eka

käärme.

Oon lukenut netistä paljon tietoa ja nyt olisin valmis hankkimaan itselleni ensimmäsien käärmeen. Mun mielest joku kalkkaro on aika pahee mut käykö se ekaksi käärmeeksi? Äiti on vähän vastaan mut eiköhän se taivu ku sanon et oon täältä suomi24selt lukenu paljon tietoo ja tiedän miten sitä hoidetaan. Onks muuten koprat vaikeit pitää kotona? pureeks ne herkästi? mitä niille pitäis eka syöttää? Kiitti jos joku viittis vastata ja jos on ni myydä mulle kans? Lupaan et pääsee hyvään kotiin ja oon eläinrakas.

6

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • *REPS*

        Tämän provommaksi ei paljoa provot tule. XD


      • Nimetön

        Olen täysin samaa mieltä, että viljakäärmeellä on hyvä aloittaa käärmeharrastus, koska kyseinen laji on helpoin sekä aktiivisin. Aktiivisella tarkoitan sitä, että jos viljiksellä ei ole kaikki hyvin (sairas) niin sen pystyy paremmin huomaamaan. Myrkkykäärmettä ei muutenkaan suositella ensimmäiseksi käärmeeksi vaikka tuleva omistaja olisikin täysi-ikäinen, tietääkseni myrkkykäärmeen pitämiseen suositellaan pitempi kokemus käärmeistä.


    • mukaan

      sellaisen taalta Thaimaasta?
      Kavin tanaan cobrafarmilla ja oli vautsin hieno esitys. ma luulen etta sellaisen saisi aika halvalla ja kun on sduora Finskin lento niin se varmaan menee kovassa laukussa hyvin. Taalta tuskin tulee mitaan tauteja Suomen cobrakantaan kun niita ei vaan paasta kosketuksiin.

      • viljiksen ja kuningasbytoni...

        Oletko muuten ottanut huomioon, että ne ihmiset jotka pitävät käärme showta myrkkykäärmeillä ovat ammattilaisia sekä heillä on monen vuoden kokemus. Tiedätkö muuten että käärmeen salatuonti on rikollista ja käärme ei pysy kiltisti laukussa sen täytyy saada ilmaa sekä yleensä lentokentällä läpivalaistaan matkatavarat.

        Kirjoista sekä netistä ei saa ihan kaikkia tietoja. Kokemuksesta tiedän että kannattaa kysellä tietoja myös eläinkaupoissa.


      • ottanut
        viljiksen ja kuningasbytoni... kirjoitti:

        Oletko muuten ottanut huomioon, että ne ihmiset jotka pitävät käärme showta myrkkykäärmeillä ovat ammattilaisia sekä heillä on monen vuoden kokemus. Tiedätkö muuten että käärmeen salatuonti on rikollista ja käärme ei pysy kiltisti laukussa sen täytyy saada ilmaa sekä yleensä lentokentällä läpivalaistaan matkatavarat.

        Kirjoista sekä netistä ei saa ihan kaikkia tietoja. Kokemuksesta tiedän että kannattaa kysellä tietoja myös eläinkaupoissa.

        huomioon koska minulla on kokemus monista käärmeshowsta ja krokoshowsta yms.
        Tässä vaan oli niin mukava provo että laitoin lisää löylyä, hdeh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe