Miksi nainen haluaa peppuun

Jorma

Tapasin kerran laivalla naisen, jonka vein hyttiini.
Hän ensimmäiseksi komensi minut nuolemaan pilluaan ja sen jälkeen sanoi että saat panna minua perseeseen.
Yritin ylipuhua pillun puolesta, mutta hän oli vankkumaton ja kävi wc:stä liukasteeksi kaljatuopillisn vettä jossa oli saippuuaa joukossa ja epäröiden työnsin melani hänen suoleen naisen hoidellessa voitelupuolta. Minulla on aika paksu kalu (halkaisija yli 5 cm) mutta silti se meni sinne aika helposti ja teki tosi gutaa.
Rukoilin että saisin nussia pillua mutta hän ei halunnut. Lopulta tulin hänen suoleensa kun nainen oli saanut orkut klitoriksesta.
Tämän kerran jälkeen olen halunnut peppua mutta harva kumppaneistani on sitä halunnut.

19

21378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeva

      Toisin kun otsikossa sanotaan..siis naiset ei halua peppuun harvoja poikkeuksia lukuunottamatta..itse en asiaa tuon enempää komentoi..

      • n24

        sä sen muka tiedät? Jos sä ja sun kaveripiirin naiset ei halua peppuun, niin ei se _todellakaan_ tarkoita sitä, että kukaan muukaan ei halua.

        Peppuseksistä saa todella hyvät kiksit, jos se tehdään oikein. Kannattaa kokeilla joskus.


      • Jorma

        siis tämä nainen halusi ja vain sinne. Suorastaan pakotti. Normaali yhdyntä ei häntä kiinnostanut ollenkaan. Oliko joku friikki?


      • BallsOnFire
        n24 kirjoitti:

        sä sen muka tiedät? Jos sä ja sun kaveripiirin naiset ei halua peppuun, niin ei se _todellakaan_ tarkoita sitä, että kukaan muukaan ei halua.

        Peppuseksistä saa todella hyvät kiksit, jos se tehdään oikein. Kannattaa kokeilla joskus.

        Mutta tottahan se on ettei naiset joitakin poikkeuksia lukuunottamatta halua peppuun.. tosin ainoat kaksi tuntemaani naista jotka varmuudella ovat anaaliseksiä kokeilleet kyllä pitävät siitä. Muita joku on joskus ehkä survaissut kivuliaasti suoleen, mutta sitä tuskin lasketaan peppuseksiksi. Sääli!


      • Jore
        Jorma kirjoitti:

        siis tämä nainen halusi ja vain sinne. Suorastaan pakotti. Normaali yhdyntä ei häntä kiinnostanut ollenkaan. Oliko joku friikki?

        Ei kannata hätäillä. Se muija oli kuunnellut ehkä liikaa Back Street Boyseja.


      • Olitko
        Jorma kirjoitti:

        siis tämä nainen halusi ja vain sinne. Suorastaan pakotti. Normaali yhdyntä ei häntä kiinnostanut ollenkaan. Oliko joku friikki?

        Ettei sillä kuitenki ollut munia?


      • Jorma
        Olitko kirjoitti:

        Ettei sillä kuitenki ollut munia?

        ja mulla oli pillu..


      • Anonyymi
        BallsOnFire kirjoitti:

        Mutta tottahan se on ettei naiset joitakin poikkeuksia lukuunottamatta halua peppuun.. tosin ainoat kaksi tuntemaani naista jotka varmuudella ovat anaaliseksiä kokeilleet kyllä pitävät siitä. Muita joku on joskus ehkä survaissut kivuliaasti suoleen, mutta sitä tuskin lasketaan peppuseksiksi. Sääli!

        pitäs olla molemin puoleista


    • peppunarttu

      No meillä (vakituinen parisuhde) pannaan yhtä lailla peppuun kuin pilluunkin, ehkäpä jopa useammin peppuun. Minusta se on nautinnollista (tunto ja fiilis), ja siinä saa upeat orkut(erilaista kuin pillupanossa), kun samalla hieroo klitorista. Ja se on äärimmäisen kiihottavaa. Ja toimii hyvin menkkojenkin aikana (ajatus pilluun panemisesta ei silloin minua kiihota, mutta peppuun, ah kyllä!). Näin meillä. Aiemmin yhdenillan-jutuissa ei peppupanot minua kiinnostaneet. Nyt kun olen löytänyt rakkautta, olen löytänyt myös kadoksissa olleen seksuaalisuutenikin.
      ja niin... syitä tämän laiva-naisen peppupano-haluihin, joita mieleeni nyt pälkähti:
      1. kuukautiset
      2. halu kokeilla peppupanoa tuntemattoman kanssa
      3. naisella poikaystävä, ja ajattelee jollain kierolla tavalla, että jos pilluun ei pantu, kaikki ok.
      4. raskauspelko
      5. peppupanoista pitävä
      6. ei saa orkkuja pillupanosta

    • Joku Muu

      Kalun halkaisija yli 5 cm... Joo. Saatko sä siihen edes kumia päälle ja mahtuuko se ylipäätään housuihin?
      Joopajoo...

      • Jorma

        No täytyy myöntää että jotkut kortsut on aika hankalia kännissä ährätä päälle, mutta useimmat menee kyllä varsin helposti.
        Housuihin mahtuu, minun kullilla, niin kuin ehkä sinunkin on sellainen ominaisuus että se viettää valtaosan aikaa paljon pienempänä kurttuisena nakkina kuin mitä paneskelessa. Hirveästi en käyskentele housut jalassa ja kalu pystyssä.


      • Nippe
        Jorma kirjoitti:

        No täytyy myöntää että jotkut kortsut on aika hankalia kännissä ährätä päälle, mutta useimmat menee kyllä varsin helposti.
        Housuihin mahtuu, minun kullilla, niin kuin ehkä sinunkin on sellainen ominaisuus että se viettää valtaosan aikaa paljon pienempänä kurttuisena nakkina kuin mitä paneskelessa. Hirveästi en käyskentele housut jalassa ja kalu pystyssä.

        Minunkin miehelläni on paksu ja iso kulli.
        Nyt yritämme seuraavaksi peppuseksiä, jos se vain onnistuisi.
        Miten sä hoidat sen ison kullisi sisään työnnön??
        Paljon liukastetta???
        Hitaasti???
        Neuvotko vähän...kiitos!


      • Jorma
        Nippe kirjoitti:

        Minunkin miehelläni on paksu ja iso kulli.
        Nyt yritämme seuraavaksi peppuseksiä, jos se vain onnistuisi.
        Miten sä hoidat sen ison kullisi sisään työnnön??
        Paljon liukastetta???
        Hitaasti???
        Neuvotko vähän...kiitos!

        kuten jutustani selvisi, tätä tapahtuu todella harvoin (oma nainen ei suostu)mutta se menee kutakuinkin näin: Paljon liukastetta anukseen sekä kaluun - sitten terskaa hitaasti sisään (pitää olla kova stondis)-lyhyt tauko - muutama sentti - tauko jne. ja hups on lähes kahvaa myöten. Sitten rauhalliset liikkeet isolla kalulla. Tärkeämpää käsittääkseni on ettei nainen jännitä sulkijalihaksiaan vaan pystyy olemaan rentona tai lievästi "tikistämään".
        Saippuavesi on hyvä liukaste, tulee heti pois aktin jälkeen eikä tarvitse päivää piereksiä vaseliinia ;)


      • ööö?
        Jorma kirjoitti:

        kuten jutustani selvisi, tätä tapahtuu todella harvoin (oma nainen ei suostu)mutta se menee kutakuinkin näin: Paljon liukastetta anukseen sekä kaluun - sitten terskaa hitaasti sisään (pitää olla kova stondis)-lyhyt tauko - muutama sentti - tauko jne. ja hups on lähes kahvaa myöten. Sitten rauhalliset liikkeet isolla kalulla. Tärkeämpää käsittääkseni on ettei nainen jännitä sulkijalihaksiaan vaan pystyy olemaan rentona tai lievästi "tikistämään".
        Saippuavesi on hyvä liukaste, tulee heti pois aktin jälkeen eikä tarvitse päivää piereksiä vaseliinia ;)

        jos et ole kokeillut kuin kerran laivalla niin mistä tiedät päivän kestävät piereskelyt ja vaseliinit?


      • Jorma
        ööö? kirjoitti:

        jos et ole kokeillut kuin kerran laivalla niin mistä tiedät päivän kestävät piereskelyt ja vaseliinit?

        ei se nyt pelkästään tähän yhteen laivakertaan ole jäänyt, harvoin kuitenkin.


      • Nippe kirjoitti:

        Minunkin miehelläni on paksu ja iso kulli.
        Nyt yritämme seuraavaksi peppuseksiä, jos se vain onnistuisi.
        Miten sä hoidat sen ison kullisi sisään työnnön??
        Paljon liukastetta???
        Hitaasti???
        Neuvotko vähän...kiitos!

        Laita ensin anustappi ikään kuin rentouttamaan anaalia. Toimii, kokeiltu on.


    • Anonyymi

      Siinä on jotain tuhmaa.. itseä kiihottaa kovasti ajatus että mies vain tyydyttäisi itsensä käyttäen peppuani. Olen alistuva, joten peppuun pano sopii siihenkin loistavasti, itselle hiukan epämukavaa/kivuliasta ja mies saa kunnon nautinnon.

      • Tuo siinä on parasta. Nainen alistuu olemaan vain tyydytyksen välikappale. Tällaisina sunnuntaiaamuna kun herää, ja nainen on siinä vieressä ja muna kovana, laittaa liukkaria tai öljyä munaan ja alkaa hivuttamaan rentona makaavan naisen perseeseen suoraan.... kun menee sisälle pumpata paineet pois ja voipua viereen. Nainen vikisee... murisee ja urahtelee samaan tahtiin. Hieman myöhemmin voi nuolla naiselle orkun myös ja sormettaa spermaa valuvaa peppua.


    • Anonyymi

      Et oo ukko hyvä persettä paljoa saanut jos et tiedä että nainen saa perseen kautta vahvemman orkun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe