Paljon muutaki
voi rakas
miten paljon mäyhäämistä
riitti.
Sinä
sydäntäin tunsit
ilon pulppuamaan saat.
Muistatko?
senkin yhden kesän
kylvit taas naurista.
Miten suuren sadon saimmekaa
keinussa iltasella istuttiin ja
Sinä minullekki mäyhäsit .
Ajatella?
kesä kasvatti satoa
yhdessä harvensimme
kastelimme.
Tänää
naurista mäyhään
sama maku
kuin silloin
Voi niitä nauriita.
Voi niitä nauriita
8
396
Vastaukset
- mitä tuo
mäyhääminen on? Onko se samaa kun nälttääminen? Eli veitsellä rapsuttamista.
Ensin nauran,,,,
kuulostaa tutulta nälttäämin?
veitsellä rapsuteltiin
mäyhättiin,,,heh
Lisäks
pitäskö kertoa
naurisvarkauksetki
taisin minäki niissä olla.
mikä tuo
nauriit samanmakuisia vieläki
Sinulle kiitos,,,Liisa
- *MURUKULTA*
Tästä runostasi tuli kyllä hyvälle tuulelle.
Niin hyvänmakuinen että!
"Tänää
naurista mäyhään
sama maku
kuin silloin"
Ei ole maku muuttunut, yhtä hyvältä maistuu vieläkin,
muistoista - elämänmaku niin hyvä. *rouskis* :)
'Mäyhätä', on minulle outo murresana,
mutta eiköhän se nauris sillä keinoin suuhun jotenkin saatu ja hyvää oll! :D
Iloista marraskuista talvipvää Liisa täältä toivottelee Murukulta! :)Nauriit onkii semmosii,
niistä makua saa.
Eilen niitä käsitelin ja
alkoi ajatuksissa muhimaan.
MURUU,,,,kuules veitsellä mäyhättiin,
mut eikös oo semmonenki sana,,,jalttaaminen?
Voii meidän tää kieli on minusta rikas,
joku sana ja maistuu,,kuin nauris.
Tein pullataikinaa ja ehdin koneelle piipahtaan.
Eikös tarvitakki makuja ja värejä?
Sinulle sinne ,,sielä ehkä lumet sysyy,
oikein valoisaa talvipäivää..Liisa
- Mysteriet
Runosi... se on pehmoinen, hellä, lämmin ja makea - ja niin kuin Sinäkin, ihana!
Muistoja nauriitki loi,
mieheni kylvi ja
jouluks teki naurislaatikkoa.
Minäki naurista kylvin ja
nyt ajatus jouluks teen sitä laatikkoa.
Lapsena nauriita mäyhättiin,
mehukkaita ja maukkaita,
suosittelen.
Mysteriet
Arjesta siinä elämyksiä,jotka nousee pintaan.
Sinulle aurinkoista perjantaipäivää täältä
kiitos kiitos,,,sanot aivan liikaa.Liisa
- lindalinda1
luin tämän runosi silloin, kun toin omani. Mutta
kun oli leipomishommat kesken, niin en voinut
jäädä sivustolle.
Tämä on jotenkin NIIN kodikkaan makea ja lämpöi-
nen. Tämä nostattaa lapsuuden kesät ja heinäpel-
lolla olot, mansikka-ahot ja kaiken ihanan mie-
leen.
Kiitos tunnelmatuokiosta.Miten usein nään,hetkiä.
yks sellainen, mökillä ja
keinussa koko perhe.
Yhdessä tekemistä, olemista
niistä kestäviä muistoja punottu.
Nuo nauriit oli mieheni kylvöä ja
hän teki tosi hyvää laatikkoa, jouluks.
lindalindal1
Jos elämää on riisuttu,
esiin samalla kaivannu,
aarteita joita tuleviks kätketty.
Tänää on tainnu moni leipoo,
tääläki pullan tuoksua,
poika sai yhden pitkon kainaloonsa.
Sinulle jälleen kiitos ja leppoissaa iltaa.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
