onko yleensäkin tollasissa viinoissa sokeria? Onko leijonassa paljon sokeria?
leijona viinasta
4
4278
Vastaukset
- Rymy-Eetu
...vettä ainakin on liikaa.
Ei 32-prosenttiseksi laimennettu litku ole enää mitään viinaa.
Kossu (38 tilavuus-%) on jo aivan alarajoilla. Siinä on muuten sitä sokeria 3 grammaa litrassa.
Dry Vodka on kotimaisista minun valintani. Vanhaan hyvään aikaan siinä oli alkoholia 45 tilavuusprosenttia, nykyisin enää 40. Sokerilla sitä ei ole pilattu, joten sopii hyvin meikäläiselle "laihduttajalle".
Älkääkä sitten kertoko minulle, mikä alkoholin energiasisältö on vaikkapa sokeriin verrattuna...- dry vodka
Se minkä kesä kastelee, sen Dry vodka kuivaa :)
- Viskeeraaja
Alkon hinnaston mukaan Leijona Viina on "väritön, kuiva, pehmeä, neutraali". Kun sokerin määrää ei ole mainittu ja juoman sanotaan olevan kuivaa, ei sokeria ilmeisesti ole lisätty lainkaan. Saman valmistajan Tasavalta Viina on yhtä väkevää (32 til.-%), mutta sen makua on pehmennetty sokerilla (3 g/l). Sitten on vielä 32-prosenttinen vesitetty kossu (Koskenkorva Viina 32 %), jossa sokerin määrä on laskettu 2 grammaan litraa kohden (normaali-Kossussa alkoholia 38 til.-% ja sokeria 3 g/l).
Käsitykseni mukaan Altian tuotteet Finlandia Vodka, Dry Vodka, Koskenkorva Vodka, Koskenkorva Viina, Tasavalta Viina ja Leijona Viina tehdään yhdestä ja samasta viljaväkiviinasta ("pirtusta") eri väkevyyksiin vedellä laimentaen; Koskenkorva Viinaan ja Tasavalta Viinaan lisätään myös sokeria nuo 2-3 grammaa litraa kohden.
Dry Vodka, Koskenkorva Vodka ja Finlandia Vodka ovat ymmärtääkseni ihan yhtä ja samaa tavaraa (ei sokerilisäystä, kaikkien väkevyys 40 til.-%). Tuotedifferointi on toteutettu eri pullolla, eri etiketillä ja eri hinnalla. Jokaiselle jotakin ("Jedem das Seine" vai kuinka ne natsit aikoinaan sanoivatkaan?). - tasavaltaa
mielummin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818