epäoikeudenmukaista asiakas palvelua...

mummonmökki

soitin maanantai aamusta 9.00 jälkeen Blue1 se yhdisti sen kuitenkin paikkavaraamoon josta vastasi virolinen sas.in virkailija(näin nykyään kun menee keskusvaraamoon suoraan kerrottiin) soitin kaikkiaan 7 puhelua a´1.78 min ppm tai kännykkämaksu ja jokainen puheluni kesti vähintään 10 min kerrallaan,koska virkailijalta en saannut kysyttyjä tietoja ja hän ei oikein ymmärtänyt mitä halusin. sain kaksi matkaa ja kummatkin maksoin heti samana päivänä visalla illalla ennen 21.00 jonka virkailija edellytti että saisin matkani..hänelle piti myös laitella meilillä maksusuoritusta edellyttävä kuitti että suoritus oli tehty .olisin halunnut matkat laskulle mutta se ei virkailijan mukaan ollut mahdollsta (tilauspv oli 17.11 ja matkat olisivat vasta joulukuun alussa)joten soritin hänen ilmoittamansa summat antamalleen tilille.minulle tiedustelussa ilmoitettiin että kyseistä matkaa en voi varata muualta kun puhelimitse ja kaverini samalle lennolle sai kaiken netin kautta ja mä en voinnut niin tehdä....miksi näin erilaisia on ohjeet puhelimessa kun kysyy????
tiedustelin tulevatko lentoliput kotiin postitse niin hän kertoi niiden tulevan sähköpostiini ja laskun saisin kotiini josta he sitten velottavat 7 euroa kummastakin laskusta.
lasku tuli ja siihen oli lipun hinnaksi laitettu 219 euroa ja sitten oli joku muu maksu joka oli 35 euroa ja sitten oli viellä 7 euron maksu koko summa teki 261 euroa ja siihen viellä puhelinlaskut päälle ymmärtämättömien virolaisvirkailijoiden kanssaa a`20 ekee x= 140 ekee niin lipun hinnaksi tuli 401 euroo kaikkinensa.finnairilla olisin selvinnyt yhdellä puhelinsoitolla ja varmasti olisin saannut lennot laskulle ja palvelu olisi ollut ystävällisempää ja osaavaa. kaikenlisäksi kun kyselin virkailijalta puhelimitse niitä lippuja 23.11 kun ei ollut tullut meiliä niistä sen että mahdollisesti saattaa olla että emme kirjoita teille ollenkaan lippuja koska olette vaikea asiakas kun maksettujen lippujen perään kyselin...nyt ei ole matkat viellä tehtykkään ja lippuja en ole saannut ja mahdollisesti sattaa koko firma viellä kaatuakkin ennen sitä ja rahat jää saamatta asiassa ja lennot tekemättä kun tuli jo uutisissa mahdollisista lomautuksista että se siitä halvasta matkustelusta.
kaverilleni netin kautta tilanneena on tulleet kaikki vahvistukset lentolippuineen jo heti seuraavana päivänä tilauksesta joten sillain meillä pohjoismaan lentoasiakkaat hoidellaan ja sitten ihmetellään johdon taholta vähentyneistä asiakkaista...saatte olla varma että jos nää saadaan lennettyä en enää koskaan avaa sassin tai blu1 lentokoneen istuinvyötä lennettyäni heidän matkoillaan....sen verran paskan maku jäi suuhun tällasesta palvelusta.....

36

3158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepitystä taas

      Taidat olla persaukinen, koska et edes tiedä miten luottokortilla maksetaan: "kummatkin maksoin heti samana päivänä visalla illalla ennen 21.00 jonka virkailija edellytti että saisin matkani..hänelle piti myös laitella meilillä maksusuoritusta edellyttävä kuitti että suoritus oli tehty" HAH-HAH-HAAAA

      • mukavaa

        kun on tämä suoli24 -palsta olemassa. Kaikki hörhöt ja avohoitopotilaat tai sellaista tarvitsevat viettävät aikaansa täällä eivätkä tee pahojaan muualla. Näitä on sitten muidenkin mukava lueskella välillä kun vivuttaa, niin taas unohtuu huolet ja murheet osaltaan. Muutenhan tämäkin aloitus oli sellasta tuubaa ettei paremmasta väliä. HAHHAA, 7 puhelua ja saada laskulle ja visalla ennen yhdeksää. Repeen tälle.


    • Mitä haluat sanoa

      Keskity oleelliseen. Ymmärrän, että olet tuohtunut ja ehkä syystäkin. Ei kukaan jaksa lukea metrin pituista litaniaa, missä ei ole välimerkkejä, ei isoja kirjamia ja ajatuskulku on vähän kateissa.

      Ei kaikkea tarvitse kertoa. Olit siis pettynyt asiakaspalveluun ja huolestunut Blue 1:n kyvystä hoitaa lennot. Miksi hitossa et sitten vaihtanut lentoyhtiötä? Onhan noita.

    • tai netistä

      Ei lentoyhtiöiden puhelinmyynteihin kannata soittaa jos kyse on lennon varaamisesta. Olisit hoitanut varaamisen matkatoimistossa. Esim. Ebookersilla ja Kalevatravelissa palvelumaksukin (myös puhelinmyynnissä) on halvempi kuin lentoyhtiöillä. Kaikista kätevintä ja halvinta varaaminen on netissä. Sellaisia tarjouksia ei olekaan, joita voisi varata vain lentoyhtiön puhelinmyynnistä.

    • Käsittämätöntä

      Oletko sinä jossain aineissa? Vai muuten vain dokannut aivosi pihalle?

      Tuo jeremiadi oli niin surkuhupaisa että ei oikein tiedä mistä päästä tuota lähtisi purkamaan. Mutta yritetään.

      "jokainen puheluni kesti vähintään 10 min kerrallaan,koska virkailijalta en saannut kysyttyjä tietoja ja hän ei oikein ymmärtänyt mitä halusin"

      Jos ulosantisi on ollut samalla tasolla siinä puhelimessa kuin nyt kirjoittaessa, niin ihme että et tarvinnut 20 puhelua! Mitä sinä muuten sitten oikeastaan halusit, voitko kertoa sen? Kaksi lentomatkaa? Miksi ihmeessä et varannut niitä netistä? Miksi ihmeessä lähdit soittelemaan?

      "kummatkin maksoin heti samana päivänä visalla illalla ennen 21.00" "joten soritin hänen ilmoittamansa summat antamalleen tilille"

      Siis maksoitko nyt sitten Visalla, VAI laitoit ne rahat tilille?? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää!

