..Joidenkin kanssa pusuttelu on ihanaa.
Sitten on niitä kuolleita kaloja, joiden suille ei tiedä mitä oikeastaan tekisi.
Ne vievät loput halut, jos sellainen osuu kohdalle.
Mutta onneksi enemmistö tietää mitä tehdä. :)
Aika outoa..
4
2370
Vastaukset
- marieli
Juu tuttu juttu. On kyllä tullut vaikka mitä vastaan,, miehiä jotka saa koko kropan värisemään suutelemalla ja niitä joista ei oo mihinkään.. hyvässä lykyssä saa vielä palkinnoksi paskan maun suuhun.
- Neiti namu perse
Repesin nauramaan tota viimesta lausetta!
Paras. :D
- himosuutelijanainen
Joo ja mulla se ainakin tosiaan vaikuttaa paljon siihen, miten henkilö sytyttää noin muuten. Vaikka olis esim miten hyvännäköinen tyyppi, niin on se vähän hiljaista jos suutelu ei mene yhtään yksiin, koska jotenkin siitä (ehkä syystä, ehkä syyttä) myös herää se kiinnostus/kiinnostumattomuus mennä pidemmälle. En tiedä onko kysymys taitavuudesta tai taitamattomuudesta vai kenties vain erilaisista mieltymyksistä. Minä ainakin olen saanut kuulla kehuja suutelutaidostani :P Kerran meni suutelut satunnaisen tuttavuuden niin hyvin yksiin, että olin vielä viikon päästäkin todella "virittyneessä" tilassa :) Huono puoli siinä oli se, että mahtaa olla epätodennäköistä törmätä yhtä hyviin kemioihin enää toista kertaa...
Minä pidän suutelusta, jossa kieli SAA olla mukana, mutta sen ei saa olla pääasia. Kaikista typerimmältä tuntuu se, jos toinen alkaa lipoa kielen päällään kieleni päätä tekemättä oikeastaan mitään muuta (jopa niin että huulet eivät edes koske toisiaan), se on jotenkin ihan luonnotonta! En tiedä onko tuo vaan minun mieltymykseni, mutta minusta tuollainen tyyli tuntuu lähinnä siltä, että se olisi jostain kirjasta opeteltu eikä toisella olisi mitään oikeaa himoa. Parasta taas on sellainen riittävä imu huulilla ja kieltä sopivasti mukana...- Neiti namu perse
Kemiaa tarvitaan aina! :)
Ja ei kirjasta voi paljoakaan oppia mitään, tarvii vaan itte aina kokeilla jne. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466