auttakaa avutonta =) käytetäänkö romaanin kanssa satulahuopaa? ja missä järjestyksessä ne laitetaan..
Romaani
10
4939
Vastaukset
- Whampyr
Romaanin kanssa kannattaa käyttää satulahuopaa, satulahuovan tarkoitushan on suojata satulaa esim. hieltä joten se on ihan hyvä olla. Romaanihan ei suojaa satulasiipiä.
Yleensä romaania pidetään satulahuovan ja satulan välissä, mutta olen nähnyt myös tapauksia, joissa sitä on käytetty satulahuovan alla. - Merrrw
Kannattaa käyttää romaanin kanssa satulahuopaa. Itse olen vain nähnyt/käyttänyt romaania satulan ja satulahuovan välissä : ))
- dfghrt
kyllä käytetään, eli ensin satulahuopa sitten romaani sen päälle ja sitten satula..... outoa ettei kukaan ollu vielä vastannu:)
- ****
Eli.. Romaania voi käyttää sekä että(huovankanssa tai jopa ilman). Ja laitetaan järjestyksessä... Huopa>Romaani>satula :)
- IDon'tKnow
Onko romaanista jotain hyötyä? Vai voiko sitä huviksi käyttää? :'D
- heppamies99
Lyhyesti ja ytimekkäästi : Romaani laitetaan satulan ja satulahuovan väliin, ja satulahuopaa käytetään sen kanssa. Romaani on satulaa nostava karva.
- Somebody.
Miksi romaania käytetään? En tiiä ollenkaa : (
- RANDOMI14
mitä romaani tarkalleen auttaa ja voiko sitä kayttää ns muute vain vai mitä ? :d
- katherine
Romaanin tarkoitus on korjata huonosti istuvaa satulaa. lähinnä se siis kaventaa satulaa.
Esimerkiksi jos hevonen on tilapäisesti sairaslomalla ja sen lihakset kuihtuu, voi satula ollakin epäsopiva lihasten lähtemisen takia. Tällöin romaanilla voidaan korjata tilannetta ja saada satula istumaan paremmin, uutta satulaa kun ei tietysti kannata ostaa, jos lihakset kumminkin pian taas palautuu.
Esteratsastajat käyttää joskus romaania ihan vaan pehmikkeenä.
Romaanin kanssa tulee huomioida, että jos satula on täysin sopiva ja sen alle laitetaan romaani, satula kapenee sen verran ettei se enää sovikaan. Jos estesatulan alla haluaa käyttää romaaina, pitää satula sovittaa romaanin kanssa, eli ostaa vähän leveämpi satula, jotta alle se romaani mahtuu.
Romaania ei siis pidä käyttää turhaan, jos satula on jo sopiva. - Anonyymi
ensin satulahuopa sitten romaani ja vikana satula :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447