Ovatko nylonsukkien fanit harvnaisuus, koska niin harvoin talla palstalle heita liikkuu?
Olen vannoutunut aitojen nylonien fetisisti ja vaimoni on leikissa mukana. Han kayttaa sukkanauhoja ja nyloneja ja nauttii siita. Sukkikset hiostavat eivatka ole meille eroottinen juttu.
Sukaton ja piikkariton seksi onkin meille lahinna poikkeus. Olemme 40 pari.
en nyt siis tarkoita stayupeja enka perussukia, vaan aitoja FF ja RHT -sukkia.
Onko kokemuksia?
Nylonsukat
16
4447
Vastaukset
- jussi104
..harvinaisuuksia. Minäkin ole sellainen. Omistan vain tavallisia nylonsukkia en stay-up'eja, ja tietysti muutaman korsetin.
Pieni tarkennus vain: FF= full fashion ja RHT= reinforced heel and toe. Myös stay-up'it saattavat olla FF ja RHT. Nämä ovat vain eräitä sukan teknillisiä ominaisuuksia. Lainaan sanakirjasta KnitWiki: Full-fashion refers to a technique of placing increases or decreases a few stitches in from the edge of your knitting piece.- Akkerson
Hauska kuulla. Mutta löytyykö pareja? Ja nimenomaan vintage-tyyppise nylonin faneja. Vaimo käyttää muutenkin kuin sängyssä. ei kuitenkaan arkisin, vaikka toki toivoisin...
- Anonyymi
Akkerson kirjoitti:
Hauska kuulla. Mutta löytyykö pareja? Ja nimenomaan vintage-tyyppise nylonin faneja. Vaimo käyttää muutenkin kuin sängyssä. ei kuitenkaan arkisin, vaikka toki toivoisin...
Mee sirkukseen siellä niitä pellejä riittää
- .juttis-
Nylon jäi nykyisten materiaalien jalkoihin jo 70-luvun alussa ja niitä ei joka paikasta saa. Nylonsukat ovat aika kylmät eivätkä niin joustavat kuin nykymateriaalit joten moni nykynainen kokee ne varmasti epämiellyttäväksi.
- jussi104
..valmistetaanko sukkia enää nylonista ollenkaan. Tämän päivän sukissa näkyy olevan pääasiallisesti polyamidia ja jouston vuoksi lycraa. Tällaiset sukat ovat aivan yhtä mukavat jalassa ehkäpä lujemmatkin kuin nylonsukat. Polyamidi antaa sukalle myös kiiltävän pinnan, jossa olen ymmärtänyt monen silmän viihtyvän.
- Tieleilijä
jussi104 kirjoitti:
..valmistetaanko sukkia enää nylonista ollenkaan. Tämän päivän sukissa näkyy olevan pääasiallisesti polyamidia ja jouston vuoksi lycraa. Tällaiset sukat ovat aivan yhtä mukavat jalassa ehkäpä lujemmatkin kuin nylonsukat. Polyamidi antaa sukalle myös kiiltävän pinnan, jossa olen ymmärtänyt monen silmän viihtyvän.
Nylon on polyamidin markkinanimi. Eli aivan samasta aineesta on kyse. Kuitua on vaan osattu nykyään käherrellä siten että siihen on saatu joustavuutta. Polyamidi ei sinällään veny juuri yhtään, joten suorasta langasta neuloen siitä tulee venymätön kangas. Eli ne ainoat todelliset erot ns "nylon sukissa" ja nykaikaisissa sukkahousuissa on kudontatekniikka ja itse kuidun käsittely. Nykyisissä sukkahousuissa on useimmiten mukana tuota Lycra-kuitua lisäämässä tuotteen kimmoisuutta.
- ffnonface
meillä nailonsukkien korvikkeena käytetään sukkiksia, joissa on kaikki vahvikkeet.
- sukkistussunmies
kiihotun ku muija käyttää juhlissa sukkahousuja ilman pikkareta hameenalla
- Anonyymi
Hyi saatana silliviiva
- kiihottaa
Joo, kyllä täälläkin. Sukkikset hameenalla ilman pikkareitj ja piikkisaappaat. Sukkanauhat myös..
- Anonyymi
...vastasi pelle 15 vuotta vanhaan viestiin.
- Saumanylon
Ehdottomasti löytyy aitojen nylonsukkien rakastajia! Olemme 40 pari ja rakastamme erityisesti ns. aitoja 50-luvun tyyliin valmistettuja ihonvärisiä nylonsukkia. Ihanan ohuita, liukkaita, erittäin aistikkaita. Niiden läpi näkyy seksikkäästi mielellään punaiseksi lakatut varpaankynnet.
- Anonyymi
Aivan ihanaa! Aidot nylonsukat on todella seksikkäät!
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N9r8T5
- Anonyymi
Minulla on hyvä kokoelma aitoja nyloneita, sain ostettua erän eräästä lopettavasta kaupasta. Nylonit on sivan erinlaiset kuin tavalliset kreppisukat joita arkisemmisssa sesioissa käytän. Sukkansuhaliivejä myös useita ja pari korselettia. Nyloneissa ihana ääni kun hierouyuvat vastakkain.
- Anonyymi
Oli viesti miten vanha vain, niin se on ajankohtainen! Aidot nylonsukat on aivan mielettömän seksikkäät! Olisi upeaa jutella enemmänkin ja....
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782