Ige-tuloksista tietoa/koiralle allerginen

MÅMMÅ

Hei!Onkohan mahdollisesti ketään,keneltä ois otettu noi Rast-testit?Mitähän niissä on ne raja-arvot?Meidän neidiltä otettiin,mut sanoivat,et saa sitten itse lukea niit tuloksii ;( Ajattelin kysäistä,et onko jonkun lapselta/aikuiselta otettu-sitten kenties ollut tuloksissa allerginen,mutta kuitenkin olisi otettu koira/kissa?Kiitti,jos jaksaa joku vastata ;)onhan se aina kiva,jos saa kuulla kokemuksia ihan "live"-elämästä,kun eihän nuo lääkärit vaan kun osaa masentaa:meillekkin sanoi lääkäri,kun olin kysynyt,että oisko voinut päästä tyttö kokeisiin,et ois testattu,onko koiralle allerginen,niin sanoi vaan,et "ehei,ei sille koiralle tartte testata,kerta on jo kissasta oireillut!!" Siis tosi tympeetä ja kyllähän tollanen puhe myös hyvänen aika lastakin jo alkaa masentaa;tulee lapselle sellanen tunne,et jaahas;enköhän sitten kenties ikinä saa eläintä ;(

2

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellinen

Niin no...

Eiköhän se aika rehellistä puhetta ole, ettei välttämättä koskaan saa eläintä allergian takia, ja se on ihan hyvä tiedostaa, vaikka onkin vielä lapsi.

Postailin jo tuohon sun toiseen threadiin omia kokemuksia. Lapsena sanottiin että olen allerginen, mutta kun muutin omilleni, kissa tuli. Meni pari kolme vuotta ja kävin talviaikaan jatkuvan flunssan takia kokeissa, kissa-allergian arvot koholla. Sain allergialääkkeet, mutta mun on ollut ihan hyvä olla, ilman niitäkin. Joskus tulee semmosia kausia että on pakko nappailla tabletteja että voi olla, mutta itseäni tämä ei ole ylettömästi rasittanut, olisinkohan viimeisen kahden vuoden sisällä joutunut yhden kuurin syömään noita. Koirien luona on hankala olla, ja mun iho reagoi kyllä muihinkin juttuihin. Mutta kissan kanssa ei iho tunnu miltään.

• MÅMMÅ

Elikäs otettiinko sulta miten testit:oliko prick- vai nämä Ige-arvot verestä?Olis kiva tietää,et paljon sulla oli toi arvo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3856
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3240
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      297
      3222
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2050
    5. 254
      1911
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1858
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1476
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      81
      1411
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1214
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe