nolasin

itseni...

täydellisesti.
Miten minun kannattaa käyttäytyä? Normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

9

2472

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä, millainen

tilanne se oli, ja miten vakavasta asiasta on kyse?

• kyllä

mä pystyn elämään... Ei se maailmaa kaatanu. Mut silti. Miten nopeesti ihmiset unohtaa?

• siitä, millainen
        kyllä kirjoitti:

mä pystyn elämään... Ei se maailmaa kaatanu. Mut silti. Miten nopeesti ihmiset unohtaa?

kuin toiset.. Jos ei se sinun maailmaasi kaatanut, niin ei se välttämättä ole ollut kovin suuri asia muillekaan.

• meille hieman tarkemmin

mitä, missä, milloin? Yritämme miettiä asiaa yhdessä!

• heheh

Eipä sillä kai oo enää paljonkaan väliä. Pääsin yli siitä ja nyt naurattaa koko juttu.

Mutta kiitos tuesta!

• sivusta seurannut

Muistetaan se aina, mutta ei se nyt niin hirveetä ollut! Se oli hauska juttu! Koskas otetaan se uusiksi?

• kaiken mokaaja

No mä tein näin. Oon tehnyt tälleen jo monta kertaa aiemminkin.

Aamulla ku oon herännyt niin en oo ollut varma mitä oon tehnyt, tai oikeestaan kelle oon soittanut ja puhunut jotain paskaa joten;

pitänyt eka puhelinta kiinni useamman päivän

lopuksi vaihtanut numeron tai hankkinut uuden liittymän, poistanut kaikki "kavereitten" numerot etten voi vahingossakaan soittaa enää kännissä heille.

viimeksi meni tollaset melkein kaksi vuotta ilman sosiaalista kontaktia, katsotaan monta vuotta nyt menee.

tällasta se toisilla on, olkaa onnellisia jos teillä ei ole.

• ----------

Älä nyt viitti... ei kyse sentään NIIN isoista asioista voinut olla ja kaiken voi kuitata sillä, että olit kännissä. Ja ne oli kuitenkin sun kavereita, jotka voit saada aina kiinni ja selittää asioita, eikä ventovieraita, jotka nauraa tästä lähtien aina sut nähdessään. Ei kannata sentään vuosikausiksi jäädä yksinään virumaan -sattuuhan näitä. Ketään ei sentään kuollut.

• Anonyymi

Tuttua 😢

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1476
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1304
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      107
      767
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      118
      740
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      54
      645
    6. 44
      606
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      36
      568
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      539
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      505
    10. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      276
      480
    Aihe