Saisin joululahjaksi joko Wiin tai Playstation 2.
Olen 13v tyttö. Kumpi konsoli kävis mulle paremmin?
Tykkään toiminta peleistä, mutta en oikeen osaa käyttää pleikan ohjainta. Tykkään myös Wiin peleistä. Kiitti vastaajille ;)
Kumman ostaisin? Wii vai pleikka2??
6
595
Vastaukset
- vastasit jo
itse itsellesi.
- mahmaa
Pleikkaa suosittelisin, kone on edullinen ja ollut jo pitkän tovin markkinoille. Sille on järjetön määrä pelejä ja niitä saa myöskin edullisesti. Wii on aika tuoretapaus vielä, ja sille ei vielä julkaistu paljoa hyviä pelejä.
- monipuolisempi laite
Wiillä on vielä tulevaisuutta, mutta ps2 on jo menossa pois markkinoilta. Jos meinaat pitää laitetta käytössä pitemmän aikaa, niin kannattaa sen verran satsata tulevaisuuteen. Toki ps2 pelejä saa varmasti vielä pitkään ainakin käytettynä.
- ...
Wiin erikoisuus on ohjaimien liiketunnistus ja pelit ovat fyysisempiä kuin pleikkarin. Pleikkari on taas ollut markkinoilla erittäin pitkään ja pelivalikoima on suurin. Ohjaimen opettelöuun ei mene lopulta pitkään, mutta ovatko pelit selaaisia joista pidät? Eli osta kone jonka peleistä pidät!
- ps2 on best
Mun mielestä ps2 olisi parenpi valinta, sillä siinä on (edelleen) paljon pelejä, mutta ei wii toisaalta olisi pahavalinta.
Omasta mielestäni ps2 on parenpi vaihtoehto kuin wii, mutta ihan miten vaan. ;P - kokemusta on kummassakin
ps2 on best kirjoitti:
Mun mielestä ps2 olisi parenpi valinta, sillä siinä on (edelleen) paljon pelejä, mutta ei wii toisaalta olisi pahavalinta.
Omasta mielestäni ps2 on parenpi vaihtoehto kuin wii, mutta ihan miten vaan. ;Pwiillä on hauska plelata ja sille on hyviä pelejä pleikka 2 sen pelien valmistus lopetetaan kohta koska sony keskittyy pleikka 3 seen joten suosittelen wiitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613