Saisin joululahjaksi joko Wiin tai Playstation 2.
Olen 13v tyttö. Kumpi konsoli kävis mulle paremmin?
Tykkään toiminta peleistä, mutta en oikeen osaa käyttää pleikan ohjainta. Tykkään myös Wiin peleistä. Kiitti vastaajille ;)
Kumman ostaisin? Wii vai pleikka2??
6
549
Vastaukset
- vastasit jo
itse itsellesi.
- mahmaa
Pleikkaa suosittelisin, kone on edullinen ja ollut jo pitkän tovin markkinoille. Sille on järjetön määrä pelejä ja niitä saa myöskin edullisesti. Wii on aika tuoretapaus vielä, ja sille ei vielä julkaistu paljoa hyviä pelejä.
- monipuolisempi laite
Wiillä on vielä tulevaisuutta, mutta ps2 on jo menossa pois markkinoilta. Jos meinaat pitää laitetta käytössä pitemmän aikaa, niin kannattaa sen verran satsata tulevaisuuteen. Toki ps2 pelejä saa varmasti vielä pitkään ainakin käytettynä.
- ...
Wiin erikoisuus on ohjaimien liiketunnistus ja pelit ovat fyysisempiä kuin pleikkarin. Pleikkari on taas ollut markkinoilla erittäin pitkään ja pelivalikoima on suurin. Ohjaimen opettelöuun ei mene lopulta pitkään, mutta ovatko pelit selaaisia joista pidät? Eli osta kone jonka peleistä pidät!
- ps2 on best
Mun mielestä ps2 olisi parenpi valinta, sillä siinä on (edelleen) paljon pelejä, mutta ei wii toisaalta olisi pahavalinta.
Omasta mielestäni ps2 on parenpi vaihtoehto kuin wii, mutta ihan miten vaan. ;P - kokemusta on kummassakin
ps2 on best kirjoitti:
Mun mielestä ps2 olisi parenpi valinta, sillä siinä on (edelleen) paljon pelejä, mutta ei wii toisaalta olisi pahavalinta.
Omasta mielestäni ps2 on parenpi vaihtoehto kuin wii, mutta ihan miten vaan. ;Pwiillä on hauska plelata ja sille on hyviä pelejä pleikka 2 sen pelien valmistus lopetetaan kohta koska sony keskittyy pleikka 3 seen joten suosittelen wiitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569