      "finnairilla olisin selvinnyt yhdellä puhelinsoitolla ja varmasti olisin saannut lennot laskulle"¨

      Voi kuule ressukka, ei maailmassa toimi yhtään ainoaa lentoyhtiötä joka antaisi lentoja jollekin mystiselle "laskulle"!! Ne lennot maksetaan jo varausvaiheessa, koska suurimmasta osasta lentolippuja ei saa rahoja takaisin ollenkaan vaikka peruisikin lennon myöhemmin. Kalliimmissa lipuissa on enemmän joustovaraa mutta kyllä nekin maksetaan jo varattaessa. Ja nimenomaan sillä luottokortilla.

    • ....

      Ennen vanhaan, ennen netin keksimistä (siis vajaat 10 vuotta sitten) Finnairille piti mennä rahat kädessä maksamaan liput, ja ne piti maksaa viimeistään kolmantena päivänä varauksen tekemisestä, jos ylipäänsä halusi ne liput. Matka saattoi olla vaikka 3 kk kuluttua.

      Netissä ne maksetaan heti luottokortilla, ja vahvistus varauksesta tulee s-postiin jo ennen maksamista, tieto maksun hyväksymisestä tulee tosi nopeasti maksamisen jälkeen. Mitä ihmeen kuitteja sinne lähetellään ja millä, faksilla, pitääkö muka tulostaa paperille jotakin, JOOPA JOO, In Your Dreams.

      Jos kerran oli niin vaikeeta puhelimessa niin mikset kattonu netistä mitä liput maksaa TAI KÄÄNTYNY HETI FINNAIRIN PUOLEEN?
      Luottokortti on turvallisin maksuväline, jos esim. lentoyhtiötä tai matkatoimistoa uhkaa konkussi. Luottokortilla maksanut saa rahansa takaisin Luottokunnalta, laskulla maksanut saa ehkä konkurssipesästä jotakin takaisin joidenkin vuosien perästä. Ja jos tarkoitat jotakin Visa Electronia, niin se ei ole luottokortti.

      • mummonmökki

        niille jotka eivät suomea ymmärrä lukea selvitettäköön lisää asiaa.en ole ollut aineissa en kännissä enkä muutakaan.tilasin firman nimellä kaksi matkaa jotka ajottuvat eri päiville.
        pyysin saada laskulle ne koska olen ne ajoissa tilannut 17.11.
        ja kaikki mitä kirjoitin asiasta on totta ja näin vaan asiakaspalvelu taasen toimi .eriteltäköön viellä niille jotka eivät osaa lukea asiaa niin erillisillä viivoilla ne
        - puhelinpalvelu perseestä blue1 / sas
        - maksuehdot eivät kaikille samat
        - tiedostus ja palvelu sen jälkeen kun matkat on tilattu ja maksettu huonoa


        JA TEILLE HUONO LUKUISILLE JA ASIAA EPÄILEVILLE TOIVON PAREMPIA MATKOJA JA TILAUKSIA NÄISSÄ MATKAYHTIÖISSÄ


      • olla firman
        mummonmökki kirjoitti:

        niille jotka eivät suomea ymmärrä lukea selvitettäköön lisää asiaa.en ole ollut aineissa en kännissä enkä muutakaan.tilasin firman nimellä kaksi matkaa jotka ajottuvat eri päiville.
        pyysin saada laskulle ne koska olen ne ajoissa tilannut 17.11.
        ja kaikki mitä kirjoitin asiasta on totta ja näin vaan asiakaspalvelu taasen toimi .eriteltäköön viellä niille jotka eivät osaa lukea asiaa niin erillisillä viivoilla ne
        - puhelinpalvelu perseestä blue1 / sas
        - maksuehdot eivät kaikille samat
        - tiedostus ja palvelu sen jälkeen kun matkat on tilattu ja maksettu huonoa


        JA TEILLE HUONO LUKUISILLE JA ASIAA EPÄILEVILLE TOIVON PAREMPIA MATKOJA JA TILAUKSIA NÄISSÄ MATKAYHTIÖISSÄ

        paras vaihtaa matkojen tilaajaa pirun äkkiä, voi muuten jäädä matkat tekemättä.


      • Kuule...
        mummonmökki kirjoitti:

        niille jotka eivät suomea ymmärrä lukea selvitettäköön lisää asiaa.en ole ollut aineissa en kännissä enkä muutakaan.tilasin firman nimellä kaksi matkaa jotka ajottuvat eri päiville.
        pyysin saada laskulle ne koska olen ne ajoissa tilannut 17.11.
        ja kaikki mitä kirjoitin asiasta on totta ja näin vaan asiakaspalvelu taasen toimi .eriteltäköön viellä niille jotka eivät osaa lukea asiaa niin erillisillä viivoilla ne
        - puhelinpalvelu perseestä blue1 / sas
        - maksuehdot eivät kaikille samat
        - tiedostus ja palvelu sen jälkeen kun matkat on tilattu ja maksettu huonoa


        JA TEILLE HUONO LUKUISILLE JA ASIAA EPÄILEVILLE TOIVON PAREMPIA MATKOJA JA TILAUKSIA NÄISSÄ MATKAYHTIÖISSÄ

        Kuule, jos kukaan vastaaja ei ole ymmärtänyt horinaasi, niin eikö se jo kerro sinulle että sinä tässä olet väärässä, ja muut oikeassa?

        Nuo "selvennyksesi" eivät auttaneet mitään.

        Vastaa sen sijaan siihen, mitä on kysytty. Eli millä nyt sitten loppujen lopuksi maksoit?? Kun ensin puhut jotain Visasta, sitten yht'äkkiä tilisiirrosta, ja sitten jostain kuitin lähettämisestä (!!!!).

        Tiedoksesi edelleen, että lentoja EI MYYDÄ LASKULLE!!! Joskus 15 vuotta sitten on ehkä myyty; silloinko sinä viimeksi olet matkoja varannut??

        Ajat ovat sittemmin "hieman" muuttuneet.

        Ja siitä olen samaa mieltä että firmasi pitäisi pikimmiten laittaa joku toinen tästä lähtien varaamaan matkat. Paitsi että melko varmasti kyse on yhden ihmisen "firmasta". Joka tuolla menolla on konkassa alta aikayksikön (omistajan täydellinen tietämättömyys siitä miten perusasiat matkojen varaamisessa toimivat ei lupaa hyvää firman muunkaan toiminnan suhteen).


      • mummonmökki
        Kuule... kirjoitti:

        Kuule, jos kukaan vastaaja ei ole ymmärtänyt horinaasi, niin eikö se jo kerro sinulle että sinä tässä olet väärässä, ja muut oikeassa?

        Nuo "selvennyksesi" eivät auttaneet mitään.

        Vastaa sen sijaan siihen, mitä on kysytty. Eli millä nyt sitten loppujen lopuksi maksoit?? Kun ensin puhut jotain Visasta, sitten yht'äkkiä tilisiirrosta, ja sitten jostain kuitin lähettämisestä (!!!!).

        Tiedoksesi edelleen, että lentoja EI MYYDÄ LASKULLE!!! Joskus 15 vuotta sitten on ehkä myyty; silloinko sinä viimeksi olet matkoja varannut??

        Ajat ovat sittemmin "hieman" muuttuneet.

        Ja siitä olen samaa mieltä että firmasi pitäisi pikimmiten laittaa joku toinen tästä lähtien varaamaan matkat. Paitsi että melko varmasti kyse on yhden ihmisen "firmasta". Joka tuolla menolla on konkassa alta aikayksikön (omistajan täydellinen tietämättömyys siitä miten perusasiat matkojen varaamisessa toimivat ei lupaa hyvää firman muunkaan toiminnan suhteen).

        VISALLA MAKSOIN (katetta löyttyy) ja maksusta meilasin sas:in virkailijalle tositteen että maksu suoritettu niinkuin hän edellyttikin ja sen suoritin hänen toiveidensa mukaisesti samana päivänä 17.11 klo.21.00 mennessä jona olin lennotkin tilannu ja jos täällä on sellasia jotka pitävät oikeena matkatoimiston toimia niin se on heidän asiansa mutta maksavana asiakkaana heidän toimintansa asiakasta kohtaan palvelun antajana on ollut törkeetä ja en jätä asiaa tähän ja olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin ...ajatelkoon täällä kuka mitä huvittaa asiassa ja pitäköön minua väärässä mutta tämän tänne vaan muillekkin tiedoksi laitoin että muut eivät samanlaista kohtelua saisi,,,,,joten asiaa en enää viitsi näille uusavuttomille ,kädettömille huonolukuisille ja lukemaansa ymmärtämättömille enää selventää enempää


      • voi miten....
        mummonmökki kirjoitti:

        VISALLA MAKSOIN (katetta löyttyy) ja maksusta meilasin sas:in virkailijalle tositteen että maksu suoritettu niinkuin hän edellyttikin ja sen suoritin hänen toiveidensa mukaisesti samana päivänä 17.11 klo.21.00 mennessä jona olin lennotkin tilannu ja jos täällä on sellasia jotka pitävät oikeena matkatoimiston toimia niin se on heidän asiansa mutta maksavana asiakkaana heidän toimintansa asiakasta kohtaan palvelun antajana on ollut törkeetä ja en jätä asiaa tähän ja olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin ...ajatelkoon täällä kuka mitä huvittaa asiassa ja pitäköön minua väärässä mutta tämän tänne vaan muillekkin tiedoksi laitoin että muut eivät samanlaista kohtelua saisi,,,,,joten asiaa en enää viitsi näille uusavuttomille ,kädettömille huonolukuisille ja lukemaansa ymmärtämättömille enää selventää enempää

        on kauheeta ajatella että suomi on pullollaan tällasia uusavuttomia kansalaisia ,jotka eivät osaa ottaa kun kantaa asioihin...tietävät niistä tai eivät...mutta luulevat ainaskin ja aina ovat äänessä ja roikkuvat koneella kun muuta eivät osaa ,asuvat vanhempien asunnoissa syövät heidän eläkkeitään ja valittavat kaiken aikaa ja kaikesta
        pinnallisia paskiaisia kaikki alle 40v.


      • hyvänen aika
        mummonmökki kirjoitti:

        VISALLA MAKSOIN (katetta löyttyy) ja maksusta meilasin sas:in virkailijalle tositteen että maksu suoritettu niinkuin hän edellyttikin ja sen suoritin hänen toiveidensa mukaisesti samana päivänä 17.11 klo.21.00 mennessä jona olin lennotkin tilannu ja jos täällä on sellasia jotka pitävät oikeena matkatoimiston toimia niin se on heidän asiansa mutta maksavana asiakkaana heidän toimintansa asiakasta kohtaan palvelun antajana on ollut törkeetä ja en jätä asiaa tähän ja olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin ...ajatelkoon täällä kuka mitä huvittaa asiassa ja pitäköön minua väärässä mutta tämän tänne vaan muillekkin tiedoksi laitoin että muut eivät samanlaista kohtelua saisi,,,,,joten asiaa en enää viitsi näille uusavuttomille ,kädettömille huonolukuisille ja lukemaansa ymmärtämättömille enää selventää enempää

        missäs kävit visalla maksamassa ja millaisen kuitin sait?


      • huh huh tätä porukkaa
        hyvänen aika kirjoitti:

        missäs kävit visalla maksamassa ja millaisen kuitin sait?

        sulla kaiketi ei ole sitä mahdollisuutta että koneelta kotoasi maksat visan kautta....sä et kaiketi voi visaa vinkkutta...hah haa
        köyhät kyykkyyn....


      • niinhän se
        huh huh tätä porukkaa kirjoitti:

        sulla kaiketi ei ole sitä mahdollisuutta että koneelta kotoasi maksat visan kautta....sä et kaiketi voi visaa vinkkutta...hah haa
        köyhät kyykkyyn....

        meneekin, että menit netissä visan sivulle ja lähetit sieltä rahaa sassille


      • kuitteja visa-maksuista
        mummonmökki kirjoitti:

        VISALLA MAKSOIN (katetta löyttyy) ja maksusta meilasin sas:in virkailijalle tositteen että maksu suoritettu niinkuin hän edellyttikin ja sen suoritin hänen toiveidensa mukaisesti samana päivänä 17.11 klo.21.00 mennessä jona olin lennotkin tilannu ja jos täällä on sellasia jotka pitävät oikeena matkatoimiston toimia niin se on heidän asiansa mutta maksavana asiakkaana heidän toimintansa asiakasta kohtaan palvelun antajana on ollut törkeetä ja en jätä asiaa tähän ja olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin ...ajatelkoon täällä kuka mitä huvittaa asiassa ja pitäköön minua väärässä mutta tämän tänne vaan muillekkin tiedoksi laitoin että muut eivät samanlaista kohtelua saisi,,,,,joten asiaa en enää viitsi näille uusavuttomille ,kädettömille huonolukuisille ja lukemaansa ymmärtämättömille enää selventää enempää

        Kun olen Visalla maksanut matkani, viimeksi SAS/Spanair, olen netistä varannut matkan ja näpytellyt kortin numeron sinne minne pitääkin. Kun sitten menin katsomaan sähköpostin, oli siellä jo vahvistus, että maksutapahtuma on kirjattu onnistuneeksi. Tuota vahvistusviestiä ei tarvinnu tulostaa/meilata/lähettää mihinkään, kunhan vaan otin kopion matkakumppaneille, että tiesivät minkä verran maksavat minulle omana osuutenaan lipuista. Helppoa kuin heinänteko, tuo Visalla maksaminen.
        Liput varattiin ja maksettiin netissä saman istunnon aikana, ei siis mitään yhteydenottoja SAS:lle siinä välissä.


      • Kuule...
        mummonmökki kirjoitti:

        VISALLA MAKSOIN (katetta löyttyy) ja maksusta meilasin sas:in virkailijalle tositteen että maksu suoritettu niinkuin hän edellyttikin ja sen suoritin hänen toiveidensa mukaisesti samana päivänä 17.11 klo.21.00 mennessä jona olin lennotkin tilannu ja jos täällä on sellasia jotka pitävät oikeena matkatoimiston toimia niin se on heidän asiansa mutta maksavana asiakkaana heidän toimintansa asiakasta kohtaan palvelun antajana on ollut törkeetä ja en jätä asiaa tähän ja olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin ...ajatelkoon täällä kuka mitä huvittaa asiassa ja pitäköön minua väärässä mutta tämän tänne vaan muillekkin tiedoksi laitoin että muut eivät samanlaista kohtelua saisi,,,,,joten asiaa en enää viitsi näille uusavuttomille ,kädettömille huonolukuisille ja lukemaansa ymmärtämättömille enää selventää enempää

        Ei sinun horinoissasi ole päätä eikä häntää.

        Olen maksanut Visalla satoja kertoja eri asioita tilatessani, enkä yhtään ainoaa kertaa minkään firman kanssa ole joutunut tekemään noin kuin sinä väität, eli joltain tililtä Visalla maksamaan (miten tuo käytännössä edes tapahtuu??) ja jotain kuitteja lähettelemään!

        Jos ostan netissä, niin laitan se Visakortin numeron siihen kohtaan missä sitä kysytään, ja sen kolminumeroisen tarkastuskoodin omaan kohtaansa.

        Ne muutamat harvat kerrat kun olen ostanut puhelimessa Visa-kortilla (esim. teatterilippuja Lontoosta, kun halusin asioida suoraan lippukassan kautta, että saan haluamani paikat), olen antanut Visakortin numeron virkailijalle, ja sitten sen tarkastuskoodin. Hän on sitten tehnyt veloituksen kortilta. Mitään kuitteja ei TODELLAKAAN tarvitse lähetellä yhtään mihinkään!

        Miksi ihmeessä SAS:in virkailija ei muka olisi voinut tehdä noin??

        Onko sinulla mitään Visa-korttia olemassakaan? Ainakaan et näytä olevan millään tasolla selvillä, miten se toimii!!

        "olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin"

        Niin varmaan unissasi olet. Kuulepas, kuluttaja-asiamiehiä on Suomessa tasan YKSI kappale; hän on kuluttajaviraston ylijohtaja ja hän on sen verran kiireinen mies että jos olet hänen sihteerinsä sihteerin sihteerin sihteerin kanssa päässyt puheisiin, niin sekin on aika hyvin! Eli kovasti rohkenen epäillä että tämä kuluttaja-asiamies olisi sinun kanssasi tuon höpinän perusteella lähtenyt jotain vastinetta laatimaan.

        Herää jo ja myönnä että sinä tässä olet sataprosenttisen väärässä!


      • oman firmansa tj....
        Kuule... kirjoitti:

        Ei sinun horinoissasi ole päätä eikä häntää.

        Olen maksanut Visalla satoja kertoja eri asioita tilatessani, enkä yhtään ainoaa kertaa minkään firman kanssa ole joutunut tekemään noin kuin sinä väität, eli joltain tililtä Visalla maksamaan (miten tuo käytännössä edes tapahtuu??) ja jotain kuitteja lähettelemään!

        Jos ostan netissä, niin laitan se Visakortin numeron siihen kohtaan missä sitä kysytään, ja sen kolminumeroisen tarkastuskoodin omaan kohtaansa.

        Ne muutamat harvat kerrat kun olen ostanut puhelimessa Visa-kortilla (esim. teatterilippuja Lontoosta, kun halusin asioida suoraan lippukassan kautta, että saan haluamani paikat), olen antanut Visakortin numeron virkailijalle, ja sitten sen tarkastuskoodin. Hän on sitten tehnyt veloituksen kortilta. Mitään kuitteja ei TODELLAKAAN tarvitse lähetellä yhtään mihinkään!

        Miksi ihmeessä SAS:in virkailija ei muka olisi voinut tehdä noin??

        Onko sinulla mitään Visa-korttia olemassakaan? Ainakaan et näytä olevan millään tasolla selvillä, miten se toimii!!

        "olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin"

        Niin varmaan unissasi olet. Kuulepas, kuluttaja-asiamiehiä on Suomessa tasan YKSI kappale; hän on kuluttajaviraston ylijohtaja ja hän on sen verran kiireinen mies että jos olet hänen sihteerinsä sihteerin sihteerin sihteerin kanssa päässyt puheisiin, niin sekin on aika hyvin! Eli kovasti rohkenen epäillä että tämä kuluttaja-asiamies olisi sinun kanssasi tuon höpinän perusteella lähtenyt jotain vastinetta laatimaan.

        Herää jo ja myönnä että sinä tässä olet sataprosenttisen väärässä!

        tämä kyseinen henkilö on koneeltaan valinnut tilinsä kautta maksukortin maksun jolla se on sen suorittanut siis valinnut visatilin jolta maksanut liput ja sieltä sitten meilannut kyseisen todisteen siitä että on suorittanut tältä visatililtään lennoista maksun...on se perkeleen vaikeeta tajuta muiden tällasta asiaa jos et ole tilit ajantasalla ja ei katetta visapuolella ...eläkää te köyhät kädestä suuhun kun luotolla ette saakkaan kaiketi mitään ostettua ja tilinne on velkasaneerauksessa...tää on yleinen käytäntö maksella firman asioita yms sellasia myöskin jos ette satu tietämään


      • sassin täti
        oman firmansa tj.... kirjoitti:

        tämä kyseinen henkilö on koneeltaan valinnut tilinsä kautta maksukortin maksun jolla se on sen suorittanut siis valinnut visatilin jolta maksanut liput ja sieltä sitten meilannut kyseisen todisteen siitä että on suorittanut tältä visatililtään lennoista maksun...on se perkeleen vaikeeta tajuta muiden tällasta asiaa jos et ole tilit ajantasalla ja ei katetta visapuolella ...eläkää te köyhät kädestä suuhun kun luotolla ette saakkaan kaiketi mitään ostettua ja tilinne on velkasaneerauksessa...tää on yleinen käytäntö maksella firman asioita yms sellasia myöskin jos ette satu tietämään

        oli antanut väärin heidän visatilinsä numeron sinulle?


      • Kuule..
        oman firmansa tj.... kirjoitti:

        tämä kyseinen henkilö on koneeltaan valinnut tilinsä kautta maksukortin maksun jolla se on sen suorittanut siis valinnut visatilin jolta maksanut liput ja sieltä sitten meilannut kyseisen todisteen siitä että on suorittanut tältä visatililtään lennoista maksun...on se perkeleen vaikeeta tajuta muiden tällasta asiaa jos et ole tilit ajantasalla ja ei katetta visapuolella ...eläkää te köyhät kädestä suuhun kun luotolla ette saakkaan kaiketi mitään ostettua ja tilinne on velkasaneerauksessa...tää on yleinen käytäntö maksella firman asioita yms sellasia myöskin jos ette satu tietämään

        Myönnän ihan suoraan että en ole ikinä kuullutkaan mistään visatileistä enkä tuollaisesta tavasta maksaa. Mitä ihmeen järkeä tuossa on? Kuulostaa älyttömän monimutkaiselta!

        Kyllä ainakin ne ihmiset joiden kanssa minä olen ollut tekemisissä, käyttävät firmansa Visaa aivan samalla tavalla kuin omaansakin. Eli antavat sen Visan numeron ja tarkistuskoodin ja sillä selvä.

        Jotenkin kuulostaa siltä että sinun firmasi tässä on se, jolla on jotain häikkää raha-asioissa, kun kerran maksujanne ei hyväksytä ihan sillä normaalilla Visa-tavalla jota 99 % ihmisistä (ja firmoista) käyttää, vaan joudutte todistelemaan jotain ihme tilisiirtoja!


      • tämän firman plvelujen käyt...
        Kuule.. kirjoitti:

        Myönnän ihan suoraan että en ole ikinä kuullutkaan mistään visatileistä enkä tuollaisesta tavasta maksaa. Mitä ihmeen järkeä tuossa on? Kuulostaa älyttömän monimutkaiselta!

        Kyllä ainakin ne ihmiset joiden kanssa minä olen ollut tekemisissä, käyttävät firmansa Visaa aivan samalla tavalla kuin omaansakin. Eli antavat sen Visan numeron ja tarkistuskoodin ja sillä selvä.

        Jotenkin kuulostaa siltä että sinun firmasi tässä on se, jolla on jotain häikkää raha-asioissa, kun kerran maksujanne ei hyväksytä ihan sillä normaalilla Visa-tavalla jota 99 % ihmisistä (ja firmoista) käyttää, vaan joudutte todistelemaan jotain ihme tilisiirtoja!

        olen kyseisen firman palvelukisen käyttäjä ja tj kehoitti lukasemaan jutut täältä ja kyllä se niin on että sä samalla lailla kun maksat laskusi koneella kotoa tililtäsi niin pystyt maksamaan visalla samalla lailla suoraan valitsemalla visamaksun jos katetta visalla on niin kaiken mitä muutenkin esim! jos liikkeessä maksaisit
        ja tällä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että ei uskottas maksukykyyn tilaajalta vaan kaiketi siellä lippujen tilauspäässä virossa viroölainen virkailija ei tiennyt miten siassa toimitaan ja vahvistuksia vaati...mutta nythän siitä tj on tehnyt vastineen joten sitä te kaiketi ette koskaan tule saamaan tietoonne miten tämä episodi päättyi koska en usko että tj haluaa minkään "epäuskoisten kääpiöiden"kanssa asiaa selventää yhtään enempää....


      • Kuule..
        tämän firman plvelujen käyt... kirjoitti:

        olen kyseisen firman palvelukisen käyttäjä ja tj kehoitti lukasemaan jutut täältä ja kyllä se niin on että sä samalla lailla kun maksat laskusi koneella kotoa tililtäsi niin pystyt maksamaan visalla samalla lailla suoraan valitsemalla visamaksun jos katetta visalla on niin kaiken mitä muutenkin esim! jos liikkeessä maksaisit
        ja tällä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että ei uskottas maksukykyyn tilaajalta vaan kaiketi siellä lippujen tilauspäässä virossa viroölainen virkailija ei tiennyt miten siassa toimitaan ja vahvistuksia vaati...mutta nythän siitä tj on tehnyt vastineen joten sitä te kaiketi ette koskaan tule saamaan tietoonne miten tämä episodi päättyi koska en usko että tj haluaa minkään "epäuskoisten kääpiöiden"kanssa asiaa selventää yhtään enempää....

        "kyllä se niin on että sä samalla lailla kun maksat laskusi koneella kotoa tililtäsi niin pystyt maksamaan visalla samalla lailla suoraan valitsemalla visamaksun"

        Miksi maksua ei suoritettu yksinkertaisesti antamalla Visakortin numero virkailijalle???

        "kaiketi siellä lippujen tilauspäässä virossa viroölainen virkailija ei tiennyt miten siassa toimitaan ja vahvistuksia vaati"

        Ai että virkailija joka työkseen myy lippuja, ei ole tiennyt että Visakortilla maksu suoritetaan antamalla kortin numero? Vaikka on varmasti vastaanottanut kyseisiä maksuja tuhansia kertoja?

        Onpa todella uskottavaa.

        Ihan yhtä uskottavaa kun nämä sinun monet eri persoonasi ("firman palveluksien käyttäjä" sun muita..), kun on täysin selvää että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut KAIKKI tämän ketjun viestit joissa on puolusteltu tämän alkuperäisen aloittajan näkökulmaa! Miksi yleensä teeskentelet muuta? Todella LAPSELLISTA!


      • mummonmökki
        Kuule.. kirjoitti:

        "kyllä se niin on että sä samalla lailla kun maksat laskusi koneella kotoa tililtäsi niin pystyt maksamaan visalla samalla lailla suoraan valitsemalla visamaksun"

        Miksi maksua ei suoritettu yksinkertaisesti antamalla Visakortin numero virkailijalle???

        "kaiketi siellä lippujen tilauspäässä virossa viroölainen virkailija ei tiennyt miten siassa toimitaan ja vahvistuksia vaati"

        Ai että virkailija joka työkseen myy lippuja, ei ole tiennyt että Visakortilla maksu suoritetaan antamalla kortin numero? Vaikka on varmasti vastaanottanut kyseisiä maksuja tuhansia kertoja?

        Onpa todella uskottavaa.

        Ihan yhtä uskottavaa kun nämä sinun monet eri persoonasi ("firman palveluksien käyttäjä" sun muita..), kun on täysin selvää että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut KAIKKI tämän ketjun viestit joissa on puolusteltu tämän alkuperäisen aloittajan näkökulmaa! Miksi yleensä teeskentelet muuta? Todella LAPSELLISTA!

        kyllä omastani vastaan ja on hauska huomata miten ihmiset reagoivat tällaseenkin asiaan että virkaijija toiminut miten toiminut ja virheitä tullut niin aina asiaksas on ollutkin väärässä ja ei ole yhtä oikeeta tapaa maksaa lippuja mutta tätä kun nyt on lukenut ja seurannut niin tulee se mieli että virheitä saa tehdä ja asiakas on AINA väärässä perätäkseen palvelua mitä on hakemassa ja se että täällä on niin paljon niitä jotka tietävät asian olevan juuri niin oikein kun he sen sanovat yms yms.ja joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta totesi ei kannata aikaa tällaseen uhrata enää ja en tule teille koskaan selvittämään miten tämä episodi päättyi ja on säällittävää huomata miten te olette heti valmiit huutamaan asiasta josta todella ette tiedä....säälittävää joukkoa koko porukka ja tällasten käsissä sitten on suomen tulevaisuus...
        teillä on kaikilla sellanen ihmeellinen ajatusmaailma että minulle heti tässä ja nyt...muista viis.....


      • Kuule..
        mummonmökki kirjoitti:

        kyllä omastani vastaan ja on hauska huomata miten ihmiset reagoivat tällaseenkin asiaan että virkaijija toiminut miten toiminut ja virheitä tullut niin aina asiaksas on ollutkin väärässä ja ei ole yhtä oikeeta tapaa maksaa lippuja mutta tätä kun nyt on lukenut ja seurannut niin tulee se mieli että virheitä saa tehdä ja asiakas on AINA väärässä perätäkseen palvelua mitä on hakemassa ja se että täällä on niin paljon niitä jotka tietävät asian olevan juuri niin oikein kun he sen sanovat yms yms.ja joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta totesi ei kannata aikaa tällaseen uhrata enää ja en tule teille koskaan selvittämään miten tämä episodi päättyi ja on säällittävää huomata miten te olette heti valmiit huutamaan asiasta josta todella ette tiedä....säälittävää joukkoa koko porukka ja tällasten käsissä sitten on suomen tulevaisuus...
        teillä on kaikilla sellanen ihmeellinen ajatusmaailma että minulle heti tässä ja nyt...muista viis.....

        "joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta"

        No niin varmaan kirjoitti, juu. Onko teillä firmassasi (joka siis aivan selkeästi on näitä yhden miehen firmoja, jotka perustetaan pienimmällä mahdollisella pääomalla ja sitten ollaan niin tj:tä niin tj:tä) joku sääntö että työntekijöiden ja asiakkaiden on oltava tasan yhtä kirjoitustaidottomia? Vrt. ei kummankaan tekstissä isoja kirjaimia, ei välimerkkejä, ei lauserakenteita, ei kappalejakoja, ei mitään suunnitelmallisuutta tekstin suhteen; pelkkää tajunnanvirtaa.

        On täysin älytön väite että kaksi eri ihmistä kirjoittaisi yhtä paljon ja TÄYSIN SAMALLA TAVALLA pieleen! Se mikä minua ihmetyttää, on että edes kuvittelet tuon menevän läpi. Etkö itse huomaa tuota kirjoitustyyliäsi?

        Yritäpä ihan haasteena tuoda tähän ketjuun vielä joku toinenkin asiakkaasi, joka osaisi kirjoittaa oikeaa ja luettavaa suomea. Katsotaan sitten uudelleen.


      • sentääs mikä
        mummonmökki kirjoitti:

        kyllä omastani vastaan ja on hauska huomata miten ihmiset reagoivat tällaseenkin asiaan että virkaijija toiminut miten toiminut ja virheitä tullut niin aina asiaksas on ollutkin väärässä ja ei ole yhtä oikeeta tapaa maksaa lippuja mutta tätä kun nyt on lukenut ja seurannut niin tulee se mieli että virheitä saa tehdä ja asiakas on AINA väärässä perätäkseen palvelua mitä on hakemassa ja se että täällä on niin paljon niitä jotka tietävät asian olevan juuri niin oikein kun he sen sanovat yms yms.ja joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta totesi ei kannata aikaa tällaseen uhrata enää ja en tule teille koskaan selvittämään miten tämä episodi päättyi ja on säällittävää huomata miten te olette heti valmiit huutamaan asiasta josta todella ette tiedä....säälittävää joukkoa koko porukka ja tällasten käsissä sitten on suomen tulevaisuus...
        teillä on kaikilla sellanen ihmeellinen ajatusmaailma että minulle heti tässä ja nyt...muista viis.....

        vuodatus. Vedä henkeä välillä, voisi ajatus selkiintyä. Muista välimerkit ja isot kirjaimet(ei meinaan pitäisi olla vaikeaa noin suurelle johtajalle sellaisten perusasioiden hallinta). Mistä muuten joku " kyseisen firman palvelukisen käyttäjä" tietää mistä firmasta tässä olisi kyse, kun sitä ei ole mainittu. Ei mistään, paitsi kun on sama trolli kirjoittajana, sama tyyli ja virheet tekstissä. Olet feikki ja vielä pirun huono sellainen.


      • pääjohtaja tässä
        Kuule.. kirjoitti:

        "joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta"

        No niin varmaan kirjoitti, juu. Onko teillä firmassasi (joka siis aivan selkeästi on näitä yhden miehen firmoja, jotka perustetaan pienimmällä mahdollisella pääomalla ja sitten ollaan niin tj:tä niin tj:tä) joku sääntö että työntekijöiden ja asiakkaiden on oltava tasan yhtä kirjoitustaidottomia? Vrt. ei kummankaan tekstissä isoja kirjaimia, ei välimerkkejä, ei lauserakenteita, ei kappalejakoja, ei mitään suunnitelmallisuutta tekstin suhteen; pelkkää tajunnanvirtaa.

        On täysin älytön väite että kaksi eri ihmistä kirjoittaisi yhtä paljon ja TÄYSIN SAMALLA TAVALLA pieleen! Se mikä minua ihmetyttää, on että edes kuvittelet tuon menevän läpi. Etkö itse huomaa tuota kirjoitustyyliäsi?

        Yritäpä ihan haasteena tuoda tähän ketjuun vielä joku toinenkin asiakkaasi, joka osaisi kirjoittaa oikeaa ja luettavaa suomea. Katsotaan sitten uudelleen.

        Älkää hyvät olko noin pahoja. Tämä aloittaja, siis mummonmökki OY:n toimitusjohtaja, on vallan meinannut menettää mielenrauhansa ja bisnekset menee poskelleen, kun hän täällä joutuu selittämään Visan käyttöä persaukisille. Olemme jo lukioajoilta vanhoja kavereita ja ystävyytemme vain syveni Åbo Akademissa ja TKK:ssa, puhumattakaan Oxfordin ja Cambridgen ajoista. Hänen kielioppitaitonsa ovat kyllä täydelliset, mutta kun tuollainen nero pääsee vauhtiin, siinä hieman pääsee mopo karkaamaan ja tulee sellaista tajunnanvirtatekstiä, että tavallisen maalaisen on sitä hieman vaikea tajuta ensilukemalta. Voin nyt paljastaa että itse asiassa tämä kaverin Mummonmökki Oy omistaa Nokian, mutta juuri hieman vaikean nimen takia otimme tuollaisen lyhyemmän kauppa-/tuotenimen. Kunnioittaen Valdermar Åkerman, Vermo, Espoo.


      • feikki!
        mummonmökki kirjoitti:

        kyllä omastani vastaan ja on hauska huomata miten ihmiset reagoivat tällaseenkin asiaan että virkaijija toiminut miten toiminut ja virheitä tullut niin aina asiaksas on ollutkin väärässä ja ei ole yhtä oikeeta tapaa maksaa lippuja mutta tätä kun nyt on lukenut ja seurannut niin tulee se mieli että virheitä saa tehdä ja asiakas on AINA väärässä perätäkseen palvelua mitä on hakemassa ja se että täällä on niin paljon niitä jotka tietävät asian olevan juuri niin oikein kun he sen sanovat yms yms.ja joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta totesi ei kannata aikaa tällaseen uhrata enää ja en tule teille koskaan selvittämään miten tämä episodi päättyi ja on säällittävää huomata miten te olette heti valmiit huutamaan asiasta josta todella ette tiedä....säälittävää joukkoa koko porukka ja tällasten käsissä sitten on suomen tulevaisuus...
        teillä on kaikilla sellanen ihmeellinen ajatusmaailma että minulle heti tässä ja nyt...muista viis.....

        Aika paljon tänne kirjoittaa kaikenlaiset feikit, mutta sinä olet kaikista surkein. Persaukisena tyhjäntoimittajana et edes tiedä miten luottokortilla maksetaan! Lisäksi tuollainen tajunnanvirtateksti ilman isoja kirjaimia ja välimerkkejä vie vähäisenkin uskottavuuden sepityksestäsi.


      • epäilijät
        Kuule.. kirjoitti:

        "joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta"

        No niin varmaan kirjoitti, juu. Onko teillä firmassasi (joka siis aivan selkeästi on näitä yhden miehen firmoja, jotka perustetaan pienimmällä mahdollisella pääomalla ja sitten ollaan niin tj:tä niin tj:tä) joku sääntö että työntekijöiden ja asiakkaiden on oltava tasan yhtä kirjoitustaidottomia? Vrt. ei kummankaan tekstissä isoja kirjaimia, ei välimerkkejä, ei lauserakenteita, ei kappalejakoja, ei mitään suunnitelmallisuutta tekstin suhteen; pelkkää tajunnanvirtaa.

        On täysin älytön väite että kaksi eri ihmistä kirjoittaisi yhtä paljon ja TÄYSIN SAMALLA TAVALLA pieleen! Se mikä minua ihmetyttää, on että edes kuvittelet tuon menevän läpi. Etkö itse huomaa tuota kirjoitustyyliäsi?

        Yritäpä ihan haasteena tuoda tähän ketjuun vielä joku toinenkin asiakkaasi, joka osaisi kirjoittaa oikeaa ja luettavaa suomea. Katsotaan sitten uudelleen.

        Kyllä te nyt haukutte väärää puuta. Olen ollut kyseisen yhtiön tyytyväinen asiakas pitkän aikaa. Tämä ab puupää & pölkkypää oy tekee erittäin korkealaatuisia mummonmökkejä. Aineet ovat parasta kelohonkaa. Raha-asiat yhtiön kanssa toimivat oikein mallikkaasti. Aina kun teemme transaktioita(suom. huom. rahansiirtoja), niin lähetämme kirjekuoressa, tietenkin kirjattuna osan summasta, osan maksamme pankkiin käteisellä, osan pankkisiirrolla, vähän pimeästi ja loput tietenkin Visa extra platinium-kortilla. Tietenkin, koska olemme tarkkoja liiketoimissa ja täsmällisiä kaikessa, erityisesti kirjeenvaihdon selvyys on meille kunnia-asia molemminpuoleisesti, käytämme vähintään kahta maisteria äidinkielessä oikolukemaan tekstit ennen lähetystä. Lisäksi kaikki edellä mainitut rahansiirrot varmennamme ainakin kolmella faxilla, viidellä e-maililla ja parilla tekstiviestillä. Tietenkin vielä soitamme 10 puhelua keskenämme ja sitten tämä aineisto kopioidaan ja nauhoitetaan, jonka jälkeen ne lähetetään Luottokuntaan, jotta he olisivat varmoja maksujen oikeellisuudesta. Tietysti Luottokunta sitten lähettää meille kuitit tarkistusta varten pankin holviin, jossa ne yhdessä pankinjohtajan ja lakimiehien kanssa käymme läpi. Ehkä jo tästä teidän epäilevien, pahansuopaisten suoli24:n käyttäjien pitäisi ymmärtää, että Mummonmökki on erittäin nykyaikainen, huolellinen ja tarkka kaikessa toiminnassaan, koska se on huomannut pitkäaikaisen tuloksekkaan toimintansa aikana, että kirjallisen materiaalin määrä ja tarkkuus sekä ilmaisun selkeys on elintärkeää. Myös itsestään selvää on että kaikki sen työntekijät ovat päästään kuten raaka-aineet mökkeihin, parasta a-luokan kovaa puuta, joskin kaikilla ovat kovassa työnteossa hammasrattaat niin paljon pyörineet, että on sisusta jo muuttunut sahanpuruksi, mutta siitä ei ole tullut vahinkoa, koska se on saatu ureapitoisella yleisellä ja halvalla omavalmistenesteellä kellumaan pään sisään. Nyt pitääkin jo lopettaa, kun täytyy lähteä kioskille ostamaan tikkukaramellejä korttelin mukuloille, mutta se vähän kestää, kun haen ensin pankista kuitit, että olen siirtänyt rahaa Ärrän-tilille Diamond-Amexin tililtäni 3€. Ystävällisin joulunodotusterveisin, Onanias Von Runkman, Businessman of higher degree, hpj. Wincapitalisti ltd, 400% street, notarealland.


      • iso kirjain
        mummonmökki kirjoitti:

        kyllä omastani vastaan ja on hauska huomata miten ihmiset reagoivat tällaseenkin asiaan että virkaijija toiminut miten toiminut ja virheitä tullut niin aina asiaksas on ollutkin väärässä ja ei ole yhtä oikeeta tapaa maksaa lippuja mutta tätä kun nyt on lukenut ja seurannut niin tulee se mieli että virheitä saa tehdä ja asiakas on AINA väärässä perätäkseen palvelua mitä on hakemassa ja se että täällä on niin paljon niitä jotka tietävät asian olevan juuri niin oikein kun he sen sanovat yms yms.ja joten niinkuin tossa aiemmassa jossain tekstissä asiakkaani joka kirjoitti myöskin asiasta totesi ei kannata aikaa tällaseen uhrata enää ja en tule teille koskaan selvittämään miten tämä episodi päättyi ja on säällittävää huomata miten te olette heti valmiit huutamaan asiasta josta todella ette tiedä....säälittävää joukkoa koko porukka ja tällasten käsissä sitten on suomen tulevaisuus...
        teillä on kaikilla sellanen ihmeellinen ajatusmaailma että minulle heti tässä ja nyt...muista viis.....

        Tämä piti oikein lukea tarkasti. Se todellakin on yhtä lausetta koko teksti, viimeistä riviä lukuun ottamatta.


      • lauseen loppuun piste
        mummonmökki kirjoitti:

        VISALLA MAKSOIN (katetta löyttyy) ja maksusta meilasin sas:in virkailijalle tositteen että maksu suoritettu niinkuin hän edellyttikin ja sen suoritin hänen toiveidensa mukaisesti samana päivänä 17.11 klo.21.00 mennessä jona olin lennotkin tilannu ja jos täällä on sellasia jotka pitävät oikeena matkatoimiston toimia niin se on heidän asiansa mutta maksavana asiakkaana heidän toimintansa asiakasta kohtaan palvelun antajana on ollut törkeetä ja en jätä asiaa tähän ja olenkin kuluttaja-asiamiehen kanssa asiasta puhunut ja tästä palaute on jo hänen kanssaan laadittu ja laitettu eteenpäin ...ajatelkoon täällä kuka mitä huvittaa asiassa ja pitäköön minua väärässä mutta tämän tänne vaan muillekkin tiedoksi laitoin että muut eivät samanlaista kohtelua saisi,,,,,joten asiaa en enää viitsi näille uusavuttomille ,kädettömille huonolukuisille ja lukemaansa ymmärtämättömille enää selventää enempää

        Voi elämän kevät, mistä teitä oikeen sikiää???
        Et omaa yhtään lausetta tai pistettä joko sekaisessa tajunnanvirrassasi.
        Oma 8-vuotias tyttönikin kirjoittaa parempaa suomenkieltä!

        Saat virheesi anteeksi vain, jos olet maahanmuuttaja (eli suomi ei ole äidinkielesi) tai olet pahasti sairas ja lukihäiriöinen. Tai ehkä olet tuleva BB:n kilpailija :)

        Kehottaisin oikeasti menemään vaikkapa aikuisten kirjoituskurssille kansanopistoon. Opit siellä lausejaot, isot kirjaimet ja pilkut. Näin tulet jatkossa paremmin ymmärretyksi kanssaihmisten seassa.


    • provo kaatio

      Jos oot ollu yhtä selkeä puhelimessa kun tässä viestissä niin en ihmettele että asiakaspalvelun kanssa on ollut vaikeuksia...

    • vertaillut

      Itse olen saanut paljon parempaa,ja ennen kaikkea halvempi hintaista palvelua Sas:ilta kuin Finnairilta. SAS on mielestäni paljon parempi valinta kuin ylihintainen ja töykeä(lentoemännät) Finnair.

      • foxykaty

        Trolli, feikki tai aito, ihan sama...




        ...VITTU MUA NAURATTAAA! :DDDDDDDDDDDDDD Haha. Vähän piristystä harmaaseen päivään.


      • sadfsdfsaf
        foxykaty kirjoitti:

        Trolli, feikki tai aito, ihan sama...




        ...VITTU MUA NAURATTAAA! :DDDDDDDDDDDDDD Haha. Vähän piristystä harmaaseen päivään.

        Kappas. Katkerat finskiläiset käyny taas pompauttelemassa ikivanhoja keskusteluja pinnalle. :)


      • foxykaty
        sadfsdfsaf kirjoitti:

        Kappas. Katkerat finskiläiset käyny taas pompauttelemassa ikivanhoja keskusteluja pinnalle. :)

        Ööö mitä se katkeraa finskiläistä auttaa jos naurattaa joku tyyppi joka ei osaa ostaa lippua blue1:lta ? :D


    • blanmvu

      xZpSrC kjxqaantqkvv, [url=http://ssiuzjedlsvd.com/]ssiuzjedlsvd[/url], [link=http://adjbabhvfhwy.com/]adjbabhvfhwy[/link], http://fdjhldnrqekb.com/

    • äö alle nollan

      Ton tekstin perusteella sulla on loistava tulevaisuus Big Brother ohjelmassa!

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe