Erittäin huonoa asiakaspalvelua kyseisessä paikassa!
Oli viimeinen kerta kun tuohon paikkaan autoni vien!
Salon Moottorihuolto
39
8950
Vastaukset
- jo 80 luvulta
Mulla erittäin huonoja kokemuksia ja aineistoa jopa oikeuteen asti eli todisteita vääristä analyyseistä ja merkkiosien laskutuksesta vaikka laitettu feikkiosia ja hajonneet takuuaikojen puitteissa sekä korjattu takuujuttuja ja jätetty hoitamatta siihen liittyvän osan kuluminen loppuun joka sitten paukahtaa viikon sisällä!
- 599GTB
No, miten siellä oikeudessa sitten asiassasi kävi?!
- ÄläNyTurhaaperustele
Ja olipas fiksu ja tarkka ja tosi asiallisesti perusteltu aivopieru aloittajalta!
- Kaikenlaisia paikkoja
Ei ole asiakaspalveluun saatu siellä paikassa mitään koulutusta ja auttaaako koulutuskaan jos ihminen on jo olemassaan ihan väärällä alalla.
- sielollu
Olen aivan samaa mieltä. On hyvä,että tämän ovat myöskin muut huomanneet. En todellakaan suosittele.
- pakkia
sielollu kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä. On hyvä,että tämän ovat myöskin muut huomanneet. En todellakaan suosittele.
että samassa talossa toimiva valtra huolto toimii kyllä hyvin ainakin silloin kun kokemusta on paikalla, ja nuorempien asentajien puolustukseksi on sanottava että jostain se oppi on aina haettava, kukaan ei ole seppä syntyessä, tosin autopuolen asioihin ei tämä vaikuta...
- gkjhl
voi kauhia
- tehkääköyhättöitä
pakkia kirjoitti:
että samassa talossa toimiva valtra huolto toimii kyllä hyvin ainakin silloin kun kokemusta on paikalla, ja nuorempien asentajien puolustukseksi on sanottava että jostain se oppi on aina haettava, kukaan ei ole seppä syntyessä, tosin autopuolen asioihin ei tämä vaikuta...
Johtuu siitä, että konemiehillä on RAHAA millä maksaa teetetyt työt, autopuolella taas nämä vanhoilla toivottomilla paskoilla ajavat perseaukiset luuserit huutavat kuorossa jos euronkin haluaisit työstä laskuttaa. On perkele näköjään salonkin seudulla perseaukista porukkaa joihin ainoa lääke olis kirves, no mitäpä voi odottaakan kun suomen persereiän kupeessa asutte.
- ja-vihainen
aivan paska paikka ja ammattitaidosta ei siellä edes voi puhua!!
EN enää vie autoani huoltoon tuonne perseläpi paikkaan...
Toivottavasti menis konkkaan ja nopeest!!- PinkkiKatti
oli sitten pakko vaihtaa samantien venttiilikopan tiivistekin kun eivät sitäkään osanneet näköjään tehdä kyseisessä paikassa. Tiiviste oli tarvikeosa ja kriittisiin paikkoihin ei ollut laitettu silikonia... Öljy vuosi iloisesti läpi suoraan pakosarjan päälle ja muutenkin pitkin moottorin kylkiä...
Niin ja muuten, siitä jakopäähihnan vaihdosta oli konepellin alapinnalla tarra jossa selvästi sanottiin koska jakopäähihna oli vaihdettu (07/2008/km)...eivät siis olleet *osanneet* katsoa oikeasta paikasta... - venttiilikopan
PinkkiKatti kirjoitti:
oli sitten pakko vaihtaa samantien venttiilikopan tiivistekin kun eivät sitäkään osanneet näköjään tehdä kyseisessä paikassa. Tiiviste oli tarvikeosa ja kriittisiin paikkoihin ei ollut laitettu silikonia... Öljy vuosi iloisesti läpi suoraan pakosarjan päälle ja muutenkin pitkin moottorin kylkiä...
Niin ja muuten, siitä jakopäähihnan vaihdosta oli konepellin alapinnalla tarra jossa selvästi sanottiin koska jakopäähihna oli vaihdettu (07/2008/km)...eivät siis olleet *osanneet* katsoa oikeasta paikasta...tiivistettä asennettaessa on että se ylikiristetään jossain vaiheessa, yleensä tee se itse miehen toimesta. Eteenkin vanhemmat autot, joissa on peltiset venttiilikopat, ovat herkkiä ylikiristämisellä. Kerran kun vääntää apinanraivolla kiinni niin aina vuotaa ellei ole silikoovia laittamassa.
Jos taas uudemmanmallinentiiviste, eli joku kumitiiviste niin on tärkeätä että tiiviste asennetaan puhtaille pinnoille! Eli jos öljyä välissä niin varmasti vuotaa uusi tiiviste samantien. joissakin autoissa vaaditaan vähän silikoonia, tämä yleensä tiivisteen reunakohdissa tai esim. nokka-akseleiden laakerikansien reunoilla. Muuten siis kuivana tiiviste paikoilleen.
Jotkut tiivisteliimat sisältävät myös ainesosia jotka voivat, öljykiertoon joutuneena, olla haitallisia esim. uusien autojen katalysaattoreille koska tiivisteliimat sisältävät usein silikoonia. Silikooni on aine mitä katalysaattorit eivät siedä.
Näennäisesti nopea vaihtohomma kannattaa siis tehdä huolella niin varmasti pysyy öljyt koneessa. Jos jo vuotaa pitkin kylkiäkin niin voisi olettaa vuotojen olevan suht runsaita. - joopa joo
venttiilikopan kirjoitti:
tiivistettä asennettaessa on että se ylikiristetään jossain vaiheessa, yleensä tee se itse miehen toimesta. Eteenkin vanhemmat autot, joissa on peltiset venttiilikopat, ovat herkkiä ylikiristämisellä. Kerran kun vääntää apinanraivolla kiinni niin aina vuotaa ellei ole silikoovia laittamassa.
Jos taas uudemmanmallinentiiviste, eli joku kumitiiviste niin on tärkeätä että tiiviste asennetaan puhtaille pinnoille! Eli jos öljyä välissä niin varmasti vuotaa uusi tiiviste samantien. joissakin autoissa vaaditaan vähän silikoonia, tämä yleensä tiivisteen reunakohdissa tai esim. nokka-akseleiden laakerikansien reunoilla. Muuten siis kuivana tiiviste paikoilleen.
Jotkut tiivisteliimat sisältävät myös ainesosia jotka voivat, öljykiertoon joutuneena, olla haitallisia esim. uusien autojen katalysaattoreille koska tiivisteliimat sisältävät usein silikoonia. Silikooni on aine mitä katalysaattorit eivät siedä.
Näennäisesti nopea vaihtohomma kannattaa siis tehdä huolella niin varmasti pysyy öljyt koneessa. Jos jo vuotaa pitkin kylkiäkin niin voisi olettaa vuotojen olevan suht runsaita.jeesus taidat olla itse juuri niitä TEE SE ITSE MIEHIÄ miten öljyn kierrosta voi joutua yhtään mitään katalysaattoriin
- tiiit
Vau, onpa fiksua!!!!!!
- tyytyväinen
Laadukas ja hinta-laatusuhteeltaan alueen parhaimmistoa on mun kokemusten mukaan tuo paikka. Hauskoja kirjoitteluja yllä henkilöiltä, joilla luultavasti ei omaa kulkupeliä edes ole..
- kdjfkdjfkd
80€ maksoi edellinen korjaus yritys. Sanoivat kyllä suoraan autoa hakiessa, etteivät osaa rikkinäistä osaa vaihtaa. Tosin homman piti olla helppo kun kysyin ennen auton viemistä. Laskun sain kuitenkin.
- erehdyksestä oppii
kerran käyttänyt kyseistä korjaamoa ja toiste en todella käytä ja.
- epra1
Kerran käytin Fordiani siellä jarruremontissa ja toiste en eksy siihen paikkaan!
- PoikotissaLOPULLISES
Olen pitänyt paikkaa poikotissa ja eipäs näyttävästi ajat ole yhtään paikkaa parantanu!
Puhelimessa sanottavat hinnat eivät pidä paikkansa tai siihen lisätään laskutushetkellä lisää hintaa! Pysykää kaukana tästä paskasta jos autosi ja rahasi ovat sinulle tärkeitä!- EI KÖYHÄ
Taas köyhät itkee. Korjatkaa itse, jos ei lompakko kunnossa!
- Älykkäitäkö
On täällä fiksua porukkaa, ja raukkamaista :)
- sinnevaa
Työnä sun leikiauto sisän sun isoo perse-reikääsee
- hgjhkjh
tuo kertookin kaiken kirjoittajansa tasosta ja harraastuksista
- kysy.pakolasilta
Pakolaset korjaa.
- Tyytyväinen111
Minä taas olen monia vuosia käyttänyt autojamme täällä ja aina ollut tyytyväinen. Tiskillä aina katsotaan eri paikpoista edullisimmat varaosat , esim peugeot 406 jäähdytin löytyi puolella hintaa citroenin varaosien alta. Hinta arviot on lähes aina pitäneet paikkaansa. En väitä että tämä olisi paras korjaamo salon seudulla mutta ei se varmaan ole huonoinkaan. Jatkossakin tulen käyttämään autojamme täällä.
