Saiturin Mekassa EI

Tervehditä

Vaikka myyjät tulee vastaan ahtaalla käytävällä,eivät he vaivaudu tervehtimään.Laittavat tavaroita niin ettei uskalla kysyä mitään.Tokmannilla yhtä naismyyjää lukuunottamatta (kassa)kaikki on ystävällisiä.Sepon Lihatiski huippu palvelua.Saituriinkin rahat kelpais,olkoon mun puolesta.

57

7872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilmäkö

      katos se on niin,että halvalla ei hyvää saa. Heti kun menee oikeaan kauppaan rupeaa saamaan palveluakin. Täällähän jatkuvasti haukutaan huonoa palvelua rellun kulmassa,tokmannilla,saiturissa...
      Halpa-halli,halpa hinta,halpa palvelu!!!

      • parasta!!!!!!!!

        on huomattavasti halvempi kauppa, kuin Saturin Mekka ja sieltä saa samalla kertaa muutkin ostokset ostettua. Minä en ole enää aikoihin käynyt Saiturin Mekassa ja tuskin tarvitsen käydäkkään.


      • siis miinus
        parasta!!!!!!!! kirjoitti:

        on huomattavasti halvempi kauppa, kuin Saturin Mekka ja sieltä saa samalla kertaa muutkin ostokset ostettua. Minä en ole enää aikoihin käynyt Saiturin Mekassa ja tuskin tarvitsen käydäkkään.

        Monelle kasorille rellunk,saituri,tokmanni ja savontiellä k kauppa.Muunmuassa ne heti tuli mieleen.Vaihtirahat ja kuitti lentää käteen jos sattuu.


      • pulliainen
        parasta!!!!!!!! kirjoitti:

        on huomattavasti halvempi kauppa, kuin Saturin Mekka ja sieltä saa samalla kertaa muutkin ostokset ostettua. Minä en ole enää aikoihin käynyt Saiturin Mekassa ja tuskin tarvitsen käydäkkään.

        Tokmanni on Varkauden sotkuisin kauppa.Tavaraa on enemmän kuin mahtuisi olemaan.Olen törmännyt kassalla sellaiseen,että hyllyssä on halvempi hinta kuin kassalla.Liekö muille sellaista sattunut.Kannattaa seurata maksukuittia.


      • outoo
        pulliainen kirjoitti:

        Tokmanni on Varkauden sotkuisin kauppa.Tavaraa on enemmän kuin mahtuisi olemaan.Olen törmännyt kassalla sellaiseen,että hyllyssä on halvempi hinta kuin kassalla.Liekö muille sellaista sattunut.Kannattaa seurata maksukuittia.

        Mitä se Tokmannin hinnoittelu ja sekaisuus kuuluu siihen, jos Saiturin Mekassa ei myyjät sano paivää, aik outu yhteys, vai?


      • outoa on
        pulliainen kirjoitti:

        Tokmanni on Varkauden sotkuisin kauppa.Tavaraa on enemmän kuin mahtuisi olemaan.Olen törmännyt kassalla sellaiseen,että hyllyssä on halvempi hinta kuin kassalla.Liekö muille sellaista sattunut.Kannattaa seurata maksukuittia.

        Miten se Tokmannin sotkuisuus ja hinnoittelu liittyy siihen, ettei Saiturin Mekan myyjät tervehdi. Aika outo rinnastus, vai?


      • tavarapaljoutta
        pulliainen kirjoitti:

        Tokmanni on Varkauden sotkuisin kauppa.Tavaraa on enemmän kuin mahtuisi olemaan.Olen törmännyt kassalla sellaiseen,että hyllyssä on halvempi hinta kuin kassalla.Liekö muille sellaista sattunut.Kannattaa seurata maksukuittia.

        Sitä on oltava näin joulunalla jos meinaa myydä.Kyllä hyvin olen mahtunut puikkelehtimaan siellä.Hinnat on aina olleet kohdallaan ja iloiset ilmeet on olleet,poikkeuksia lukuunottamatta.Ihan ok kauppa.


    • --------------

      Jos naaman vääntely on tärkein asia kauppaa valittaessa, niin kannattaa kiertää halvimmat kaupat kaukaa. Halpaliikkeiden myyjillä tuskin on syytä iloon palkankaan osalta joten kaikki positiivinen ulosanti on ekstraa ja teeskentelyä josta ei edes makseta.

    • ottaen, ei

      suurimmassa osassa kaupoista juuri asiakkaista välitetä! He ovat se välttämätön paha, joita pitää sietää saadakseen palkan. Enkä tarkoita pelkästään Varkautta. Parhaimman palvelun kuitenkin olen saanut pääkaupunkiseudulla, vaikka moni saattaa väittää vastaan. Minun kohdallani on kuitenkin näin. Valitettavasti olen Varkaudessakin joissakin kaupoissa saanut "metsästää" myyjää. Esimerkiksi myyjä on laittanut tavaroita hyllyyn ja olen siinä kysynyt, että missä mahtaa joku määrätty tuote olla. Ovat kuin eivät kuulisikaan (miksi kauppias palkkaa kuuroja ihmisiä?) Johtuisikohan tämä siitä, että pääkaupunkiseudulla myyjiä koulutetaan jatkuvasti? Pienillä paikkakunnilla ei kai ole sellaiseen varaa!

      • asiakkaastakin

        Jos menee kauppaan aikeissa ostaa jotakin, palvelua saa, jos vain kysyy. Myyjä varmasti näkee, kuka aikoo ostaa ja kuka vain pyörii jaloissa. Monesti joku juuri pääkaupunkiin muuttanut henkilö tulee kotipaikkakunnalle esittämään olevansa "hieman parempi ihminen" ja jolla on kusi kihahtanut päähän. Tällaisen ihmisen näkee kouluttamatonkin myyjäkin jo pitkälle.


      • työntekijöitä

        Laittamassa tavaroita hyllyyn ja voi olla ,että eivät halua vastata jos eivät osaa suomea.Ulkolaisia on esimerkiksi tokmannilla elintarvikepuolella ollut.Eräässä yksityisessä alusvaate myymälässä herkesin käymästä,kun ystävälleni naureskeltiin.Myyjä pilkkasi,että missä on DD rinnat,kun puseronalla ei näy mitään.Kuppikoko oli se DD.Jos esimerkiksi markan aikaan liiveistä makoi noin 500mk,olisi myyjä saanut olla jo hiljaa.On kumma kun varkauden kauppiaat ei panosta myyjien ja etenkin kassojen kouluttamiseen,tänäänkin töykeys oli huipussaan rellulla päin.En käy enää.Olisin ostanut alusvaate myymälästä rahaa säästämättä vielä bodin,pitsiä ja helmiä ym mutta jos he nauraa asiakkaille niin antaa lahota nurkkaan ne vaatteet heillä.Kud bai.


      • punnitaan
        työntekijöitä kirjoitti:

        Laittamassa tavaroita hyllyyn ja voi olla ,että eivät halua vastata jos eivät osaa suomea.Ulkolaisia on esimerkiksi tokmannilla elintarvikepuolella ollut.Eräässä yksityisessä alusvaate myymälässä herkesin käymästä,kun ystävälleni naureskeltiin.Myyjä pilkkasi,että missä on DD rinnat,kun puseronalla ei näy mitään.Kuppikoko oli se DD.Jos esimerkiksi markan aikaan liiveistä makoi noin 500mk,olisi myyjä saanut olla jo hiljaa.On kumma kun varkauden kauppiaat ei panosta myyjien ja etenkin kassojen kouluttamiseen,tänäänkin töykeys oli huipussaan rellulla päin.En käy enää.Olisin ostanut alusvaate myymälästä rahaa säästämättä vielä bodin,pitsiä ja helmiä ym mutta jos he nauraa asiakkaille niin antaa lahota nurkkaan ne vaatteet heillä.Kud bai.

        Ostatko liivisi rellun kulmasta tai saiturin mekasta? Miten kassa voi tietää kuppikokosi?

        En ole ikinä ostanut mekasta alkkareita. Täytyykin kokeilla seuraavan kerran. "Saisinko bodin, pitsiä, helmiä, käsiraudat ja piiskan" ilman että kassa epäilee mitään.

        Minulle käy kouluttamaton myyjä, joka osaa asian, kun ostan työkaluja.


      • pitsi bodi
        punnitaan kirjoitti:

        Ostatko liivisi rellun kulmasta tai saiturin mekasta? Miten kassa voi tietää kuppikokosi?

        En ole ikinä ostanut mekasta alkkareita. Täytyykin kokeilla seuraavan kerran. "Saisinko bodin, pitsiä, helmiä, käsiraudat ja piiskan" ilman että kassa epäilee mitään.

        Minulle käy kouluttamaton myyjä, joka osaa asian, kun ostan työkaluja.

        No varmaan en käy rellun kaupoista alusvaatteita.Tarkoitin alussamainitsemaani yksityistä alusvaateliikettä.90luvun puolella jos liivit maksoi 500mk ja yli,niin palveluakin toivoi eikä vaan kenkkuilua.Sieltä olisin ostanut sen bodin.Saiturissako "pitsiunelmia"hih hih,älä unta nää vasaroines.Minä etsin ihan muuta sieltä eilen,mutta enää minä en sinne mene.


    • hyvä palvelu

      Olen täysin eri mieltä tämän aiheen aloittajan kanssa! Olen asioinut paljon Mekassa ja palvelu on ollut loistavaa. Jos haluat katsella rauhassa eivät myyjät häiritse, mutta jos sitten haluat palvelua, myyjät palvelevat tosi auliisti ja kohteliaasti. Liikkeessä on ilo asioida.

      Uskalla vain kysyä, palvelua varmasti löytyy ostaville asiakkaille.

      • paljastaa

        , että saiturista on asiakkaat karanneet muihin halpakauppoihin.


      • olla omistan

        tuttu! Minä en ainakaan tuossa Rellunkulmassa saanut palvelua. Etsin jotain määrättyä, en enää muista mitä. Kysyin myyjältä, hän näytti perälle päin ja sanoi, että etsi sieltä. No, tuon olisin osannut tehdä kysymättäkin.


      • Ostelijatar
        olla omistan kirjoitti:

        tuttu! Minä en ainakaan tuossa Rellunkulmassa saanut palvelua. Etsin jotain määrättyä, en enää muista mitä. Kysyin myyjältä, hän näytti perälle päin ja sanoi, että etsi sieltä. No, tuon olisin osannut tehdä kysymättäkin.

        mulle kanssa myyjä osoitteli kassoille päin, että katso sieltä eikä vaivautunut näyttämään. Oli vissiin tärkeämpää tekemistä!


      • asiakaspalvelua
        paljastaa kirjoitti:

        , että saiturista on asiakkaat karanneet muihin halpakauppoihin.

        Vaikka sitä ei aina muisteta.Ennen ainakin sokos koulutti jopa joulumyyjät,saati vakituiset.En kyllä kadehdi myyjiä jouluaikaan sellanen prässi on.


    • tartte
    • IsoArtsi

      Höps sentään!

      Käyn kaikissa näissä, tokmanni, rellunkulma ja saituri. Kaikissa palvelu ok, ja kohteliaisuus. Tokmmanni kyllä yleensä iloisin, auttavaisin ja halvin silti! tnx u all

    • piiras

      tosiaan, lihatiski on parasta koko kaupungissa, mut myyjät, yli meikatut mummelit tekevät paikasta hieman epäsiistin. Sekä hinnat eivät aina pidä paikkaansa, tarjous hinta kassalla eri kuin lapussa lukee.

      • Anonyymi

        Rammarissa paras lihatiski.


    • Kiguli

      Jopas nyt joku jaksaa narista...=O)Kyl palvelu Mekassa on ollut hyvää ja osavaa.Olisiko joku katkera kilpailija nyt vinkumassa, kun omalta kohdalta ei homma toimi ja oppikaan ei mene perille, tiedä häntä. Kertokaapa mistä löytyy kauppa ja asiakas, jossa kumpikin tapaus on täydellinen?

    • kohteliaisuus

      Minua häiritsee nykyinen tervehtimismuoto kaupankassoilla.Kassa sanoo kaikille Terve,kuuluu kavereille ja tutuille,mutta muuten teitittelee? kuuluu tuntemattomille ja nykyisin tosivanhoille, jos en tunne henkilöä, sanon aina Hyvää Päivää niinkuin lapsena opetettiin, jos tunnen, sanon tuttavallisesti terve. Kiitos ja ole hyvä kuuluu myös asiaan.

    • onkidonki

      Jättää nämä "provot" ja vastaavasti myös liikkeiden näillä palstoilla olevat "mainokset" omiin arvoihinsa. Säännöllisin väliajoin täällä heitetään kilpailijoiden niskaan "lokaa" ja kehutaan omaa maasta taivaaseen. Aika läpinäkyvää ja lapsellista "markkinointia".
      Palaute suoraan ko. liikkeisiin esim. kehittämiskohteeksi tai palvelun parantamiseksi, niin liikkeetkin saisivat kallisarvoista tietoa toimintojensa kehittämiseksi ja parantamiseksi; tällä tavalla nämä "arvostelijatkin" hyötyisivät itsekkin ko. liikkeiden toivottavasti parantuneen toiminnan kautta ja voisivat olla jopa tyytyväisiä jatkossa asioidessaan näissä.

    • mitä tilaa.

      Eikös ole sanalasku entisajoilta; Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan! Joten pitäiskö katsastaa peiliin? Oletko täysin syytön tilanteeseen.

    • tyyyytyväinen

      on ehdottomasti Cittarissa ja Pirkka-Hallissa. Cittarissa kivat kassat ja kauppias, samoin Pirkka hallin kauppias kohtelias, tosin siellä joskus joutuu jonottamaan, yksi kassa käytössä, muuten olen todella tyytyväinen molempien kauppojen toimintaan. Kiitos!

      • taitaa,

        kuitenkin olla prisma paras, vaikka autoja ois parkkipaikka täynnä, silti ei oo kassoilla jonoja. Kassat palvelee asiallisesti, eikö se ole kuitenkin tärkeintä, eikä se et aina ollaan naama hymyssä vaikka irvistellen.


      • mites nyt...
        taitaa, kirjoitti:

        kuitenkin olla prisma paras, vaikka autoja ois parkkipaikka täynnä, silti ei oo kassoilla jonoja. Kassat palvelee asiallisesti, eikö se ole kuitenkin tärkeintä, eikä se et aina ollaan naama hymyssä vaikka irvistellen.

        ku lihatiski loppuu??


      • missä,,,,,,,
        mites nyt... kirjoitti:

        ku lihatiski loppuu??

        loppuu lihatiski.Joko vihdoinkin prismalla ,terveisin Onnellinen


      • kallista

        Ja ylimielistä löytyy kauttaaltaan koko suomen k,kaupoissa.Siwojen työntekijöistä on saanut valittaa aina henkilöstö päälliköille.Autotalo Laakkonen on hyvänpalvelun myymälä,Tiimari ja muita saa miettiä ajatellen hinta laatusuhdetta.


    • joka ikinen

      voi valita kauppansa, ja armoa hommaan. Ihmisiä kaikki olemme, kukaan voi sanoa onko jollain huono päivä, vaikka 300 päivää vuodessa olisit ihan ok, niin, joskus voi olla huono olo! Ja hyvä on, jos edes sen 65 päivää vuodessa voi olla huono olo :) Ja silloin saa kiukutella:)

    • vaatimatonko...

      Eipä ole tullut havaittua merkittävää eroa paikallisten halpahallien välillä. Ehkäpä kyse onkin siitä että kun menen sinne niin tarkoitus on ostaa jokin hyödyke eikä kytätä sitä että levitetäänkö siellä punainen matto asiakkaan eteen vai ei.

      Ehkä vika onkin minussa, koska en isommin edes kaipaa palvelua. Tiedän itse mitä menen ostamaan ja haluan itse vertailla eri vaihtoehdot ja hinnat. Vasta sitten jos en löydä etsimääni lainkaan, kysyn myyjältä. Ja aina olen vastauksen saanut, liikkeestä riippumatta.

    • kun toiset

      r-kulman johtaja on kuulemma ostos matkalla, olisi vaan ollut takuu asiaa

      • kauppa

        Varkauden kallein halpakauppa


      • Kyllä
        kauppa kirjoitti:

        Varkauden kallein halpakauppa

        Hyvä, voitkin saman tien muuttaa vaikka Helsinkiin... Tai jonnekkin missä sua ei kukaan kiusaa.


    • tervehditä

      Niin iloinen on vastaanotto Sepon torilla ja Björnin kahvilassa.Molemmista saa hyvää maistuvaa ruokaa ja herkkuja.Eli hinta ja laatusuhde on kohdallaan.T,herkkupeppu pitsibodissa.

    • ystävällinenpalvelu

      kun siellä käy niin paljon ihmisiä?Hintakin on kohdallaan kuulemma ja laatu hyvä.Se on kauppa joka kannattaa,asiakkaat ei lopu ja hinta laatu palvelu on kohdallaan.Siis alko,täydellinen kauppa.

      • joopajoooo

        Hyvä palvelu, muutamama fiksu kassa, vanhemmat rouvat sen näköisiä että on tullut pulloja myytyä tarpeeksi. Kaiken lisäksi olen kuullut joskus siitä, että vaitiolovelvollisuus ei tunnu pitävän, taas "se" kävi ja osti sitä jne.


      • kujan pukki
        joopajoooo kirjoitti:

        Hyvä palvelu, muutamama fiksu kassa, vanhemmat rouvat sen näköisiä että on tullut pulloja myytyä tarpeeksi. Kaiken lisäksi olen kuullut joskus siitä, että vaitiolovelvollisuus ei tunnu pitävän, taas "se" kävi ja osti sitä jne.

        Noilla lausunnoilla todettuna, eipä ole tainnut viinakorttiaikaan alkokaupassa tullut käytyä. Palvelu on tuosta ajasta hieman muuttunut. Ja mitä vaitioloon tulee, sen ja sen käynnistä ja ostoksista on taatusti "ulkopuolisilla tarkkailijoilla" parempi tieto. Jos myyjät tuosta asiasta keskenään puhuvat, se liittyy enempi homman hoitoon. Ilmianto vaikka viisi kertaa päivässä asioivasta toiselle kassalle ja muulle myymälähenkilökunnalle lienee aiheellista. Tuskin henkilökunta sitä Alkon ovelle tulee toitottamaan, että tuo hemmo kävi tänään niin ja niin monta kertaa.

        On tämä, totta Mooses, vaan hyvä palsta puida sitä, sanooko Saiturin Mekan henkilökunta päivää vai ei!


    • hyvää palvelua

      Iloista ilmettä,kiitos.

      • Kampanjapäällikkö

        on vissiin menossa joku ihme "yltiöystävällinen kassarouva/neiti -kampanja", kun niin ystävällisesti yritetään juttua vääntää kaikkien asiakkaiden kanssa, halusi tämä sitä tai ei! Minulle on nyt kolme eri rouvaa ruvennut juttua kassalla iskemään ja sen kyllä sanon, että jos se ei lopu niin en kyllä enää sinne mene! ;)


      • RIITTÄÄ
        Kampanjapäällikkö kirjoitti:

        on vissiin menossa joku ihme "yltiöystävällinen kassarouva/neiti -kampanja", kun niin ystävällisesti yritetään juttua vääntää kaikkien asiakkaiden kanssa, halusi tämä sitä tai ei! Minulle on nyt kolme eri rouvaa ruvennut juttua kassalla iskemään ja sen kyllä sanon, että jos se ei lopu niin en kyllä enää sinne mene! ;)

        Moi,hei tai päivää.Kiitos ja ole-olkaa hyvä.Riippuen asiakkaan iästä.Tässähän tämä pikakurssi on.Jos haluaa totisen kassan ilmeen ,niin käyppä savontiellä.Tokmannilta löytyy ne iloiset ilmeet.Niin ja jos ei jaksa kasorit hymyillä ,niin olisivat luonnollisia ettei tarvitse irvistellä.Kauppiaat,joulun jälkeen olisi pikapalaverin paikka teillä.


      • ruisleipää ja piimää
        RIITTÄÄ kirjoitti:

        Moi,hei tai päivää.Kiitos ja ole-olkaa hyvä.Riippuen asiakkaan iästä.Tässähän tämä pikakurssi on.Jos haluaa totisen kassan ilmeen ,niin käyppä savontiellä.Tokmannilta löytyy ne iloiset ilmeet.Niin ja jos ei jaksa kasorit hymyillä ,niin olisivat luonnollisia ettei tarvitse irvistellä.Kauppiaat,joulun jälkeen olisi pikapalaverin paikka teillä.

        ainakin savontien K-kaupasta saa ystävällistä palvelua, käyn miltein päivittäin. Mut eräs kukkia myyvä liike ei ole mielestäni onnistunut asiakaspalvelussa, tyrkytetään liikaa.


      • Viitoskassan kaunotar
        RIITTÄÄ kirjoitti:

        Moi,hei tai päivää.Kiitos ja ole-olkaa hyvä.Riippuen asiakkaan iästä.Tässähän tämä pikakurssi on.Jos haluaa totisen kassan ilmeen ,niin käyppä savontiellä.Tokmannilta löytyy ne iloiset ilmeet.Niin ja jos ei jaksa kasorit hymyillä ,niin olisivat luonnollisia ettei tarvitse irvistellä.Kauppiaat,joulun jälkeen olisi pikapalaverin paikka teillä.

        Aikoinaan, kohta 20v sitten oli käppärin S..assa eräskin rouva töissä; tuli siihen aikaan usein lopummalla viikkoa haettua tuota ohrapirtelöä. Erään kerran hän sitten tokaisi osto- ja maksutilanteen yhteydessä: "AINA VAAN TUOTA KALJAA!" Voi venäjä, oiskohan se sanonu, jos oisin joka perjantai käynyt ruisleivän ostamassa, että "Aina vaan tuota leipää"? Mutta tänä päivänä, kun kävin kaljan ostossa samassa paikassa sanottiin ihan päivää, kiitos ja hei. Että mielestäni asiakaspalvelussa on tapahtunut huomattavaa kehitystä sitten Koiviston päivien, sen presidentin siis. Enempi tänäpäivänä ärsyttää tuommoiset ns. erikoisliikkeiden näsäviisaat jolpit, jotka aikansa esim. tuotetta esiteltyään uskovat mahdolliseen kauppatapahtuman syntyyn; siinä tilanteessa kun esittää jonkun asiaankuuluvan spesifioivan kysymyksen ja vastausta lähdetään hakemaan vaikkapa ko. tuotteen esitteestä ja se vastaus sitten jääkin saamatta: se on sillon asiakkaalle 1 - 0. Itse en henk.koht. ainakaan jaksa kuunnella mitään lässynlässyn liirumlaarumia, ennemmin semmoisia faktoja kiinnostukseni kohteena olleesta tuotteesta. Että näin.


    • joko siellä

      päivää sanotaan ja hyvää joulun odotusta?

      • SIMO HOVARI

        SAIN MASTURBOIDA IHAN RAUHASSA LOPPUUN ASTI, EI AHISTANUT. SEURAAVAKSI TEIN PÄTKÄN PAPERIA ISOLLA KONNEELLA.


      • hitsi1,3
        SIMO HOVARI kirjoitti:

        SAIN MASTURBOIDA IHAN RAUHASSA LOPPUUN ASTI, EI AHISTANUT. SEURAAVAKSI TEIN PÄTKÄN PAPERIA ISOLLA KONNEELLA.

        ja harmi puolijokki:)


    • arvatkaas mitä

      Rellunkulmalla olivat hyvin ystävällisiä,KIITOS !

    • parhaat

      parhaimmat raketit saiturissa on uudeksivuodeksi, kyöstitokmannin ja relluntompankulman voi unohtaa.

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä olla kovin yksinäinen jos kinuaa vieraiden ihmisten hyvä päiviä. Kyllä minusta on melko rasittavaa tämä nykytyyli, kaikkia pitää tervehtiä kaikki sanoo hyvää päivänjatkoa. Melkein hävytöntä, Mistä voi tietää kenenkään umpi tuntemattoman päivän ja toivottaa vielä hyvää päivän jatkoa, ties vaikka lapsi olisi juuri jäänyt auton alle. Kyllä minä ainakin olen saanut ihan ystävällistä ja asiallista palvelua liikeissä. Mutta tosiaan jos näitä hyviä päiviä vain kaipailee niin sittenhän se jossain voi olla huonoa tai jos myyjä vanhastaan tuntee eikä sinusta tykkää.

    • Anonyymi

      mansikat

    • Anonyymi

      vesa tisasri

    • Anonyymi

      perunamuusi

    • Anonyymi

      vesu tissari

    • Anonyymi

      hitto että sillä turusella on oudot vaatteet..

    • Anonyymi

      turusen vaatteet village peopolista karanneet.. heheh

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe