Olenko harhautunut
todellisuudesta
kuvittelenko asioita
luulenko väärin
Ei se haittaa
jos minulle hymyillään
Sisälläni nauran
ja laulan rakkaudesta
Olet ajatukseni
jota mietin
kosketat minuuttani
taivutat mielen
Olen rakastunut
vain Sinuun
Rakastunut
14
496
Vastaukset
- tiiger-66
loistavaa,,,,,,,,,, :)))
mie haluaisin myös
rakastuuuuuuuuuuu,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,, niih kerta**
hieno runo
rakastuneen miehen, jees** :))- tomppa2006
...yhä uudelleen hämmästelen viestiesi energisyyttä...
Palautteesta kiitän ja lämpöisen aamutervehdyksen lähetän.
*hymyilee*
- Jademuru
kuvattu. Tykkään kovasti tällasista "selkeistä" jotka ei oo kuitenkaan liian "selkeitä".
- tomppa2006
...runojen lukijana samantyyppinen kuin minäkin...
Pitkässä vaikeaselkoisessa runossa katoaa se "punainen lanka", ei saa kiinni runoilijan tavoitetta ja sanomaa runossa. Pelkät kauniit sanat eivät tee rakkausrunoa. On toki pitkissä ja vaikeissakin hienoja runoja, mutta itselle on lyhyet ja selkeät enemmän mieleen.
Kiitän hyvästä ja kannustavasta palautteesta.
- lindalinda1
kysytkö itseltäsi ääneen tässä
' olenko harhautunut todellisuudesta
kuvittelenko asioita
luulenko väärin '
No ei seKÄÄN haittaa,
koska tässä runossa on se tärkein ajatus
kuitenkin läsnä jolla rakkautesi tunnustat
hänelle, rakkaimmallesi.
Eipä tässä muuta,
heips sanoo lintsi- tomppa2006
...joskus on niin epätodellinen olo, ettei voi olla varma onko kaikki totta...
En tiedä onko sinulle koskaan käynyt niin, että omasta mielestäsi olet kirjoittanut hyvän runon, mutta jotenkin eivät vaan sanat avaudu muille? Tämä tuli mieleeni 'eipä tässä muuta' sanoistasi, mutta voi myös olla kyse siitä, että sinun sanasi tulivat väärin ymmärrettyä, heh.
Aikamoinen myllerysten meri,
pistää miehenki niin
ihanasti sekasi,,,,vaiiii?
"Olet ajatukseni
jota mietin
kosketat minuuttani
taivutat mielen"
Olemme pieniä rakkauden edessä.
Runos jossa avoin tunnustus,,,rakastumisesta.
kiitän mieluisasta aiheesta.Liisa- tomppa2006
...myös miehen sisintä, tunteista voimakkain aikaan saa sen...
Minä kiitän sinua palautteesta ja lausun hyvän huomenen toivotuksen sinulle, Liisa.
- padme_amidala
..rakastumisen vaikutusta mielialaan. On kuin kulkisi pilvenhattaroilla. Askel keventyy kummasti ja uskaltaa hymyillä jopa julkisissa kulkuneuvoissa.
Onnellinen hän, joka sinunlaiseltasi mieheltä tuollaiset sanat
saa lahjaksi : )
Kiitos lämmittävästä lukuhetkestä : )- tomppa2006
...paljastaa usein rakastuneet ihmiset julkisissa kulkuneuvoissa...
Elämä on helppoa ja kevyttä, kuten sanoit...kuin kulkisi pilvenhattaroilla.
Aamutervehdys sinulle padme ja kaikkea hyvää päivääsi.
- Mysteriet
Pakko nostaa tämä erilleen -->
"Ei se haittaa
jos minulle hymyillään
Sisälläni nauran
ja laulan rakkaudesta"
Tässä on jotain kivaa glamouria - sellaista vanhanajan meininkiä, swingiä =)
Tykkään minä muutenkin!!- tomppa2006
...ne ensirakkaudet, kun on 70- ja 80-luvuilta...
Silloin varmaan kirjoittelee tälläisiä vanhanajan tunnelmia. Ne on sydämessä.
Mukava nähdä sinua. Ystävälleni kiitos.
Rakkaus on todellista. Miten se äijään ja suuntavaistoon vaikuttaa, se on eri juttu..:-DD
Tykkäsin,
Tarkkis- tomppa2006
...se menee juuri näin...
The Real Love.
Kiitos palautteesta ja kaikkea hyvää päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673