- huonohuoltopaikka
Samaa mieltä, sain kyseisen paikan kanssa kinastella puoli vuotta...korjasi asioita mitä ei edes pitänyt ja veloitti ylimääräistä 250e. Otin sitte yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja juttu ratkesi minun hyväkseni. Paikalla on huono maine Salon seudulla.
- Jatkoon123
Aikoinaan Salossa työssä käyneenä huollatin autoani/autojani kyseisessä paikassa työpäivän aikana. Palvelu oli suomalaisittain vaihtelevaa yrmeästä viileän asialliseen. Hommansa hoitivat vaikka joskus suupielistään päästelivätkin "huomautuksia". Esim. kerran vein aika erikoisen sitikka visa GT:n öljynvaihtoon, niin sitäkös voorttimiehet olivat ihmetelleet ja miettineet oikein porukalla. Sitten piti laskua maksaessani minulle huomauttaa, että "oli kenkkumainen pohjatulppa, lorahti öljyä hihaan". Jo vain, oppia ikä kaikki. Vaihtoivat muuten kerran samaiseen kotteroon omatoimisesti bensapumpunkin kun hiukan vuoti. Näistä ajoista on jo vuosia. Joten hyviä jatkoja Moottorihuollon porukalle.
- entinentaksikuski
Vanha firma ja porukka on vaihtanut ainakin minun aikana ja näin ollen varmaa myös työnlaatu. Kaikkea ei kannata uskoa mitä netissä lukee. Itse olen käynyt monilla korjaamoilla esim. Öljynvaihdoissa jolloin tulee testattua halvalla eri korjaamot.
Netissä kirjoittelu ilman faktaa on vähän niin ja näin. - Anonyymi
Todella kallis ja en oikein usko, että olisivat tehneet webastolle mitään muuta kuin laskun!! Sanoivat ettei vikaa ja puhdistettu ja nyt taas 24.12.2019 savusi!!! Jarruvaijerin ja jarrukengat vaihdettu ja lasku 480 eur!! Minusta paljon, mutta naista on hyvä vetää höplästä. Yritin reklamoida, mutta vanhempi mies katsoiminua vain , milestäni halveksien eikä sanonut mitään!!! En koskaan voi suositella kellekkään, älkää käyttäkö. PMV
- Anonyymi
Soitin aamulla iltapäivällä korjaukset oli tehty. Nopea asiallinen palvelu .
- Anonyymi
Vieläkö on feikki ja huijaus korjaamo pystyssä, kerta riitti se oli siinä.
- Anonyymi
ei ole enää koko liikettä olemassa?
- Anonyymi
Jos auton vie huoltoon on vaadittava että edes viedään sisälle tarkistukseen. Kun hain auto oli samassa paikassa mihin jätettäessä ja istuimelle jääneet hanskatkin oli samassa paikassa, huolto laskutti yli 300, en maksanut ja lopun hoiti käräoikeus eikä moottorihuolto saanut eurookaan, huono maine on paikalla ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Älkää koskaanviekö, eivät tee mitä lupaavat ja lasku tuplaantui eikä vika korjaantunut, Salossa Hagström puolet noista hinnoista ja uskon että mies tekee mitä lupaa. Tuntiveloitus 65 e ja Salon Moottorihuolto 88 e ja laskuttavat varmaan myös ruoka-ja kahvitunnit!!!!!
- Anonyymi
Jaa... 🙄 Mulla oli 50 e ja yli tunnin aika.
- Anonyymi
Ammattikoululle korjattavaksi
- Anonyymi
Ei voi olla ainakaan niin huono kun pp auto. Huolto tunaroi hommat ja kaupan päälle aukoo päätä asiakkaalle.
Nissan ja Opel merkkihuolto lähti jo. Ajan kysymys koska lähtee loput merkit. - Anonyymi
Minulla myös. Ihan surkea.Rahatpois pikkuhommissa laskua 1600e. Kusetti minuakin aikoinaan, kun ostin webaston jonka asensin itse. Lärvi tiskillä ei tykännyt siitä ja pakotti minut asennuksenjälkeen käyttämään auton senjälkeen firmassa mukamas takuunsäilytyksensuhteen. No käytin ja taas älytönhinta. Jälkeenpäin vasta ymmärsin, ettei webastoja edes tarvitse säätää asennuksenjälkeen. Älkää ikinä viekö autoja sinne!
- Anonyymi
käyppä googlettamassa webasto co säätö, koskee kaikkia webastoja.
- Anonyymi
Toivottavasti salon kaupunki ei latukonetta sinne huoltoon.
🦧🦧🦧🦧
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760