Eläinten vapautusrintama EVR iski viime yönä

Eettisyys on kaunista

Eäinten vapautusrintama EVR näytti jälleen eettiset periaatteet.
Eläinten vapautusrintama EVR iski viime yönä 26000 kanan munituskanalaan Närpiössä Pohjanmaalla. Iskun tekijät rikkoivat kanalan sähkönjakelun, jolloin ilmastointi, juotto, ruokinta ja lämmitys keskeytyivät. Tietojemme mukaan 2000-5000 kanaa on kuollut tukehtumalla. Kyseessä on törkeä vahingonteko ja törkeä eläinsuojelurikos. Tilalla aiheutui satojen tuhansien eurojen vahingot ja omistajille henkinen kärsimys.

31

2577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinystävä

      eläinten vapausrintama tarkoittanee käytännössä eläinten rääkkäysrintamaa. Vain hullut tappavat eläimiä huvikseen. Kanakin on eläin.
      Jääkää kotiin, jos ette ymmärrä luonnosta mitään!

      • kana orrella vielä

        Kyseinen järjestö on irtisanoutunut tapahtuneesta kanala hyökkäyksestä.


      • vuosikerrasta
        kana orrella vielä kirjoitti:

        Kyseinen järjestö on irtisanoutunut tapahtuneesta kanala hyökkäyksestä.

        vetoa että kyseiset hyökkääjät eivät ole armeijaa käynneet! Taitavat tekijät olla kaukana omassa minäminä-maailmassaan irti todellisuudesta. En hyväksy moista eläinrääkkäystä oman jännityksen tavoitteluna.


      • evr
        vuosikerrasta kirjoitti:

        vetoa että kyseiset hyökkääjät eivät ole armeijaa käynneet! Taitavat tekijät olla kaukana omassa minäminä-maailmassaan irti todellisuudesta. En hyväksy moista eläinrääkkäystä oman jännityksen tavoitteluna.

        Tukehtuminen on helpompi tapa kuolla kuin äkkikuolema kirveellä. Emme onnistuneet tukehduttamaan kaikkia kanoja.


      • funtseli
        kana orrella vielä kirjoitti:

        Kyseinen järjestö on irtisanoutunut tapahtuneesta kanala hyökkäyksestä.

        sanoutui irti nettisivuillaan, kerrottiin uutisissa, mutta mistä löysit tiedon siitä, että EVR olisi sanoutunut irti?


      • Saunan taakse
        kana orrella vielä kirjoitti:

        Kyseinen järjestö on irtisanoutunut tapahtuneesta kanala hyökkäyksestä.

        EVR:n tulisi olla edes jollain tapaa rehellinen ja vaihtaa nimensä ETR:si (Eläinten TappoRintama).


      • KANOJEN YSTÄVÄ
        evr kirjoitti:

        Tukehtuminen on helpompi tapa kuolla kuin äkkikuolema kirveellä. Emme onnistuneet tukehduttamaan kaikkia kanoja.

        Mitä ihmettä te evr tyypit ajattelette muka tukehduttaminen helpompaa kuin äkkikuolema kirveellä ? Kun kanat vaihdetaan ne laitetaan luukusta sisään jolloin ne kuolevat välittömästi ilman mitään kärsimyksiä ? HALUAISITKO ITSE KUOLLA TUKEHTUMALLA ? mitä teidän päässänne liikkui kun te ELÄINSUOJELIJAT tapoitte TUKEHDUTTAMALLA 5000 kanaa ? Ei voi käsittää


      • Tosi suojelia

        Evr ja muut samanlaiset huhaa hemmot vetää mcdonaldsilla kananugetteja kehä 3 sisä puolella ja suojelee luontoa. Käyttävät mm.nahkakenkiä ja syövät lihaa.Susia pitää suojella mutta niin kuin Tampereella kun on susia omassa pihassa niin on kusi sukassa.Vasta sitten kun kulkevat heinä sapokeissa ja syövät oikeasti luonnonantimia alkaa vähän olla uskottavampaa eli kasveja esim voikukkaa yms.Silloinkin joku kani voi kärsiä kun EVR syö niiden heinät voi voi.


      • asdfasdf
        funtseli kirjoitti:

        sanoutui irti nettisivuillaan, kerrottiin uutisissa, mutta mistä löysit tiedon siitä, että EVR olisi sanoutunut irti?

        samat porukat niissä pyörii,animalian toiminnaohjaaja salla tuomivaarakin on oikeutta eläimille perustajajäsen ja kettutyttöjen lähiystävä ja kettupoika purmosen entinen tyttis.


      • kjhkjkjh
        KANOJEN YSTÄVÄ kirjoitti:

        Mitä ihmettä te evr tyypit ajattelette muka tukehduttaminen helpompaa kuin äkkikuolema kirveellä ? Kun kanat vaihdetaan ne laitetaan luukusta sisään jolloin ne kuolevat välittömästi ilman mitään kärsimyksiä ? HALUAISITKO ITSE KUOLLA TUKEHTUMALLA ? mitä teidän päässänne liikkui kun te ELÄINSUOJELIJAT tapoitte TUKEHDUTTAMALLA 5000 kanaa ? Ei voi käsittää

        Painu vittuun tekopyhä paska. Toivottavasti kärsit mahdollisimman paljon, kun itse kuolet.


    • eläimille

      Jos eläin aktivistit haluaa oikeutta eläimille menkää töihin kasvattamoihin näette ja ymmärrätte mistä on kyse, sen jälkeen teurastukseen, se on paljon inhimillimpi kuin teidän tukehduttamisella tappamiset, tai eläinten laskemiset luontoon minne ne ei kuulu, tekevät suurta tuhoa ja kuolevat kitumalla ravinnon ja lämmön puutteeseen. Minä pyydän, ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte tekemään näitä "iskuja"

      • inhimillinen elämä

        Asioista on otettu selvää ja siitä syystä tällaista tehdään. Tietämättömät vain voivottelevat. Jos et halua ryhtyä aktivistiksi ei kannata asioista selvää ottaakaan, koska siinä piilee suuri vaara... Näin kävi minulle :)


      • puukottajat
        inhimillinen elämä kirjoitti:

        Asioista on otettu selvää ja siitä syystä tällaista tehdään. Tietämättömät vain voivottelevat. Jos et halua ryhtyä aktivistiksi ei kannata asioista selvää ottaakaan, koska siinä piilee suuri vaara... Näin kävi minulle :)

        ei tarvitse paljon rohkeutta toinia salassa. Miksi ette tule esiin ja kerro että minä tein tämän ja olen ylpeä teostani?


      • oikeasti
        inhimillinen elämä kirjoitti:

        Asioista on otettu selvää ja siitä syystä tällaista tehdään. Tietämättömät vain voivottelevat. Jos et halua ryhtyä aktivistiksi ei kannata asioista selvää ottaakaan, koska siinä piilee suuri vaara... Näin kävi minulle :)

        Ei eläimille kärsimyksen kautta oikeutta saa.
        Aktivoitukaa näkyvästi mielenosoituksin.
        Se ainakin vetoaa ihmisiin.

        Muuten olet kyllä täys pöpi kun tuollaista
        toimintaa puolustat.Kuuluisit kaltereiden taa
        tai suljetulle osastolle.


      • veto---
        puukottajat kirjoitti:

        ei tarvitse paljon rohkeutta toinia salassa. Miksi ette tule esiin ja kerro että minä tein tämän ja olen ylpeä teostani?

        Ryöstin juuri pankin ja soitan ylpeänä poliisille minä se olin! Kuinka käy?


      • näin se menee

        Itse olen syntynyt kanatilaan ja tiedän millaista on olla joka aamu 3 tuntia lattiakanalassa kerätä noin 2000 munaa joka päivä lattialta ja pestä ne sen jälkeen 4 tuntia häkkikanaloiden munia. eläinaktivistit voisivat itse kokeilla joskus tätä herkkua.


    • pahoinpitelivät kissani

      se sai ikuisen vamman joka haittasi sen elämää.

      Jos joskus tulee jotain eläinten vapauttajia vastaan, niin minä vapautan seefferini.

      • hui kauheeta

        Tällä aktivistilla on aina amstaffi mukanaan joten tervetuloa tappelemaan. :D Hah hah!!


      • minkin puraisu
        hui kauheeta kirjoitti:

        Tällä aktivistilla on aina amstaffi mukanaan joten tervetuloa tappelemaan. :D Hah hah!!

        riittää amstaffillesi. Semmosia petoja ne on.


      • hui vaan ittelles
        hui kauheeta kirjoitti:

        Tällä aktivistilla on aina amstaffi mukanaan joten tervetuloa tappelemaan. :D Hah hah!!

        Oikea aktivisti meillä tässä onkin, kun suorilta sukilta ryhtyy koiratappelua järjestämään. Vai kuinka?


      • kjhkhk

        Ja minä ysimilliseni.


    • siirtyy Kiinaan

      niin luuletteko että siellä piitataan eläinten hyvinvoinnista? Tai niiden ruokavaliosta? Miksikähän suomalaisten turkisten laatu on Kiinan tuotantoa parempi?

      Yritättekö tappaa suomalaisen ruokatuotannon, missä vielä vähän on aavistusta jäljellä mitä ihminen saa syödäkseen (vrt. usein kaupan tarjouksessa olevat geenimuunnellut Brasilian lihat).

      En ymmärrä eläinaktivistien toimintaa. Ette todennäköisesti ole maaseudulta kotoisin, missä tuotetaan elinkeinona alkutuotantoa. Todellisuudesta vieraantuneita, hemmottelulla ja välinpitämättömyydellä pilattuja kakaroita taidatte olla koko sakki.

      • ja ketut

        saavat ravinnokseen kuolleita lajitovereitaan jos et tiennyt. Ei tosiaan mitään gourmet evästä!


      • kannibalismin
        ja ketut kirjoitti:

        saavat ravinnokseen kuolleita lajitovereitaan jos et tiennyt. Ei tosiaan mitään gourmet evästä!

        Pitäisi keksiä joku järkevä tapa miten hyödyntää ruhot, eivät turkistuottajatkaan tuosta ole kovin onnellisia, mutta lihaahan se on. Ja lihansyöjiä turkiseläimet ovat.

        Mitäs te sanotte akvaarioista tai häkkilemmikkilinnuista? Kastraattikissoista yksiössä?

        Kannatan eläinten hyvinvointia ja pienkanaloita, saisikin vain niitä oikeasti vapaitten hyvällä rehulla ruokittujen kanojen tuoreita munia jostain. Tuotantoeläimelläkin olisi suotavaa olla jotain vaihtelua lyhyeen elämäänsä.

        Mutta en hyväksy tälläistä terrorismia toisten elinkeinoa ja viattomia eläimiä kohtaan.

        Itse yritän vaikuttaa kuluttajaostoksin mm. kananmunissa aina vain kun se on mahdollista.

        Täyspitkän minkkiturkin olen koska vain valmis ottamaan vastaan, sen verran enemmän se lämmittää ja kestää vuosikymmeniä verrattuna toppatakkiihin tai untuvatakkiihin (!)


    • ypöviis
    • Kaitsu Pälkäneeltä

      Erinomainen suoritus Eläinten VapautusRintamalta! Onnistuitte vapauttamaan reilut 5000 kanaa maallisesta ahdingosta. Hienoa! Itse olisin kyllä käyttänyt hieman tuskattomampaa keinoa, esim. tainnuttamista karahkalla tms., mutta kyllähän se noinkin käy; ei muuta kun happi kortille, jee!!

      Tämähän sopii loistavaksi jatkoksi käyttämäänne konstiin vapautta esim. minkit maallisen vaelluksen ikeestä, nimittäin nälkäkuolemalle. Niinhän noille rappanoille käy kun ovat ensin syöneet kaiken mahdollisen lähipiiristä ja sitten loppuu ruoka kesken. Miten muuten on, turvautuuko minkki kannibalismiin jos muuta sapuskaa ei ole tarjolla?

      Käykääpä opintomatkalla Kiinassa, voisitte tutustua vaikkapa turkistarhoihin ja siellä sovellettuihin keinoihin vapauttaa eläimet elämästä. Täytyy sanoa ettei itsestäni kyllä tuollaiseen toimintaan olisi, sen verran paskahousu olen että lopetan eläimet mieluummin ampumalla, mutta hyvä että joillain riittää rohkeutta.

      Tsemppiä EVR, tsemppiä!

    • Ehdoton eläinaktivisti

      Olen todella pettynyt tällaisesta toiminnasta! Sen lisäksi, että juuri tällaiset tempaukset vievät meidän (eli eläinaktivistien) nimet lokaan, jolloin ihmisten mielestä eläinaktivismi on sama asia kuin eläinten vapauttelu ja sabotaasi, niin tätä ei voi edes sanoa eläinten puolesta puhumiseksi! Tämä oli vastuuton, eläinrääkkäystapaus, jolla ei oikeasti ole mitään tekemistä eläinaktivismin, ainoastaan typeryyden kanssa! Oikeat eläinaktivistit eivät KOSKAAN mene satuttamaan eläimiä niiden oikeuksien puolesta!

      Suokaa anteeksi, meni huutamiseksi, mutta itselläni kiehui yli. Sain kuulla kyllä muilta "eläinaktivismista" kun olen itse eläinaktivisti, mutta toimin laillisesti.

    • Koirien ystävä

      Eiköhän EVR pitäisi puuttua koirien pentutehtailuun vai eikö kantti kestä?

    • töyhtöhyypiö

      EVR on järjestäytymätön yhteisö ja sen periaatteisiin kuuluu ettei eläimiä tai ihmisiä saa missään nimessä vahingoittaa. Ymmärsittekö? Kuka tahansa voi oikeastaan siis mennä tekemään iskuja EVR:n nimissä, joten mun mielestä ei nyt kuuluisi syyttää järjestöä...

      Joo tää on vanha keskustelu mut ihansama

    • HULLUNKIILTO

      SIIHEN LOPPUI MINUN ELAINTENSUOJELUN KANNATTAMINEN !!!
      OSTAN TURKISLAKIN EKA KERTAA ELAMASSANI !!!

    • pölööööööööööööööööööööö

      tappaa noi pitäs jos ja kun ovat polttanee t pohjplan MATKAN VARIKOLLA 5 BUSSIA
      NIISTÄ EI VARMAAN LEVIÄ HAITALLISIA MYRKKYJÄ ILMAAN vitun kusipäät ...yksikin sen järjestön aktivisti kun tulis vastaan ois entinen aktivisti

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe