Kas kun ei kukaan ole täällä vielä itkenyt Pirkkalan postin siirtymistä Partolaan.
Posti häviää
4
877
Vastaukset
- huono juttu
sellaisellekkin joka asuu Partolan lähettyvillä. Itse olen tottunut siihen että postissa voi asioida 21:een asti, mutta tämä uusi posti tulee olemaan auki vain 20:een.
- Perskutarallaa
Mitä hyödyttää porata täällä ku adressikaan ei oo auttanu. Huolestuttaa kuitenkin nuo mummojen ja pappojen postiasioinnit.
Kaupathan väheni aikoinaan ja nyt postin joutuvat kauempaakin hakemaan, eli kai ne kaupatkin lähtee jatkossa kauemmaks tai kalliit lähiökaupat loppuu, o se vaan niin väärin.- Kurppa.
Tosi asiassa Itella teki oikein siirtäessä postin Partolaan!
Kaikkihan siellä S-marketin alueella asioivat, hoituvat postiasiat samalla.
-Kiitos- - vieno
Kurppa. kirjoitti:
Tosi asiassa Itella teki oikein siirtäessä postin Partolaan!
Kaikkihan siellä S-marketin alueella asioivat, hoituvat postiasiat samalla.
-Kiitos-Kyllä Suuppa saakin näivettyä, onkin jo aika Loukonlahtelaisten, Pere-, Pakkalankulman ja Toiviolaisten saada palvelut lähelle!
Itellalle täydet pisteet, lukivat ajan merkkejä oikein..
Kiitos myös minun puolestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125