"Kas vain,
Kirjoittanut: Totuus esiin, 2.11.2003 klo 21.57
kun itse emäpelle !!! on taas saapunut olemattomilla perusteluillaan piruilemaan meille vl:lle. Sielunvihollinen aikaansaa tuollaisen vihan elävää uskoa kohtaan."
"Kuulepa sinä sokea,
Kirjoittanut: totuus esiin, 2.11.2003 klo 22.29
sinun henkesi taistelee minun Pyhää Henkeäni vastaan ja se on näin ollen sielunvihollisen henki, joka sinut panee vihaamaan tätä lapsen kaltaista uskoa, joka kerran vie perille taivaan kunniaan.
Toivotan sinulle unettomia öitä, kuten vanhat saarnaajat ystävällisesti toivottivat, koska sinäkin tarvitsisit tätä Pyhän Hengen silmävoidetta, mitä on vain meillä. Täällä armon ajassa on itsekunkin tehtävä parannus: "etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin kaikki tämä teille annetaan." Tiedäthän, että Jumalan Sanassa sanotaan, että tämä "Jumalan valtakunta on peitetty niiltä, jotka kadotetaan". Niin myös sinulta ellet tee parannusta. "Joka ei usko, on jo tuomittu", minun ei enää tarvi sinua tuomita, vaan sen tekee Jumalan Sana. Tällä tavalla Jumalan rakkaus ilmenee, se lähestyy valtakunnassaan epäuskoista ihmistä saadakseen tämän ymmärtämään, mikä on Jumalan tahto."
"Totuus ei pala tulessakaan,
Kirjoittanut: Totuus esiin, 2.11.2003 klo 22.43
mutta sinä raukka tulet toteamaan viimeisellä tuomiolla olevasi kadotukseen joutuvien laumassa.
Ellet tee parannusta, Pyhä Henki ja Jumalan ennättävä armo lyötyy kuitenkin täältä laumasta, jossa on tallin haju, kuten ensimmäisenäkin jouluyönä. Joillekin se haju on vaan liikaa. Mutta toivon, että Jumala ottaa sinut kiinni ja saa auttaa sinutkin valtakuntaasi tämän nyt sinulle arvottomana näkyvän valtakunnan kautta. "Sitä Jumala kurittaa, jota hän rakastaa". Silloin Sinullekin kävisi kuin Saulukselle, joka opetuslapsia vainosi. Jumala lähetti Ananiaksen hänelle julistamaan evankeliumia ja ihme tapahtui: Saulus sai näkönsä sekä rupesi meitä ja Herraa seuraamaan, hänestä tuli Jumalan sanansaattaja Paavali."
Vaarallista leikkiä!
Vanhoillinen leikkii Jumalaa
8
660
Vastaukset
- Nimimerkki
"Peltoon kätketty aarre/ salaisuus vrk"
- Anonyymi
Mikä se sinusta on?
- Matkamies mainen
"Totuus ei pala tulessakaan,
Kirjoittanut: Totuus esiin, 2.11.2003 klo 22.43
mutta sinä raukka tulet toteamaan viimeisellä tuomiolla olevasi kadotukseen joutuvien laumassa."
Annetaanko sinun Raamatussasi ihmisille päätösvalta siitä, kuka joutuu kadotukseen ja kuka ei?
Minun Raamattuni mukaan tuomiovalta kuuluu Jumalalle.- Totuus esiin
Et näköjään osaa lukea, tämän kirjoitin jo aiemmin.
Tiedäthän, että Jumalan Sanassa sanotaan, että tämä "Jumalan valtakunta on peitetty niiltä, jotka kadotetaan". Niin myös sinulta ellet tee parannusta. "Joka ei usko, on jo tuomittu", minun ei enää tarvi sinua tuomita, vaan sen tekee Jumalan Sana, jossa näin lukee. - Näin se menee
on tyypillinen epäraamatullinen vl-pullistelija.
- Nuin
"..mutta sinä raukka tulet toteamaan viimeisellä tuomiolla olevasi kadotukseen joutuvien laumassa."
Kuka oletkin, mieti mitä sanot. Ihmisen Pojalla on ainoastaan valta tuomita.
Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja. - Anonyymi
Totuus esiin kirjoitti:
Tiedäthän, että Jumalan Sanassa sanotaan, että tämä "Jumalan valtakunta on peitetty niiltä, jotka kadotetaan". Niin myös sinulta ellet tee parannusta. "Joka ei usko, on jo tuomittu", minun ei enää tarvi sinua tuomita, vaan sen tekee Jumalan Sana, jossa näin lukee.Nimimetkki totuus esiin !
Olethan ymmärtänyt oikein että Jumalan valtakunnalla Pyhässä Raamatussa tarkoitetaan ennen kaikkea oikeaa eli elävää kristillisyyttä ? Se kristillisyys joka on sieltä Iisain juuresta ja että kristityt uskovat kuten Rovasti Laestadius saarnaa : Vissimmästi kristitty saa synnit anteeksi ehtoollisessa . Se esikoisten seurakunta eli ensiksi syntynyt seurakunta on seurakunnalliseen muotoon syntynyt Ruotsin Lapin maalla - Anonyymi
Totuus esiin kirjoitti:
Tiedäthän, että Jumalan Sanassa sanotaan, että tämä "Jumalan valtakunta on peitetty niiltä, jotka kadotetaan". Niin myös sinulta ellet tee parannusta. "Joka ei usko, on jo tuomittu", minun ei enää tarvi sinua tuomita, vaan sen tekee Jumalan Sana, jossa näin lukee.Suuresti arvostettu ja korkeasti kunnioitettu nimimerkki Totuus esiin !
Olenhan ymmärtänyt oikein että Jumalan valtakunnalla Pyhässä Raamatussa tarkoitetaan oikeaa eli elävää kristillisyyttä . Se ei tarkoita niitä jotka ovat lähteneet perustamaan eriseuraa ja hyljänneet sen kristillisyyden joka on sieltä Iisain juuresta oikea kristillisyys on hengessä ja totuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4335844Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2032049Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3701906- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51044- 28981
- 77872
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743- 37734