pissan haju pois matoista

siis koiran

Heip, olisiko kellään suositella hyvää puhdistusainetta tai neuvoa jotain hyvää niksiä koiran pissan hajun poistoon villamatosta?
Pentu päästelee välillä isolle villamatolle, joka on tumma joten tahroja ei näy, vain haju on haittana (tumman värin vuoksi kloriitti ei siis ole vaihtoehto). Perusteellinen syväpuhdistus on tiedossa sitten kun koira on kokonaan sisäsiisti, ja sitä odotellessa tarttisin puhdistusvinkkejä. Kiitän asiallisista vastauksista.

6

7139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vastauksestasi

Sisäsiisteyden opetteleminen sujuu meillä hyvin, eikä sen kanssa ole varsinaisesti ongelmaa. Öisin vaan on pennulla vaikeuksia pystyä pidättämään. Aikuinen koiramme on opettanut pennulle jo paljon hyvä tapoja mm. ulos pyytämisen. Mutta kiitos noista hajuhaittalinkeistä, niistä varmasti löytyy jotain kokeilemisen arvoista!

• keksijä-kalle

Kannattaisi ulostaa matolle muutaman päivän ajan ja sen jälkeen pestä se pois. Pissan hajua ei sen jälkeen erota.

• etikka fani

Etikalla lähtee haju matosta, suihkuta reilusti etikkaa matolle ja anna kuivua.

• kokeillut

Hirveän hyvä konsti, kiitos vinkistä, etikalla todella lähtee haju ei tarvitse koko mattoa pestä :)

• <3

mul oli ihan sama ongelma ku sul mun koiran kanssa. pesin pois pissan hajun enkä laittanu sitä mattoo enää uudestaa lattialle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      154
      5194
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2753
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      87
      1752
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1206
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      976
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      893
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      893
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      868
    Aihe