Aika outoa..

Neiti namu perse

..Joidenkin kanssa pusuttelu on ihanaa.
Sitten on niitä kuolleita kaloja, joiden suille ei tiedä mitä oikeastaan tekisi.
Ne vievät loput halut, jos sellainen osuu kohdalle.

Mutta onneksi enemmistö tietää mitä tehdä. :)

4

2307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marieli

      Juu tuttu juttu. On kyllä tullut vaikka mitä vastaan,, miehiä jotka saa koko kropan värisemään suutelemalla ja niitä joista ei oo mihinkään.. hyvässä lykyssä saa vielä palkinnoksi paskan maun suuhun.

      • Neiti namu perse

        Repesin nauramaan tota viimesta lausetta!
        Paras. :D


    • himosuutelijanainen

      Joo ja mulla se ainakin tosiaan vaikuttaa paljon siihen, miten henkilö sytyttää noin muuten. Vaikka olis esim miten hyvännäköinen tyyppi, niin on se vähän hiljaista jos suutelu ei mene yhtään yksiin, koska jotenkin siitä (ehkä syystä, ehkä syyttä) myös herää se kiinnostus/kiinnostumattomuus mennä pidemmälle. En tiedä onko kysymys taitavuudesta tai taitamattomuudesta vai kenties vain erilaisista mieltymyksistä. Minä ainakin olen saanut kuulla kehuja suutelutaidostani :P Kerran meni suutelut satunnaisen tuttavuuden niin hyvin yksiin, että olin vielä viikon päästäkin todella "virittyneessä" tilassa :) Huono puoli siinä oli se, että mahtaa olla epätodennäköistä törmätä yhtä hyviin kemioihin enää toista kertaa...

      Minä pidän suutelusta, jossa kieli SAA olla mukana, mutta sen ei saa olla pääasia. Kaikista typerimmältä tuntuu se, jos toinen alkaa lipoa kielen päällään kieleni päätä tekemättä oikeastaan mitään muuta (jopa niin että huulet eivät edes koske toisiaan), se on jotenkin ihan luonnotonta! En tiedä onko tuo vaan minun mieltymykseni, mutta minusta tuollainen tyyli tuntuu lähinnä siltä, että se olisi jostain kirjasta opeteltu eikä toisella olisi mitään oikeaa himoa. Parasta taas on sellainen riittävä imu huulilla ja kieltä sopivasti mukana...

      • Neiti namu perse

        Kemiaa tarvitaan aina! :)
        Ja ei kirjasta voi paljoakaan oppia mitään, tarvii vaan itte aina kokeilla jne. :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe