Oon lukenut netistä paljon tietoa ja nyt olisin valmis hankkimaan itselleni ensimmäsien käärmeen. Mun mielest joku kalkkaro on aika pahee mut käykö se ekaksi käärmeeksi? Äiti on vähän vastaan mut eiköhän se taivu ku sanon et oon täältä suomi24selt lukenu paljon tietoo ja tiedän miten sitä hoidetaan. Onks muuten koprat vaikeit pitää kotona? pureeks ne herkästi? mitä niille pitäis eka syöttää? Kiitti jos joku viittis vastata ja jos on ni myydä mulle kans? Lupaan et pääsee hyvään kotiin ja oon eläinrakas.
eka
6
489
Vastaukset
- ...
Tiätääkseni alaikäisille ei myydä myrkyllisiä käärmeeitä..Viljakäärme sopii hyvin ekaksi käärmeeksi.
http://www.matelijat.info/viljakaarme/- *REPS*
Tämän provommaksi ei paljoa provot tule. XD
- Nimetön
Olen täysin samaa mieltä, että viljakäärmeellä on hyvä aloittaa käärmeharrastus, koska kyseinen laji on helpoin sekä aktiivisin. Aktiivisella tarkoitan sitä, että jos viljiksellä ei ole kaikki hyvin (sairas) niin sen pystyy paremmin huomaamaan. Myrkkykäärmettä ei muutenkaan suositella ensimmäiseksi käärmeeksi vaikka tuleva omistaja olisikin täysi-ikäinen, tietääkseni myrkkykäärmeen pitämiseen suositellaan pitempi kokemus käärmeistä.
- mukaan
sellaisen taalta Thaimaasta?
Kavin tanaan cobrafarmilla ja oli vautsin hieno esitys. ma luulen etta sellaisen saisi aika halvalla ja kun on sduora Finskin lento niin se varmaan menee kovassa laukussa hyvin. Taalta tuskin tulee mitaan tauteja Suomen cobrakantaan kun niita ei vaan paasta kosketuksiin.- viljiksen ja kuningasbytoni...
Oletko muuten ottanut huomioon, että ne ihmiset jotka pitävät käärme showta myrkkykäärmeillä ovat ammattilaisia sekä heillä on monen vuoden kokemus. Tiedätkö muuten että käärmeen salatuonti on rikollista ja käärme ei pysy kiltisti laukussa sen täytyy saada ilmaa sekä yleensä lentokentällä läpivalaistaan matkatavarat.
Kirjoista sekä netistä ei saa ihan kaikkia tietoja. Kokemuksesta tiedän että kannattaa kysellä tietoja myös eläinkaupoissa. - ottanut
viljiksen ja kuningasbytoni... kirjoitti:
Oletko muuten ottanut huomioon, että ne ihmiset jotka pitävät käärme showta myrkkykäärmeillä ovat ammattilaisia sekä heillä on monen vuoden kokemus. Tiedätkö muuten että käärmeen salatuonti on rikollista ja käärme ei pysy kiltisti laukussa sen täytyy saada ilmaa sekä yleensä lentokentällä läpivalaistaan matkatavarat.
Kirjoista sekä netistä ei saa ihan kaikkia tietoja. Kokemuksesta tiedän että kannattaa kysellä tietoja myös eläinkaupoissa.huomioon koska minulla on kokemus monista käärmeshowsta ja krokoshowsta yms.
Tässä vaan oli niin mukava provo että laitoin lisää löylyä, hdeh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927