Joskus tuntuu siltä että väärät ihmiset "otetaan" täältä pois.
Minä olisin joutanut lähteä, ei elämällä ole enää mitään merkitystä.
Täältä ikuisuuteen
29
1431
Vastaukset
- d;)
Ei täältä oteta vääriä ihmisiä pois. Kyllä ne on tarkoin harkittu kehen salama osuu seuraavaksi.
- kuka se
on harkinnut kehen se salama seuraavaksi iskee?
- d;)
kuka se kirjoitti:
on harkinnut kehen se salama seuraavaksi iskee?
Salama iskee mihin se tahtoo, niin se on meidän laitakin. Meitäkin poimitaan täältä samalla periaatteella, ei siinä kysytä olisitko joutanut, tai halunnut lähteä.
- Kalle Kotton
Se muutama kymmenen vuotta, mikä vielä eletään on ikuisuuden rinnalla silmänräpäys. Ja se on tähän asti ollut varmaa, että sinne joutuu/pääsee. En minä ainakaan kovin suurella innolla sinne ikuisuuteen pääsyä odota.
- Rocellii
vai millä perspektiivillä olet tuollaiseen päätelmään tullut ?
tule joulua ainakaan sisimpääni.
Joulun kuuluisi olla iloinen asia ja on ollutkin aina minulle tähän saakka. - Rocellii
************* kirjoitti:
tule joulua ainakaan sisimpääni.
Joulun kuuluisi olla iloinen asia ja on ollutkin aina minulle tähän saakka.jouluna juhlitaan syntymää, uuden alkua ja valon voittoa pimeydestä
yksittäisen ihmisen elämänkaari ei seuraa yleistä
ja silloin tuntuu ristiriitaiselta
tulee sellainen "ajan pysähtymisen" kokemus....
- viivatiina
on aina otettu ensin se on tullu huomattua jo tähän ikään kai niitä tarvitaan siellä aina on merkitystä niin kauan kun on elämää.
- että*
"piru" ei omiaan korjaa!
sellainen olet, kun tuollaisen viestin laitat?
olevan vihamielistä porukkaa?
- Kalle Kotton
********** kirjoitti:
olevan vihamielistä porukkaa?
mutta elämänhaluista, en tiedä, mikä elämänhalusi on vienyt. Terveys, ihmis-suhteet. talous-asiat, ei nyt tarvitse kertoa, mutta joku selitys lienee.
- oli*
********* kirjoitti:
sellainen olet, kun tuollaisen viestin laitat?
"lohdutuksen sana" sinulle!
oli* kirjoitti:
"lohdutuksen sana" sinulle!
siltä kuin olisit tarkoittanut aivan muuksi.
Kalle Kotton kirjoitti:
mutta elämänhaluista, en tiedä, mikä elämänhalusi on vienyt. Terveys, ihmis-suhteet. talous-asiat, ei nyt tarvitse kertoa, mutta joku selitys lienee.
koskaan tunnu että väärät ihmiset tempaistaan täältä väärään aikaan kun lueskelee liikenteen, väkivallan uhreista ym. tapahtumista.
Joukossa on paljon perheellisiä joilta jää esim- pieniä lapsia. - Meriläinen
************* kirjoitti:
koskaan tunnu että väärät ihmiset tempaistaan täältä väärään aikaan kun lueskelee liikenteen, väkivallan uhreista ym. tapahtumista.
Joukossa on paljon perheellisiä joilta jää esim- pieniä lapsia.yleisesti ajattelit niin silloinhan oikeat ihmiset otetaan oikeaan aikaan ja se kompensoi kaiken.
Elämä ei ole helppoa, missään ei ihmiselle luvata helppoa elämää, on tehtävä paras mahdollinen niillä korteilla jota on saanut.
Mutta jos olet itse menettänyt juuri läheisen otan osaa suruusi. - ************
Meriläinen kirjoitti:
yleisesti ajattelit niin silloinhan oikeat ihmiset otetaan oikeaan aikaan ja se kompensoi kaiken.
Elämä ei ole helppoa, missään ei ihmiselle luvata helppoa elämää, on tehtävä paras mahdollinen niillä korteilla jota on saanut.
Mutta jos olet itse menettänyt juuri läheisen otan osaa suruusi.herättää keskustelua niistä asioista mitä olen "yksinäisyydessä" paljon pohtinut viime aikoina.
- Kalle Kotton
************* kirjoitti:
Joukossa on paljon perheellisiä joilta jää esim- pieniä lapsia.minua surettaa ja raivostuttaa, kun varsinkin nuoria kuolee, heillä olisi elämä edessä, mutta kun se ei ole vaihtokauppaa tyyliin , minä lähden puolestasi. Paras yksittäisen ihmisen keino vaikuttaa tähän, on pitää pitää iloinen, elämänhaluinen ja tulevaisuuteen katsova mieli, ainakin yrittää.
Älä nyt pahastu, se apatia on herkkä tarttumaan.
Minulla on menossa toinen mahdollisuus. Ja se kuka tänne milloinkin jää, on ihan pelkkää onnenkauppaa tai lääketieteen huippusuorituksia.
- hande
Samat on olleet tunnot vaimon kuoleman jälkeen.
Olisin varmasti jo lähtenytkin perään, ellei olisi lapsia. Heidän vuokseen on jaksettava vain... - hetulaaz
Se tietää kyllä kenet ottaa ja kenet jättää.
Mutta minusta se on yksi ja sama.
Kunhan jatkuu. - poistuvat
niin oikeat kuin väärätkin, mitä sitä turhaan jonossa etuilemaan.
- enm
Tuonne sitä vielä joudutaan jos eletään ja terveenä ollaan, sanoi mummo kun hautausmaan ohi käveli...
Pieni kevennysyritys välillä.- ********
Pirrejuupas kirjoitti:
:)) aika hyvä..kaikessa kyynisyydessään..:)
näköjään riittää täälläkin?
- tunne,
monesti ollut mielessä.
Siihen loppupäätelmään olen tullut, ettei meitä ansioittemme perusteella punnita.- **********
liian usein.
- olen kanssasi...
Itse pitkäaikaissairas, mutta vielä puolivillaisessa iskussa.
Perusterve mieheni sairastui erittäin vakavasti eikä ennuste lupaa mitään varmaa.
Olisin joutanut minäkin... - Tähtönen taivaan
Jokainen,joka on syntynyt on myös hänen poistuttava tavalla tai toisella.Mutta miloin,niin sitä emme tiedä.Sinun elämälläsi on paljonkin merkitystä.Turhaan sinä et täällä ole.Pilvettömällä taivaalla minä tähtönen hymyilen sinulle kauniisti ja huiskutan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533