..Joidenkin kanssa pusuttelu on ihanaa.
Sitten on niitä kuolleita kaloja, joiden suille ei tiedä mitä oikeastaan tekisi.
Ne vievät loput halut, jos sellainen osuu kohdalle.
Mutta onneksi enemmistö tietää mitä tehdä. :)
Aika outoa..
4
2331
Vastaukset
- marieli
Juu tuttu juttu. On kyllä tullut vaikka mitä vastaan,, miehiä jotka saa koko kropan värisemään suutelemalla ja niitä joista ei oo mihinkään.. hyvässä lykyssä saa vielä palkinnoksi paskan maun suuhun.
- Neiti namu perse
Repesin nauramaan tota viimesta lausetta!
Paras. :D
- himosuutelijanainen
Joo ja mulla se ainakin tosiaan vaikuttaa paljon siihen, miten henkilö sytyttää noin muuten. Vaikka olis esim miten hyvännäköinen tyyppi, niin on se vähän hiljaista jos suutelu ei mene yhtään yksiin, koska jotenkin siitä (ehkä syystä, ehkä syyttä) myös herää se kiinnostus/kiinnostumattomuus mennä pidemmälle. En tiedä onko kysymys taitavuudesta tai taitamattomuudesta vai kenties vain erilaisista mieltymyksistä. Minä ainakin olen saanut kuulla kehuja suutelutaidostani :P Kerran meni suutelut satunnaisen tuttavuuden niin hyvin yksiin, että olin vielä viikon päästäkin todella "virittyneessä" tilassa :) Huono puoli siinä oli se, että mahtaa olla epätodennäköistä törmätä yhtä hyviin kemioihin enää toista kertaa...
Minä pidän suutelusta, jossa kieli SAA olla mukana, mutta sen ei saa olla pääasia. Kaikista typerimmältä tuntuu se, jos toinen alkaa lipoa kielen päällään kieleni päätä tekemättä oikeastaan mitään muuta (jopa niin että huulet eivät edes koske toisiaan), se on jotenkin ihan luonnotonta! En tiedä onko tuo vaan minun mieltymykseni, mutta minusta tuollainen tyyli tuntuu lähinnä siltä, että se olisi jostain kirjasta opeteltu eikä toisella olisi mitään oikeaa himoa. Parasta taas on sellainen riittävä imu huulilla ja kieltä sopivasti mukana...- Neiti namu perse
Kemiaa tarvitaan aina! :)
Ja ei kirjasta voi paljoakaan oppia mitään, tarvii vaan itte aina kokeilla jne. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755