kaupungin sivujakaan ei oo päivitetty, sielläkin on tuo Poronlompsan nimi vielä.
Virallinen nimi: Poronlompsa OyPatentti- ja rekisterihallitus
Y-tunnus: 22301912Yritystietojärjestelmä (YTJ) Toimiala: Ravintolat (TOL: 56101) Yritystietojärjestelmä (YTJ) Toimialakuvaus: (Rekisteröity: 05.11.2008)
Ravintolaliiketoiminta, vähittäistavarakauppa, käytetyn tavaran kauppa, maahantuonti ja vienti, edustuspalvelut, pitopalvelu ja alojen koulutus ja konsultointi. Yhtiö voi omistaa osakkeita ja kiinteistöjä.
Ravintolaliiketoiminta, vähittäistavarakauppa, käytetyn tavaran kauppa, maahantuonti ja vienti, edustuspalvelut, pitopalvelu ja alojen koulutus ja konsultointi. Yhtiö voi omistaa osakkeita ja kiinteistöjä.
Kaupparekisteri Yrityksen tila: konkurssiPatentti- ja rekisterihallitus Yrityksen kotipaikka: NOKIAYritystietojärjestelmä (YTJ) Yhtiömuoto: OsakeyhtiöPatentti- ja rekisterihallitus Yrityksen kieli: suomiVerohallinto - P***nlompsa
valdemar nälkäinen kirjoitti:
Virallinen nimi: Poronlompsa OyPatentti- ja rekisterihallitus
Y-tunnus: 22301912Yritystietojärjestelmä (YTJ) Toimiala: Ravintolat (TOL: 56101) Yritystietojärjestelmä (YTJ) Toimialakuvaus: (Rekisteröity: 05.11.2008)
Kaupparekisteri Yrityksen tila: konkurssiPatentti- ja rekisterihallitus Yrityksen kotipaikka: NOKIAYritystietojärjestelmä (YTJ) Yhtiömuoto: OsakeyhtiöPatentti- ja rekisterihallitus Yrityksen kieli: suomiVerohallintomiksi tuon kaiken kopioit tänne ja vielä muotoilemattomana sekamelskana?
Olellinen asia on tämä:
konkurssissa 12.5.2010. - .taas..?
P***nlompsa kirjoitti:
miksi tuon kaiken kopioit tänne ja vielä muotoilemattomana sekamelskana?
Olellinen asia on tämä:
konkurssissa 12.5.2010...joku edellisen(kimmo liimatainen) yrittäjän kaltainen yrittäjä vetämään kyseistä paikkaa hyvillä visioilla varustettuna?
Myisi pikaruokaa,ja keisari olutta mukaan!
Tämä Liimataisen palopuhe,ja yrittäjyys oli yhtä tyhjän kanssa! Sai velkaa enempi mitä teki sitä"pikaruokaa". Nokian kansalaisille oli häpeäksi!..poronlompsa..perkele nokialla..! Lappalaisille paremmin sopisi!..Saapahan liimatainen toteuttaa visioitaan missä lieneekin.... - Rens-seli
.taas..? kirjoitti:
..joku edellisen(kimmo liimatainen) yrittäjän kaltainen yrittäjä vetämään kyseistä paikkaa hyvillä visioilla varustettuna?
Myisi pikaruokaa,ja keisari olutta mukaan!
Tämä Liimataisen palopuhe,ja yrittäjyys oli yhtä tyhjän kanssa! Sai velkaa enempi mitä teki sitä"pikaruokaa". Nokian kansalaisille oli häpeäksi!..poronlompsa..perkele nokialla..! Lappalaisille paremmin sopisi!..Saapahan liimatainen toteuttaa visioitaan missä lieneekin....Miksi pitää hyökätä jotain ihmistä vastaan? Eikö myynyt sulle velaksi kaljaa? Loppuiko tarjoilu kun olit liian kännissä?
Häpeäksi nokialle on juurikin edellisen kaltaiset kirjoitukset. Laita itse ravintola pystyyn jos lulet siihen pystyväsi. Ihme besserwissereitä täällä.
- Taäbädäbäduu
Vitun Kimmo Liimatainen mee pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765