Jos vaan yhtään enää on kiinnostunut? Hänen aikanaan ei pahemmin konttailtu.
VELLU KETOLA
40
2414
Vastaukset
- suraavaa
juhani tamminen-raimo summanen
- lis viel yks
pentti fööni matikainen
- paras puuttuu
lis viel yks kirjoitti:
pentti fööni matikainen
arto "promille" javanainen
- Vellulla rupee
paras puuttuu kirjoitti:
arto "promille" javanainen
oleen jo sen verran ikää, että konttaus taitaa luonnistaa parhaiten? Itse olen 43v. ja kakarana kummisetä vei matseihin, jossa kyseinen herra pelas:) Tässä vaan pikkasen ei enää jääkiekkoa seuraavan naisen näkökulmaa...
- Eräs, eli
Vellulla rupee kirjoitti:
oleen jo sen verran ikää, että konttaus taitaa luonnistaa parhaiten? Itse olen 43v. ja kakarana kummisetä vei matseihin, jossa kyseinen herra pelas:) Tässä vaan pikkasen ei enää jääkiekkoa seuraavan naisen näkökulmaa...
Pekka Rautakallio?
- nykykuntoa,
Vellulla rupee kirjoitti:
mies on huippukunnossa, käy salilla ja jäällä säännöllisesti. Ja on muuten Ape Suhosen kanssa samaa vuosikertaa. Toivottaisin Vellun lämpimästi takaisin ässien koutsiksi.
- jolla on näyttöä!
nykykuntoa, kirjoitti:
mies on huippukunnossa, käy salilla ja jäällä säännöllisesti. Ja on muuten Ape Suhosen kanssa samaa vuosikertaa. Toivottaisin Vellun lämpimästi takaisin ässien koutsiksi.
tuloksellisesta valmentamisesta Porin Ässissä Toivolan ja Heikkilän Lassen lisäksi!
- vellun persoona
jolla on näyttöä! kirjoitti:
tuloksellisesta valmentamisesta Porin Ässissä Toivolan ja Heikkilän Lassen lisäksi!
ja asiantuntemus jääkiekosta on huippua!..edelleen
- katsotaan+++++++
vellun persoona kirjoitti:
ja asiantuntemus jääkiekosta on huippua!..edelleen
plussaksi ja nesteen määrä päässä niin sinnehän se sopii kaltastensa joukkoon.
- vaikutelman.
katsotaan+++++++ kirjoitti:
Käsittääkseni Iso Musta on erittäin fiksu ja symppis tyyppi.....
Mistä mahtaa johtua, että joillakin on tarve mustamaalata Ässien Ässää, joka on kuitenkin Se kaikkein tärkein pelaaja tässä kaupungissa kautta aikojen. - kirjoitat asiasta
katsotaan+++++++ kirjoitti:
mistä et näköjään tiedä mitään! Vellu on ollut aina asiallinen jätkä, jopa niinä aikona kun maistui juoma enemmän kuin mitä "lääkäri määräsi". Ollut täysin raittiina yli 15-vuotta ja omaa 60-kymppisenäkin paremman kunnon ja käytöksen mitä keskimäärin nykynuoret!
Kyllä se kateus, kauna ja kalkki on juurtunut tähän maaperään syvälle! - sitten silloin
kirjoitat asiasta kirjoitti:
mistä et näköjään tiedä mitään! Vellu on ollut aina asiallinen jätkä, jopa niinä aikona kun maistui juoma enemmän kuin mitä "lääkäri määräsi". Ollut täysin raittiina yli 15-vuotta ja omaa 60-kymppisenäkin paremman kunnon ja käytöksen mitä keskimäärin nykynuoret!
Kyllä se kateus, kauna ja kalkki on juurtunut tähän maaperään syvälle!kun huikka maistui... yritti maksaa paukkujaan sentin siivuilla solmiostaan, ja hyvinhän tuo näytti silloin toimivan kun sivusta seurasin.Pala kravattia pöytään ja kossuvissy. No turhaan kai sain ylimielisen kuvan. Ei muuta kun hokkarit jalkaan kaikille eläkeläiskiekkolijoille ja kaukaloon, siitä ne lähtee ässät nousuu!!;)
- velluvani
kirjoitat asiasta kirjoitti:
Kyllä se kateus, kauna ja kalkki on juurtunut tähän maaperään syvälle!Ja näin naisnäkökulmasta vielä tosi hyvännäköinen 6-kymppinen, karismaattinen tyyppi.
- # 4 # 13 # 22
Itse taas kaipaan # 4 Javanaisen paluuta !
Kun hän oli vierailulla TPS joukkueessa niin teki 46 maalia - joka on yhä koko SM liigan ennätys !- pinnalla pitävä
Turussa taitaa Vares olla tätänykyä jo tunnetumpi kuin mitä TPS ?
- TAITAA moo
Olla javan posket senverran turvonnut että ei kopin ovista mahdu...
Millä se muuten tulis poriin...?? ,,mopol,,,, - Maantiekatu Blues
TAITAA moo kirjoitti:
Olla javan posket senverran turvonnut että ei kopin ovista mahdu...
Millä se muuten tulis poriin...?? ,,mopol,,,,Javanainen oli Ässien kantava voima jo 80 luvuilla !
- Alpo ole jo
näyttönsä antanut! Taitaa nukkua koko Ässäjohto?
- Ässät!
Jos otettaisiin joku aivan puskista valmentamaan.Tuskin ainakaan huonommin pelit menisi.
- Kuules nyt
"Käiväräinen" Ketolan Vellu ei tule puskista. Jos et tiedä tai olet niin nuori, niin käy tsekkaamassa miehen meriitit vaikka wikipediasta.
- huom OLI
Kuules nyt kirjoitti:
"Käiväräinen" Ketolan Vellu ei tule puskista. Jos et tiedä tai olet niin nuori, niin käy tsekkaamassa miehen meriitit vaikka wikipediasta.
Mutta nyt asiaan: Näin omin silmin makon Prismas.
Oli ässä viiri kainalossa ja ponsori ransiitilla liikkeellä. Olisko jotai muuttokuorma touhua, ko ransiitilla liikku. - hepe2000
huom OLI kirjoitti:
Mutta nyt asiaan: Näin omin silmin makon Prismas.
Oli ässä viiri kainalossa ja ponsori ransiitilla liikkeellä. Olisko jotai muuttokuorma touhua, ko ransiitilla liikku.sikamäkinen ässien välmentejaksi ja harjotukset siperian korpeen kyllä peli piristyis kummasti ja ruokahalu kasvais
- vuotta 2008
eli ko. kaveri on viimevuosituhannen kiekkoilija.
Eipä taitaisi paljoa auttaa.
Ässillähän on nyt ihan hyvä sijoitus.
Liigajumpona on hyvä olla, ei huolet paina ei rasitu polla.- qweåpo
Apen kanssa on Vellu. Usein on "vanhassa" vara paremi niinku sanotaan. Ei se nuoruus mikään autuaaksitekevä asia ole. Vanhemmat on viisaampia, on elämänkokemusta ja kiekkokokemusta tässä tapauksessa enemmän kuin Apella.
- taitanut
Vit...ntua Ässiin perinpohjaisesti. Vellun vakipaikka istumakatsomossakin on kuulemma ollut käyttämättä jo vuosia. Eli päättelen, että ei varmaan ole kiinnostunut?
- aaaääässöö
haastattelun tässä jokin aika sitten porin sanomiin ja lausui mielipiteensä ässistä, että ehkä pientä pehmenemistä on näkyvissä
- Ässille
aaaääässöö kirjoitti:
haastattelun tässä jokin aika sitten porin sanomiin ja lausui mielipiteensä ässistä, että ehkä pientä pehmenemistä on näkyvissä
kullanarvoinen mies, jos vaan lyötäisivät vielä toisensa. Turha muuten höpistä mistään vanhuksesta. Äijä on paremmassa kunnossa kuin monet nuoremmat! On muuten saman ikäinen kuin Ape Suhonen.
- penkkiurheilija
Ässille kirjoitti:
kullanarvoinen mies, jos vaan lyötäisivät vielä toisensa. Turha muuten höpistä mistään vanhuksesta. Äijä on paremmassa kunnossa kuin monet nuoremmat! On muuten saman ikäinen kuin Ape Suhonen.
V-P on kova jätkä edelleen!
- Makkonen ja Java laidoille
penkkiurheilija kirjoitti:
V-P on kova jätkä edelleen!
Ei oo tollasta ketjua suomen jääkiekossa ikinä ollut eikä tule!!! v. 78 mestaruus ja ISO MUSTAN TEHOT kaudella 79. 36 ottelua, 72 tehopistettä. ilmeisesti ikuisesti rikkomaton ennätys. tietysti Nikander ja Rautakallio Pakeiksi jos niksu vaan saatais takas! sillon porissa oli kunnon hokkia!!!
- mopo lähti käsistä
Makkonen ja Java laidoille kirjoitti:
Ei oo tollasta ketjua suomen jääkiekossa ikinä ollut eikä tule!!! v. 78 mestaruus ja ISO MUSTAN TEHOT kaudella 79. 36 ottelua, 72 tehopistettä. ilmeisesti ikuisesti rikkomaton ennätys. tietysti Nikander ja Rautakallio Pakeiksi jos niksu vaan saatais takas! sillon porissa oli kunnon hokkia!!!
Muistan silloisen ns viimeisen ottelun Tapparaa vastaan.
Otin varmuuden vuoksi radion mukaan että kuulisin paremmin maalintekijät - kun olin hieman keskenkasvuinen vielä silloin.
Siihen aikaa oli Häkä Häyrinen Ylen kommentaattorina ja asinatuntijana hallin studiossa. Hän taisi vain olemaan Tapparan puolella ?
Ketola oli mukana jokaisessa maalissa joko tekijänä taikka syöttäjänä 6 - 2 päättyneessä pelissä. Ottelusta on paljon kuvia otettu ja silloin vielä yleisö pääsi jäälle mukaan kantamaan Kanada maljaa ja samalla sai kuvaututtaa itseään pelaajien kanssa.
Silloin karkasi mopo Porissa viimeisen kerran... ja sääntöjä muutettiin yleisön suhteen !
Hallin seinillä taitaa olla yhä kuvia tuosta ihmeellisestä pelistä sekä illasta ?
Esim HPK voitettua ainoaan SM mestaruutensa Porissa - oli tunnelma paljon laimeampi - kuin 1978 ! - legenda
mopo lähti käsistä kirjoitti:
Otin varmuuden vuoksi radion mukaan että kuulisin paremmin maalintekijät - kun olin hieman keskenkasvuinen vielä silloin.
Siihen aikaa oli Häkä Häyrinen Ylen kommentaattorina ja asinatuntijana hallin studiossa. Hän taisi vain olemaan Tapparan puolella ?
Ketola oli mukana jokaisessa maalissa joko tekijänä taikka syöttäjänä 6 - 2 päättyneessä pelissä. Ottelusta on paljon kuvia otettu ja silloin vielä yleisö pääsi jäälle mukaan kantamaan Kanada maljaa ja samalla sai kuvaututtaa itseään pelaajien kanssa.
Silloin karkasi mopo Porissa viimeisen kerran... ja sääntöjä muutettiin yleisön suhteen !
Hallin seinillä taitaa olla yhä kuvia tuosta ihmeellisestä pelistä sekä illasta ?
Esim HPK voitettua ainoaan SM mestaruutensa Porissa - oli tunnelma paljon laimeampi - kuin 1978 !epävirallisten tietojen mukaan hallissa oli silloin n. 13 - 14 000 katsojaa. itseni mukaan lukien. lippujono alkoi 2 tuntia ennen matsia tiilimäen kesoililta. itse roikuin mainoskilven päällä mistä järjestyksenvalvoja ei saanut minua pois koska hallissa ei pystynyt liikkumaan. ei sellasta buumia nähdä ilman VELLUN tapaista legendaa enää ikinä. RAIPE oli kova pelimies, mutta ei missään tapauksessa VELLUN veroinen!
- slkdjf
mopo lähti käsistä kirjoitti:
Esim HPK voitettua ainoaan SM mestaruutensa Porissa - oli tunnelma paljon laimeampi - kuin 1978 !että ilman Vellua tuo mestaruus olisi jäänyt saavuttamatta! Enkä jaksa uskoa että ikinä enää Porissa tullaan näkemään yhtä huikeaa pelaajaa. Harvalla jääkiekko seuralla on ikinä ollut hänen kaltaistaan huippua.
- justiinsa joo
legenda kirjoitti:
epävirallisten tietojen mukaan hallissa oli silloin n. 13 - 14 000 katsojaa. itseni mukaan lukien. lippujono alkoi 2 tuntia ennen matsia tiilimäen kesoililta. itse roikuin mainoskilven päällä mistä järjestyksenvalvoja ei saanut minua pois koska hallissa ei pystynyt liikkumaan. ei sellasta buumia nähdä ilman VELLUN tapaista legendaa enää ikinä. RAIPE oli kova pelimies, mutta ei missään tapauksessa VELLUN veroinen!
Jos joskus ns. ennensotia on voitettu tappara matsi. Ei paljon auta nyt on vuosi 2008.
Pyöriihän siellä hallilla mate vielä. taisi olla jo silloin tappara matsissa. voiskohan mate hoidella valmennuksen vaikka traktorin penkiltä. - 10.000 - 14.000 rikki
legenda kirjoitti:
epävirallisten tietojen mukaan hallissa oli silloin n. 13 - 14 000 katsojaa. itseni mukaan lukien. lippujono alkoi 2 tuntia ennen matsia tiilimäen kesoililta. itse roikuin mainoskilven päällä mistä järjestyksenvalvoja ei saanut minua pois koska hallissa ei pystynyt liikkumaan. ei sellasta buumia nähdä ilman VELLUN tapaista legendaa enää ikinä. RAIPE oli kova pelimies, mutta ei missään tapauksessa VELLUN veroinen!
Muistan että hallin liput olisi jouduttu myymään jopa kahteen kertaan ?
Harmi ettei silloin ollut vielä pelejä TVssä - mutta radiossa varmaa oli hyvä tunnelma !
Nykyään kaikki on jo nuorina NHLssä !
- Kiertävä valkku
Oliskos Antero Kivelä mitään . Kiertänyt jo tälläkin kaudella niin monta joukkuetta/seuraa ettei mahdollinen äkkilähtö tuntuisi pahalta.
Meriittiä mieheltä kyllä löytyy . Myös jääkiekosta. - vvveeellluuu
Vellun valmennuksella ässät lähtis uuteen nousuun.
- VELI-PEKKA KETOLA
VELLU KETOLA ON PEREHTYNYT ERITYISESTI MUSTAIHOISIIN MIEHIIN JA OTTAA MIELELLÄÄN MUSTAN MIEHEN MULKKUA ELI PENISTÄ SUUHUN KUN ON TOTTUNUT PORILAISEEN MUSTAAN MAKKARAAN. ELI KYLLÄ MAKKARAN PUUTTEESSA KÄY TÄMÄKIN VAIHTOEHTO YHTÄ HYVIN. KAIKKI NIELTÄVÄ
- Jiihokki
VELI-PEKKA KETOLA kirjoitti:
VELLU KETOLA ON PEREHTYNYT ERITYISESTI MUSTAIHOISIIN MIEHIIN JA OTTAA MIELELLÄÄN MUSTAN MIEHEN MULKKUA ELI PENISTÄ SUUHUN KUN ON TOTTUNUT PORILAISEEN MUSTAAN MAKKARAAN. ELI KYLLÄ MAKKARAN PUUTTEESSA KÄY TÄMÄKIN VAIHTOEHTO YHTÄ HYVIN. KAIKKI NIELTÄVÄ
Kommentistasi päätellen pari inkkaria on pudonnut sun kanootista. Hengitä syvään, äläkä tee itsellesi mitään pahaa . JA NE LÄÄKKEEET, LÄÄKÄRIN OHJEITTEN MUKAAN!!!!
- P. Sykiatri
VELI-PEKKA KETOLA kirjoitti:
Tapola Tampereeltako kirjoittelee? Ikävä, kun nuo vaikea-asteiset pöpitkin kulkevat nykyään avohoidossa. Vai onko Apple lahjoittanut jo tabletit pöpilöihinkin?
- rouvapatapata
Vellu takasin, olis jotain katteltavaakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517143Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424932HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002768- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321627- 181588
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki261567Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111303