tällaista tänään,
surutyötä...
~~~~~~~~~~~~~~~
lunta haudallasi, rakas
pienen kylän
pieni hautausmaa
kävinpä taas siellä
laittamassa
uudet tulet
samalla kaivoin
esiin
lumen peittämät
ruusut ja havut
kyyneleet tekemäni
valkoisen ristin
vierellä
sulattivat osan
alkuviikon lumesta
sade vienee loput
toivottavasti kynttiläni
lämmittävät
sinua
oma vilukissani
~~~~~~~~~~~~~~~
-miehesi
Lunta haudallasi
4
287
Vastaukset
Surun aika
askeleet usein kalmistoon vie.
kyynelsilmin
on yhteinen tie päättynny.
Voimia
"tällaista tänää
surutytä"
Koskettavaa puolison menetys,
ymmärrän itsekki kokenu..Liisa- Utanbaer = >(marjatta)
Kovin kosketti runosi ;(
Paha mieli täällä surusi vuoksi.
Kun voisin jotenkin auttaa...
Pahalta tuntuu sanoa, ehdottaa, mitään, koska olet kun vielä surun murtama.
Haluan, rukoilen, sinun jaksavan.
Taisit kirjoittaa asiasta jo aiemminkin täällä mutta en silloin vastannut, vaikka runosi tuntuikin aidolta, sellaiselta.
Tiedätkö tuntematon mies, täällä itkee sydän naisen rinnassa.
Tahtoisi auttaa, mutta ei keinoja...
jos et halua...
onko sinulla rekattua nickiä tai emailia... - Kukunor
.. huolenpitoa, kaunis kuva rakkaudesta, kiitos! Kukunor
- bb..
kiva kun kehut maassa olevaa.
kaikki plus - merkkiset kommentit auttavat.
olin joskus tällä palstalla aika aktiivinen, mutta sitten v-mainen luonteeni alkoi piikitellä aiheetta toisia.
kun kelpaisin piiriin mukaan, olisi mukava kirjoittaa ihan rekattunakin, vaikka uudella nickillä. se vanha kun saattaa nostaa joillakin vakioasiakkailla karvat pystyyn. olin silloin aikoja sitten tosi piikikäs niin siellä sun täälläkin. omaa pahaa oloa vain purin. mutta vääriin osoitteisiin.
("en minä mitään pahaa" kuten Riitaoja Tuntemattomassa Sotilaassa itkun seasta sopersi, ennen kun venäläiset ampuivat hänet)< sopisi minunkin suuhun tällä hetkellä' ja näillä fiiliksillä.
runosielu olen, ja haluaisin jakaa tuotoksiani muillekin jos vain kelpaavat.
yhtäkin itä-suomalaista hyvää ihmistä loukkasin. täälläkin. aivan syyttä. jos hän lukee, tämän niin sorry sinnekin. [muistanet erään 'aasin' toiselta palstalta...]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436