nolasin

itseni...

täydellisesti.
Miten minun kannattaa käyttäytyä? Normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

9

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä, millainen

      tilanne se oli, ja miten vakavasta asiasta on kyse?

      • kyllä

        mä pystyn elämään... Ei se maailmaa kaatanu. Mut silti. Miten nopeesti ihmiset unohtaa?


      • siitä, millainen
        kyllä kirjoitti:

        mä pystyn elämään... Ei se maailmaa kaatanu. Mut silti. Miten nopeesti ihmiset unohtaa?

        kuin toiset.. Jos ei se sinun maailmaasi kaatanut, niin ei se välttämättä ole ollut kovin suuri asia muillekaan.


    • meille hieman tarkemmin

      mitä, missä, milloin? Yritämme miettiä asiaa yhdessä!

      • heheh

        Eipä sillä kai oo enää paljonkaan väliä. Pääsin yli siitä ja nyt naurattaa koko juttu.

        Mutta kiitos tuesta!


    • sivusta seurannut

      Muistetaan se aina, mutta ei se nyt niin hirveetä ollut! Se oli hauska juttu! Koskas otetaan se uusiksi?

    • kaiken mokaaja

      No mä tein näin. Oon tehnyt tälleen jo monta kertaa aiemminkin.

      Aamulla ku oon herännyt niin en oo ollut varma mitä oon tehnyt, tai oikeestaan kelle oon soittanut ja puhunut jotain paskaa joten;

      pitänyt eka puhelinta kiinni useamman päivän

      lopuksi vaihtanut numeron tai hankkinut uuden liittymän, poistanut kaikki "kavereitten" numerot etten voi vahingossakaan soittaa enää kännissä heille.

      viimeksi meni tollaset melkein kaksi vuotta ilman sosiaalista kontaktia, katsotaan monta vuotta nyt menee.

      tällasta se toisilla on, olkaa onnellisia jos teillä ei ole.

      • ----------

        Älä nyt viitti... ei kyse sentään NIIN isoista asioista voinut olla ja kaiken voi kuitata sillä, että olit kännissä. Ja ne oli kuitenkin sun kavereita, jotka voit saada aina kiinni ja selittää asioita, eikä ventovieraita, jotka nauraa tästä lähtien aina sut nähdessään. Ei kannata sentään vuosikausiksi jäädä yksinään virumaan -sattuuhan näitä. Ketään ei sentään kuollut.


    • Anonyymi

      Tuttua 😢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe