Opera ja Iltis

selaaja

Näkyykö muilla Operan käyttäjillä Ilta-Sanomien nettisivut päin prikkalaa? Viime viikolla vielä näyttivät siltä kuin pitikin, nyt ihan sekavaa meininkiä.

13

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvutimasiin
    • mitämitäihmettä

minä täällä paljon joka paikassa parjatun ja haukutun
      IE:n käyttäjä katselen Iltiksen sivuja jotka
      näkyvät ihan kunnolla?
      Ja kehutun Operan käyttäjä valittelee.
      On mailmankirjat sekasin, on!

• IE:llä näkyy kaikki niin kuin pitää, flassit ja sössit, javat ja ylet....mutta kun se IE on niin huono! FF ja Opera on HYVIÄ, vaikkei kaikki näkyisikään. Mistä tämä propaganda sitten johtuu, sen voi jokainen kohdallaan määritellä. Katellaan me pojat sillä aikaa pätkimättömiä esityksiä!

• Vista_fani
        ThreeMice kirjoitti:

IE:llä näkyy kaikki niin kuin pitää, flassit ja sössit, javat ja ylet....mutta kun se IE on niin huono! FF ja Opera on HYVIÄ, vaikkei kaikki näkyisikään. Mistä tämä propaganda sitten johtuu, sen voi jokainen kohdallaan määritellä. Katellaan me pojat sillä aikaa pätkimättömiä esityksiä!

IE ja Seamonkey, molemmat käytössä. Aina kaikki toimii.

• .............
        Vista_fani kirjoitti:

IE ja Seamonkey, molemmat käytössä. Aina kaikki toimii.

...Iltiksen ja muiden sivut ihan hyvin, jos ei toimi niin jokin asetus selaimessa pielessä. Opera on ylivoimainen käytettävyydeltään ja siinä on paljon mukavia ominaisuuksia, muut selaimet tuntuvat Operan jälkeen perin vaatimattomilta kökkötraktoreilta.

• -pä

• miksi..
        ............. kirjoitti:

...Iltiksen ja muiden sivut ihan hyvin, jos ei toimi niin jokin asetus selaimessa pielessä. Opera on ylivoimainen käytettävyydeltään ja siinä on paljon mukavia ominaisuuksia, muut selaimet tuntuvat Operan jälkeen perin vaatimattomilta kökkötraktoreilta.

Se sitten on niin marginaalinen? Yhtälö ei täsmää.
        ps. kokeiltu on

• valinta.
        ThreeMice kirjoitti:

IE:llä näkyy kaikki niin kuin pitää, flassit ja sössit, javat ja ylet....mutta kun se IE on niin huono! FF ja Opera on HYVIÄ, vaikkei kaikki näkyisikään. Mistä tämä propaganda sitten johtuu, sen voi jokainen kohdallaan määritellä. Katellaan me pojat sillä aikaa pätkimättömiä esityksiä!

>...FF ja Opera on HYVIÄ, vaikkei kaikki näkyisikään.

Itse olen tehnyt selvän valinnan. Operan edut ovat niin painavat että jos joku, nykyään tosi harvassa, sivu ei näy oikein niin "So f***'n what?".

Olkoon minun puolestani omassa, sisäänlämpiävässä rauhassaan. Netissä riittää kyllä tarjontaa enemmän kuin ehtii katsomaan. ;)

• Selaaja

Voihan kurat ja pörgy, kun ei vaan vieläkään toimi. Eilen ilman mitään asetusten säätöä näkyivät yhtäkkiä oikein, nyt jälleen eivät. Vasemman linkkivalikon taustakuvana on keltaisen taustan sijaan tekstikuva "Mumbain". Selatessa sivua alemmaksi menevät uutisetkin sekaisin, esimerkiksi nyt kuvan "Rajut bileet Ideaparkissa: Itkua ja raivoa" alla onkin uutinen "Ärsyttääkö pitkä viitenumero laskussa? ..." Outoa.

• selaimen

välimuisti ja ehkä evästeet. Iltasanomat ei vaan osaa tehdä sivuja oikein.

• tuo alku
      • Fit to Width

Sovita ikkunan leveyteen aiheuttaa kyseisen

• Operaa 10v takana

mulla iltiksen kans. kokeile Sovita ikkunan leveyteen. Sill' sain iltiksen n'kyyn oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3451
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      109
      3146
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2345
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      22
      1912
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1748
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1735
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1680
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1526
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1411
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe