mitä teen

pettäjälle

Neitsyt mies petti minua taas. Mitä teen? Petänkö minäkin vai otanko eron. Emme ole nimisissa vaikka aiottiinkin jo mennä. Miten voisin kostaa ja mikä siihen koskee eniten?

23

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekeen

      sen uudestaan ja uudestaan.kosto ei tehoa.

    • Nainen minäkin

      Koko mies. Se siihen koskee eniten. Kuka pettää kerran tekee sen toistekkin. Kostamalla et saa kuin pahanmielen itsellesi. Eli siis hävitä hänet elämästäsi kokonaan. Ei mitään yhteydenpitoa vaikka kuinka ruikuttaisi. Se saa neitsytmiehen raivonpartaalle. Tiedän kokemuksesta.

    • tuohon

      ole kuin yksi vastaus...mies on epävarma suhteesta ja sitoutumisestaan...mulla oli neitsytmies 10.v ennenkuin petti ja yhteiseloa jatkettiin viel toinen 10.v...asia tosin vaivasi tosi paljon ja tahdoin eron...nyt mies haikailee varmuudella perään...mutta on itse selvittävä asioista jos ja kun palaisi tämän miehen kainaloon...hyvä mies muuten kaikinpuolin...Kysy mieheltä tahtooko tosissaan suhdetta...ei petä jos tahtoo...pistä miettimään...ensimmäisestä kerrasta ei viel tokene, mut toisena alkaa jo miettimäään...Anna tunne miehelle että olet ahkera ja omaa maata kunnioittava...neitsytmies arvostaa ahkeraa naista ja usein näkee tämän seksikkäänä juuri silloin...hassu juttu...mut näin meillä kävi aikoinaan... ;)

      • ilivesjellona

        ...haikailu ja riippuvuus naisesta jotenkin tyypillistä neitsytmiehelle, vaikka hänen todetaan vieraissa käyneenkin? :D :O :|


      • aina pettäjä

        Älä usko turhiin vakuutteluihin ja valheisiin.


      • eka kertaa
        aina pettäjä kirjoitti:

        Älä usko turhiin vakuutteluihin ja valheisiin.

        helpompi!

        Niin se vaan menee!

        Jätä se NYT HETI!


    • joulu yksin

      oletko varma ja miten olet saanut sen selville?olettako nuoria vanhoja ?

    • sanaa sanomattaa

      Saa siinä neitsytmies edes kerran miettiä tapahtunutta..

    • pettäjä pettää aina

      kostolla ei ole hyviä seurauksia.
      Ei ole arvoisesi,lähde siitä.
      Maailma on miehiä täynnä.Unohda koko mies.
      Avaa silmäsi ja katsele ympärillesi.

      • onneton ¤__

        Valvon ja mietin. Suru sydämessäni. Kaihous ja lämpö unelmissani. Voi rakas kunpa voisin anta anteeksi. Jaksanko, vastaa minulle.


      • niska karvat
        onneton ¤__ kirjoitti:

        Valvon ja mietin. Suru sydämessäni. Kaihous ja lämpö unelmissani. Voi rakas kunpa voisin anta anteeksi. Jaksanko, vastaa minulle.

        pystyyn kun luin sepityksen. aivan kuin minun ex-neitsyt ukko olisi kirjoittanut eron tullen,ovat tosi iilimatoja jotka juovat sinut kuviin jos et varo!1Varokaa naiset,voi olla se sama ukko meilla kaikilla!!


      • mutta kuitenkin
        onneton ¤__ kirjoitti:

        Valvon ja mietin. Suru sydämessäni. Kaihous ja lämpö unelmissani. Voi rakas kunpa voisin anta anteeksi. Jaksanko, vastaa minulle.

        Kun itse erosin Tasan N-m:stä vuosi sitten,
        tein totaalisen eron ja hain yksin eroa.
        Se ylätti n-m:hen.En halunnut joulua yhdessä.
        Enkä ole vastannut senjälkeen puheluihin.
        Kerran se kirpaisee eikä helppoa ollut,mutta
        ajattelin etten piinaa itseäni tapaamisilla.
        Eihän sitä yhteistä hyvää aikaa myöskään
        voi unohtaa.Järki kuitenkin voitti.

        Usko nyt vaan pettävä mies ei ole ansainnut
        sinua,siitä pitää lähteä.

        Olen tapaillut uusia miehiä ,ihan kivoja
        mutta kynnys on vielä aika korkealla.
        Mutta eiköhän aika paranna.Onnettomampi olin
        liiton loppuvaiheessa ja aina vihainen.
        Se kovettaa.
        Nyt taas osaan itkeä ja kokea aidot tunteeni
        ja se on helpottanut.Kuinka annoinkaan kohdella
        itseäni niin huonosti.

        Yritä löytää tasapaino.Ammattiauttajiakin on
        ja täällä nämä keskustelut ovat hyvää terapiaa
        monesti.


      • 'tyyppivika'
        niska karvat kirjoitti:

        pystyyn kun luin sepityksen. aivan kuin minun ex-neitsyt ukko olisi kirjoittanut eron tullen,ovat tosi iilimatoja jotka juovat sinut kuviin jos et varo!1Varokaa naiset,voi olla se sama ukko meilla kaikilla!!

        Tosi on, että varmasti monella naisella on kokemuksia samasta neitsytmiesääliöstä, mutta ei yksi mies nyt ihan joka paikkaan ehdi ympäri Suomea.

        Kyllä pettämisen ja kuvatunkaltaisen käytöksen voi yleistää ihan hyvin neitsyt miesten 'tyyppiviaksi'. Samanlaisia itsekeskeisiä luusereita kaikki.

        Kiertäkää kaukaa!


      • onneton ap
        mutta kuitenkin kirjoitti:

        Kun itse erosin Tasan N-m:stä vuosi sitten,
        tein totaalisen eron ja hain yksin eroa.
        Se ylätti n-m:hen.En halunnut joulua yhdessä.
        Enkä ole vastannut senjälkeen puheluihin.
        Kerran se kirpaisee eikä helppoa ollut,mutta
        ajattelin etten piinaa itseäni tapaamisilla.
        Eihän sitä yhteistä hyvää aikaa myöskään
        voi unohtaa.Järki kuitenkin voitti.

        Usko nyt vaan pettävä mies ei ole ansainnut
        sinua,siitä pitää lähteä.

        Olen tapaillut uusia miehiä ,ihan kivoja
        mutta kynnys on vielä aika korkealla.
        Mutta eiköhän aika paranna.Onnettomampi olin
        liiton loppuvaiheessa ja aina vihainen.
        Se kovettaa.
        Nyt taas osaan itkeä ja kokea aidot tunteeni
        ja se on helpottanut.Kuinka annoinkaan kohdella
        itseäni niin huonosti.

        Yritä löytää tasapaino.Ammattiauttajiakin on
        ja täällä nämä keskustelut ovat hyvää terapiaa
        monesti.

        Pelkään sitä että kun löydän hyvän suhteen niin itse petän. Silloin ajattelen että olisnko sittenkin anatnut anteeksi tässä elämääsä. Olen nuori vasta yli 20 ja ihanteenani on että liitossa ei kumpikaan petä. Jos ei halua olla yhdessä niin silloin sille ei mahda mitään. mutta silloin voi erota oikeesri. Oletko sinä pettänyt pettämisen takia? En vaan tiedä mitä teen ja kuitenki on paha olla. On mulla ystävii jotka auttaa ja olen avoin ihminen. Joulua en pelkää mulla on hyvät vanhemmat ja sisko. Joluna menen Kanarialle viikoks erään ystävän kanssa. Mutta muistoja en saa mielestä pois.


      • ansaan
        onneton ap kirjoitti:

        Pelkään sitä että kun löydän hyvän suhteen niin itse petän. Silloin ajattelen että olisnko sittenkin anatnut anteeksi tässä elämääsä. Olen nuori vasta yli 20 ja ihanteenani on että liitossa ei kumpikaan petä. Jos ei halua olla yhdessä niin silloin sille ei mahda mitään. mutta silloin voi erota oikeesri. Oletko sinä pettänyt pettämisen takia? En vaan tiedä mitä teen ja kuitenki on paha olla. On mulla ystävii jotka auttaa ja olen avoin ihminen. Joulua en pelkää mulla on hyvät vanhemmat ja sisko. Joluna menen Kanarialle viikoks erään ystävän kanssa. Mutta muistoja en saa mielestä pois.

        jouduttua ajattelet tietenkin vain hyvia hetkia.jos olisi ollu tarkoitus etta olisitta kuuluneet yhteen ei olisi pettanyt. olen neitsyt ukon kahleissa vielakin monen vuoden takaisen jutun jalkeen joten hanki itsellesi uusi poika ystava niin nopeaan kuin voit. muista sanoa itsellesi useasti paivittain,olen vahva neitsyt ei minua tuhoa ja ajattele positiivisesti.kylla se ohi ajan kanssa menee,usko minua.


    • neito ap

      Nyt se lähetti kukkia nimettömänä. Se se oli eikä kukaan muu. Se lähettäää aina joulukuun 1. pvänä mulle kukkia. Tahtoo sovun jouluksi. On se ressukka katunut sitä tekoaan. Pitäiskö vielä katsoa tämän kerran?

      • vees-nainen

        Kukillahan se minunkin exäni aina lepytteli.
        Ja onnistui pitkään ,viimeiseen vuoteen asti.

        Ne vaan sitten lopettivat tehonsa...enkä
        ottanut vastaan.Joululahjankin vielä viime
        jouluna laittoi..nimettömänä..palautin senkin


        Sitä oli vaikea vastustaa kun kaikki temput
        osasi...pahimmasta -parhaimpaan.

        Neuvoa ei sinua voi..


      • voit antaa

        ukon alistaa sinua,ihan hullua touhua. mene ulos ja iske kunnon mies!!


      • pettäjälle
        voit antaa kirjoitti:

        ukon alistaa sinua,ihan hullua touhua. mene ulos ja iske kunnon mies!!

        Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita neuvoista, jotka vaikuttivat lopulliseen eropäätökseen. En voi elää pettäjän kanssa eikä minun tarvitse eikä itselleni sallia sitä. Anteeksiantaminen ei tarkoita asian hyväksymistä enkä tule sitä koskaan hyväksymään. Samalla myös tein periaatepäätöksen, että minä itse päätän omasta elämästäni. Aloitan opinnot ihan toisaalla ja saan siten myös etäisyyttä asiaan. Eniten minua rasittaa se, että en voi luottaa ainakaan heti kehenkään. Vihamaan en ala häntä enkä ketään muutakaan kokemani perusteella, vaan aloitan puhtaalta pöydältä.
        KIITOS!


    • AaaaPee

      Hyvin meni provo läpi! :D)))))

      • me ei oltas

        näin tosissamme!

        Jo riittää neitsytmiehet!


      • mitä tilaa
        me ei oltas kirjoitti:

        näin tosissamme!

        Jo riittää neitsytmiehet!

        .....


      • olkoon..elämäsi
        mitä tilaa kirjoitti:

        .....

        0000000000000000


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe