Meidän aktiivisten harrastajien alkaa nyt oikein tehokkaasti mainostamaan virtuaalihevostelua. Eihän hoitajia tunnu riittävän, kun hoitajat jämähtävät samalle tallille... Vai alkaisimmeko me tallien omistajat hoitaa toistemme talleilla..
Masentaa tää kun talli on ollu pystyssä kaks vuotta ja hoitajia on pari ja nekään ei ole aktiivisia.
Pitäisikö?
1
116
Vastaukset
- Whampyr
Ongelma on ehkä se, että nykyään v-tallin teko on niin helppoa, että kaikki tekevät sellaisen. ja sitten ei aika riitä hoitamiseen.
Lisäksi monet v-tallit ovat hyvin samanlaisia;
sekailainen kirjo erilaisia hevosia, "kasvatustoimintaa" (eli varsoja syntyy pari kappaletta puolen vuoden aikana, jos sitäkään), myyntihevosia ja kisoja ja sitten yritetään saada paljon hoitajia.
Kannattaa pyrkiä tekemään tallista omanlaisensa. Olisiko mahdollista vaikka lopettaa kokonaan hoitajatoiminta ja järjestää sen sijasta mahdollisimman usein kisoja tai vaikka keskittyä vain yhden rodun kasvatukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749