Rakastunut

tomppa2006

Olenko harhautunut
todellisuudesta
kuvittelenko asioita
luulenko väärin

Ei se haittaa
jos minulle hymyillään
Sisälläni nauran
ja laulan rakkaudesta

Olet ajatukseni
jota mietin
kosketat minuuttani
taivutat mielen

Olen rakastunut
vain Sinuun

14

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiger-66

      loistavaa,,,,,,,,,, :)))

      mie haluaisin myös
      rakastuuuuuuuuuuu,,,,,,,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,,, niih kerta**

      hieno runo
      rakastuneen miehen, jees** :))

      • tomppa2006

        ...yhä uudelleen hämmästelen viestiesi energisyyttä...

        Palautteesta kiitän ja lämpöisen aamutervehdyksen lähetän.

        *hymyilee*


    • Jademuru

      kuvattu. Tykkään kovasti tällasista "selkeistä" jotka ei oo kuitenkaan liian "selkeitä".

      • tomppa2006

        ...runojen lukijana samantyyppinen kuin minäkin...

        Pitkässä vaikeaselkoisessa runossa katoaa se "punainen lanka", ei saa kiinni runoilijan tavoitetta ja sanomaa runossa. Pelkät kauniit sanat eivät tee rakkausrunoa. On toki pitkissä ja vaikeissakin hienoja runoja, mutta itselle on lyhyet ja selkeät enemmän mieleen.

        Kiitän hyvästä ja kannustavasta palautteesta.


    • lindalinda1

      kysytkö itseltäsi ääneen tässä
      ' olenko harhautunut todellisuudesta
      kuvittelenko asioita
      luulenko väärin '

      No ei seKÄÄN haittaa,
      koska tässä runossa on se tärkein ajatus
      kuitenkin läsnä jolla rakkautesi tunnustat
      hänelle, rakkaimmallesi.

      Eipä tässä muuta,
      heips sanoo lintsi

      • tomppa2006

        ...joskus on niin epätodellinen olo, ettei voi olla varma onko kaikki totta...

        En tiedä onko sinulle koskaan käynyt niin, että omasta mielestäsi olet kirjoittanut hyvän runon, mutta jotenkin eivät vaan sanat avaudu muille? Tämä tuli mieleeni 'eipä tässä muuta' sanoistasi, mutta voi myös olla kyse siitä, että sinun sanasi tulivat väärin ymmärrettyä, heh.


    • Aikamoinen myllerysten meri,
      pistää miehenki niin
      ihanasti sekasi,,,,vaiiii?

      "Olet ajatukseni
      jota mietin
      kosketat minuuttani
      taivutat mielen"

      Olemme pieniä rakkauden edessä.
      Runos jossa avoin tunnustus,,,rakastumisesta.
      kiitän mieluisasta aiheesta.Liisa

      • tomppa2006

        ...myös miehen sisintä, tunteista voimakkain aikaan saa sen...

        Minä kiitän sinua palautteesta ja lausun hyvän huomenen toivotuksen sinulle, Liisa.


    • padme_amidala

      ..rakastumisen vaikutusta mielialaan. On kuin kulkisi pilvenhattaroilla. Askel keventyy kummasti ja uskaltaa hymyillä jopa julkisissa kulkuneuvoissa.

      Onnellinen hän, joka sinunlaiseltasi mieheltä tuollaiset sanat
      saa lahjaksi : )

      Kiitos lämmittävästä lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...paljastaa usein rakastuneet ihmiset julkisissa kulkuneuvoissa...

        Elämä on helppoa ja kevyttä, kuten sanoit...kuin kulkisi pilvenhattaroilla.

        Aamutervehdys sinulle padme ja kaikkea hyvää päivääsi.


    • Mysteriet

      Pakko nostaa tämä erilleen -->

      "Ei se haittaa
      jos minulle hymyillään
      Sisälläni nauran
      ja laulan rakkaudesta"

      Tässä on jotain kivaa glamouria - sellaista vanhanajan meininkiä, swingiä =)

      Tykkään minä muutenkin!!

      • tomppa2006

        ...ne ensirakkaudet, kun on 70- ja 80-luvuilta...

        Silloin varmaan kirjoittelee tälläisiä vanhanajan tunnelmia. Ne on sydämessä.

        Mukava nähdä sinua. Ystävälleni kiitos.


    • Rakkaus on todellista. Miten se äijään ja suuntavaistoon vaikuttaa, se on eri juttu..:-DD
      Tykkäsin,
      Tarkkis

      • tomppa2006

        ...se menee juuri näin...

        The Real Love.

        Kiitos palautteesta ja kaikkea hyvää päivääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe