Perussuomalaiset+Vasemmistoliitto?

Nyt vastausta!

Lommi ja Eerola,kaupungilla liikkuu huhuja että puuhaatte teknistä liittoa lautakunta paikkoja jaettaessa.Tämä olisi sitten vasta vetonne vihreiden,Oksasen ja Kristillisten suunnitelmille ja pääsisitte paikka luvussa Kokomuksen kanssa samaan tuolimäärään lautakunnissa.
Onko totta vai pelkkä huhu?

28

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusVasemmisto

      Lienee sanomattakin selvää, että Vasemmistoliitto mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta. Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että Perussuomalaiset on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että substanssi ennakoi osaltaan liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.

    • xexexex

      ja miksi tunaroitte sen kotkalisän?
      vai onko 30e hyvä korotus...heh heh.
      tunarit

      • tuo 30€ liikaa

        nykytaloustilanne huomioiden! Mikä helvetin lisä, ja mistä hyvästä?


    • huhhuh...

      on tuossa perää varmaankin, mutta mitenkäs niin erilaisella linjalla oleva porukka voi toteuttaa omaa linjausta Lommin rinnalla? Lommi kun kääntää takkiaan ja puhuu mitä sattuu ja päättää mielellään kuntalaisten pään menoksi sivuttaen kaikki tyyliin " en minä sille minkään voi että virkamiehet mulle valehtelee"

      ei tollaisen kanssa kun Lommi ja Luumi voi tehdä mitään jos se vähänkin menee isokenkien varpaille, ja pitäisi tehdä ns omia päätöksiä ja tuoda oma mielipide esille niin Lommilta se ei onnistu, se kusee kuntalaisten päälle samalla väittämällä olevansa lojaali ja kuntalaisten lähellä.

      • hyödyttäisi molempia

        osapuolia. Ei sillä ole väliä tekeekö ne samaa politiikkaa vai ei ja kuinka lojaaleita joku lommi on. Molemmat saisivat useampia paikkoja jaoksiin ja lautakuntiin. Tässä poliittisessa pelissä missä kepu,krisut ja vihreävirtanen pelaavat omaa peliään tuo olisi ainoa oikea veto niiltä.


      • perää eiku asiassa
        hyödyttäisi molempia kirjoitti:

        osapuolia. Ei sillä ole väliä tekeekö ne samaa politiikkaa vai ei ja kuinka lojaaleita joku lommi on. Molemmat saisivat useampia paikkoja jaoksiin ja lautakuntiin. Tässä poliittisessa pelissä missä kepu,krisut ja vihreävirtanen pelaavat omaa peliään tuo olisi ainoa oikea veto niiltä.

        Suomalainen mettäläien ,sano tyttö moskovan.tä?


      • Arto Hirvonen
        hyödyttäisi molempia kirjoitti:

        osapuolia. Ei sillä ole väliä tekeekö ne samaa politiikkaa vai ei ja kuinka lojaaleita joku lommi on. Molemmat saisivat useampia paikkoja jaoksiin ja lautakuntiin. Tässä poliittisessa pelissä missä kepu,krisut ja vihreävirtanen pelaavat omaa peliään tuo olisi ainoa oikea veto niiltä.

        Perussuomalaiset pyrkii saamaan teknisen vaaliliiton kenen kanssa tahansa saavuttaakseen kuntalaisia palvelevan ja äänestäjän antaman tuen toteuttamiseen. Neuvotteluja jatketaan päämäärän saavuttamiseksi ilman poliittisia ennakko luuloja suuntaan tai toiseen.

        Arto Hirvonen
        Taustavaikuttaja
        Perussuomalaiset


      • Sinä osaat jo
        perää eiku asiassa kirjoitti:

        Suomalainen mettäläien ,sano tyttö moskovan.tä?

        itse korjata mokasi? Hyvä. Vielä kun sinut saisi kirjoittamaan asjaa, hah!


      • ihan reilusti eturiviin
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Perussuomalaiset pyrkii saamaan teknisen vaaliliiton kenen kanssa tahansa saavuttaakseen kuntalaisia palvelevan ja äänestäjän antaman tuen toteuttamiseen. Neuvotteluja jatketaan päämäärän saavuttamiseksi ilman poliittisia ennakko luuloja suuntaan tai toiseen.

        Arto Hirvonen
        Taustavaikuttaja
        Perussuomalaiset

        vaan neuvottelemaan. Ethän sinä sieltä takarivistä edes näe, kenen kanssa neuvotellaan? Rohkeasti vaan lunastamaan kaikki ne lupaukset, jotka tuli annettua vaalien alla!


      • Arto on???
        ihan reilusti eturiviin kirjoitti:

        vaan neuvottelemaan. Ethän sinä sieltä takarivistä edes näe, kenen kanssa neuvotellaan? Rohkeasti vaan lunastamaan kaikki ne lupaukset, jotka tuli annettua vaalien alla!

        Valtuustoon äänestetty mies,älä rupea nyt "Takarivin Taaviksi" et voi luimuilla Sinun pitää lunastella! Odotellaan jännityksellä,sitä parempaa aikaa!


      • ei mitään!!!
        hyödyttäisi molempia kirjoitti:

        osapuolia. Ei sillä ole väliä tekeekö ne samaa politiikkaa vai ei ja kuinka lojaaleita joku lommi on. Molemmat saisivat useampia paikkoja jaoksiin ja lautakuntiin. Tässä poliittisessa pelissä missä kepu,krisut ja vihreävirtanen pelaavat omaa peliään tuo olisi ainoa oikea veto niiltä.

        Mikäli suhdeluku 4 on merkittävä, niin kuin lehdissä oli niin eipä tulis mitään lisää. Vas saa yksinään kaksi paikka hallitukseen ja lautakuntiin ja pesu yhden. Yhdessä he saavat 3 paikkaa, jotka varmaankin jaettaisiin siten että vas 2 ja pesu 1 eli ei mitään hyötyä.


      • vaan kertakaikkiaan toimi
        Arto on??? kirjoitti:

        Valtuustoon äänestetty mies,älä rupea nyt "Takarivin Taaviksi" et voi luimuilla Sinun pitää lunastella! Odotellaan jännityksellä,sitä parempaa aikaa!

        tuo "taustavaikuttaja-politiikka?". Mies on tosiaan valittu valtuustoon. Silloin pitää kantaa vastuunsa, ja ei sitä mistään taustalta tehdä! Eturiviin vaan. On aika ottaa se vastuu ja lunastaa kansan antama valtakirja. Lymyily ei nyt auta.


      • pieni hetki: kohta
        vaan kertakaikkiaan toimi kirjoitti:

        tuo "taustavaikuttaja-politiikka?". Mies on tosiaan valittu valtuustoon. Silloin pitää kantaa vastuunsa, ja ei sitä mistään taustalta tehdä! Eturiviin vaan. On aika ottaa se vastuu ja lunastaa kansan antama valtakirja. Lymyily ei nyt auta.

        vedotaan ikään. Eipä ollut tosin ennen vaaleja esteenä. Tulta päin sanon minä, on lunastuksen aika. Parempia aikoja tässä kuumeisena jo odotellaankin.


      • voi kyllä olla jo
        Sinä osaat jo kirjoitti:

        itse korjata mokasi? Hyvä. Vielä kun sinut saisi kirjoittamaan asjaa, hah!

        liikaa vaadittu?


      • jaoksiin teitä
        hyödyttäisi molempia kirjoitti:

        osapuolia. Ei sillä ole väliä tekeekö ne samaa politiikkaa vai ei ja kuinka lojaaleita joku lommi on. Molemmat saisivat useampia paikkoja jaoksiin ja lautakuntiin. Tässä poliittisessa pelissä missä kepu,krisut ja vihreävirtanen pelaavat omaa peliään tuo olisi ainoa oikea veto niiltä.

        nyt ollaan jakamassa?


      • vaikeata teille!
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Perussuomalaiset pyrkii saamaan teknisen vaaliliiton kenen kanssa tahansa saavuttaakseen kuntalaisia palvelevan ja äänestäjän antaman tuen toteuttamiseen. Neuvotteluja jatketaan päämäärän saavuttamiseksi ilman poliittisia ennakko luuloja suuntaan tai toiseen.

        Arto Hirvonen
        Taustavaikuttaja
        Perussuomalaiset

        Meinaan neuvotella kaikkien kanssa.Voivat pirulaiset vielä muistaa ne jo keväällä alkaneet haukkujaiset!--Onnea matkalle!--Mene nyt Arto kuiten kuuloetäisyydelle!


      • Menehän oikein
        vaikeata teille! kirjoitti:

        Meinaan neuvotella kaikkien kanssa.Voivat pirulaiset vielä muistaa ne jo keväällä alkaneet haukkujaiset!--Onnea matkalle!--Mene nyt Arto kuiten kuuloetäisyydelle!

        lähelle vaan...et sinä sieltä toisten seläntakaa mitään näe!


      • Arto Hirvonen
        Menehän oikein kirjoitti:

        lähelle vaan...et sinä sieltä toisten seläntakaa mitään näe!

        Perussuomalaisten taustavaikuttajana. Olen Kotkan Perussuomalaisten valtuustoryhmän varapuheenjohtaja, jotta on asema valtuustoryhmässä aina tarvittaessa edustaa ryhmää.

        En ole taustavaikuttajana missään vaiheessa kenenkään selän takana luuraamassa vaan sopivasti puheenjohtajan vieressä. Se on eri asia mihin Perussuomalaiset asetetaan valtuustosalissa. Eli ei ainakaan äänestäjän tarvitse olla hädissään, että olisin valtuustossa kumileimasimena.

        Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset


      • kohtaus Sinulle
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Perussuomalaisten taustavaikuttajana. Olen Kotkan Perussuomalaisten valtuustoryhmän varapuheenjohtaja, jotta on asema valtuustoryhmässä aina tarvittaessa edustaa ryhmää.

        En ole taustavaikuttajana missään vaiheessa kenenkään selän takana luuraamassa vaan sopivasti puheenjohtajan vieressä. Se on eri asia mihin Perussuomalaiset asetetaan valtuustosalissa. Eli ei ainakaan äänestäjän tarvitse olla hädissään, että olisin valtuustossa kumileimasimena.

        Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

        tuli,tuossa edellisessä viestissä,siitä "taustavaikuttajasta" saa sen kuvan,että haluat olla piilossa lehtereitten alla.Mutta se tarkoittaakin ilmeisesti sitä,että ikäänkuin laitat pojille valmiiksi sanat suuhun! Vai?


      • ....tuossa....
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Perussuomalaisten taustavaikuttajana. Olen Kotkan Perussuomalaisten valtuustoryhmän varapuheenjohtaja, jotta on asema valtuustoryhmässä aina tarvittaessa edustaa ryhmää.

        En ole taustavaikuttajana missään vaiheessa kenenkään selän takana luuraamassa vaan sopivasti puheenjohtajan vieressä. Se on eri asia mihin Perussuomalaiset asetetaan valtuustosalissa. Eli ei ainakaan äänestäjän tarvitse olla hädissään, että olisin valtuustossa kumileimasimena.

        Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

        ...minkä sanoit, kumileimasinpäättäjät, jonka takia persut varmaan sai muhkean vaalivoiton kansan kylläännyttyä löysiin päättäjiin!


      • Arto Hirvonen
        kohtaus Sinulle kirjoitti:

        tuli,tuossa edellisessä viestissä,siitä "taustavaikuttajasta" saa sen kuvan,että haluat olla piilossa lehtereitten alla.Mutta se tarkoittaakin ilmeisesti sitä,että ikäänkuin laitat pojille valmiiksi sanat suuhun! Vai?

        Vaatinut jämäkkyyttä esim. Perussuomalaisten Kotkan kaupunginhallituksen jäseneltä asiat on hoidettava niin, kuin ryhmässä on sovittu. Vastuussa olevalle henkilölle annetaan täysituki vaikka joutuu yksin tappelemaan tuulimyllyjä vastaan. Aikanaan koko ryhmä pyrkii tekemään lakien ja asetusten mukaista politiikkaa vaikka jäätäisiin vähemmistöön.

        Tässä työssä Taustavaikuttajalla on vain oma rooli ja kokemus monessa eri hallinnon alalla olleena mukana. Perussuomalaisissa ei ole sanelu politiikkaa vaan pidämme yhteiset keskustelut jotta kaikki jäsenet oivaltava asian todellisen ytimen.

        Arto Hirvonen
        Edelleen taustavaikuttaja
        Perussuomalaiset


    • Juho Eerola

      Kyseessä on todellinen huhu.

      • silkkisukka

        jos ihan tosissamme asiaa mietittäisiin? Tekninen vaaliliittohan ei jatkossa sido valtuustotyöskentelyssä, eikä lautakunnissakaan meitä mitenkään - vai oliko se niin?.


      • eikä tarvi
        silkkisukka kirjoitti:

        jos ihan tosissamme asiaa mietittäisiin? Tekninen vaaliliittohan ei jatkossa sido valtuustotyöskentelyssä, eikä lautakunnissakaan meitä mitenkään - vai oliko se niin?.

        mitää vastuutakaan kantaa sen voi heittää toisen piikkiin,sillälailla politiikassa toimitaan!-Vai toimitaanko,meneekös se niin?-Vai eikös se mene niin???Kyllä se niin varmaan on,vai onko???


      • silkkisukka
        eikä tarvi kirjoitti:

        mitää vastuutakaan kantaa sen voi heittää toisen piikkiin,sillälailla politiikassa toimitaan!-Vai toimitaanko,meneekös se niin?-Vai eikös se mene niin???Kyllä se niin varmaan on,vai onko???

        joten tuplataan kysymys myös Freddylle


      • virsujalka
        silkkisukka kirjoitti:

        joten tuplataan kysymys myös Freddylle

        Freddy. Taitaa olla tosi kinkkinen kysymys?


      • virsujalka kirjoitti:

        Freddy. Taitaa olla tosi kinkkinen kysymys?

        Vaaliliito ei todellakaan sido, jos tehdään, se selviää joulukuun aikana, asia on kesken.


      • persuja

        jippiiiiiiiii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe