nolasin

itseni...

täydellisesti.
Miten minun kannattaa käyttäytyä? Normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

9

2288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä, millainen

tilanne se oli, ja miten vakavasta asiasta on kyse?

• kyllä

mä pystyn elämään... Ei se maailmaa kaatanu. Mut silti. Miten nopeesti ihmiset unohtaa?

• siitä, millainen
        kyllä kirjoitti:

mä pystyn elämään... Ei se maailmaa kaatanu. Mut silti. Miten nopeesti ihmiset unohtaa?

kuin toiset.. Jos ei se sinun maailmaasi kaatanut, niin ei se välttämättä ole ollut kovin suuri asia muillekaan.

• meille hieman tarkemmin

mitä, missä, milloin? Yritämme miettiä asiaa yhdessä!

• heheh

Eipä sillä kai oo enää paljonkaan väliä. Pääsin yli siitä ja nyt naurattaa koko juttu.

Mutta kiitos tuesta!

• sivusta seurannut

Muistetaan se aina, mutta ei se nyt niin hirveetä ollut! Se oli hauska juttu! Koskas otetaan se uusiksi?

• kaiken mokaaja

No mä tein näin. Oon tehnyt tälleen jo monta kertaa aiemminkin.

Aamulla ku oon herännyt niin en oo ollut varma mitä oon tehnyt, tai oikeestaan kelle oon soittanut ja puhunut jotain paskaa joten;

pitänyt eka puhelinta kiinni useamman päivän

lopuksi vaihtanut numeron tai hankkinut uuden liittymän, poistanut kaikki "kavereitten" numerot etten voi vahingossakaan soittaa enää kännissä heille.

viimeksi meni tollaset melkein kaksi vuotta ilman sosiaalista kontaktia, katsotaan monta vuotta nyt menee.

tällasta se toisilla on, olkaa onnellisia jos teillä ei ole.

• ----------

Älä nyt viitti... ei kyse sentään NIIN isoista asioista voinut olla ja kaiken voi kuitata sillä, että olit kännissä. Ja ne oli kuitenkin sun kavereita, jotka voit saada aina kiinni ja selittää asioita, eikä ventovieraita, jotka nauraa tästä lähtien aina sut nähdessään. Ei kannata sentään vuosikausiksi jäädä yksinään virumaan -sattuuhan näitä. Ketään ei sentään kuollut.

• Anonyymi

Tuttua 😢

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Katujengi tappoi uimaan poikansa kanssa menossa olleen isän

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-221434 Kertoo YLE Tukholman jenginuoret ampuivat 39-vuotiaan perheenisän kuoliaaksi
      Maailman menoa
      127
      1640
    2. Mies, olen vähän yksinkertainen

Jututkin olisi mulla sen mukaisia, jos oltaisiin tekemisissä. Jotain lapsellista ja tyhmää puhuisin. Liian avoin olisin
      Ikävä
      151
      1099
    3. Missä paikassa näet hänet seuraavan kerran?

Mitä luulisit? Missä?
      Ikävä
      82
      984
    4. Totuus Farmi-kisaajien väleistä! Daniel Lehtonen Bile-Dani tekee paljastuksen: "Ei se mennyt.."

TV:ssä näyttää siltä, että kyräilyä ja juoruilua riittää… Ehkä niitä tavallisia maatalon töitä, ruoan laittamista, sauno
      Tv-sarjat
      7
      951
    5. Olisitko sitten valmis pettämään

Kumppaniasi jotta pääset tiedät kyllä mitä tekemään? Onko suhteesi niin ankea? Ymmärrän jos on..
      Ikävä
      96
      944
    6. Mikä on kaivattusi

kaivattusi syntymäpäivä? Onnitteletko häntä silloin, ja jos et, niin miksi et?
      Ikävä
      44
      907
    7. Ootkohan sä koskaan laittanut merkille

Että sulla on joku sellainen taika, että miehet tajuaa vasta jälkeenpäin, mitä ovat menettäneet.
      Ikävä
      42
      904
    8. Tahtoisitko vielä

Kohdata, ja kuinka kiusallista se olisi? - Nainen pohtii ikävissään💔
      Ikävä
      66
      832
    9. Töitä tarjolla

Kiantama hakee työmarkkina torilla 100 työntekijää.Onhan täällä työtä tarjolla,jos työn teko kiinnostaa.Palkaa maksaa ma
      Suomussalmi
      36
      830
    10. Aika ei ole vielä parantanut haavoja

Miten mokasimme niin selvän jutun?
      Ikävä
      48
      811
    Aihe