http://mureakuha.com/koodikirjasto/236
Tuo kalenteri on käytössä. Nyt tarvitsisi saada viereen formi, johon tulee valittu päivämäärä.
Päivämäärä puolestaan valittaisiin yksinkertaisesti painamalla jotain päivää.
(Ja jotta idea hahmottuisi paremmin: Form siirtäisi sitten napin painalluksen seuraavaan sivuun juuri tuon valitun päivämäärän mukaan.)
Olen kokeillut kaikki maailman $_POSTit ja GETit, mutta ei tule mitään. Alkaa hessu mennä, kun aina pitää jumittua johonkin yksinkertaiseen asiaan vaikka olisi jo koko prosessin seuraavia osiakin saanut tehtyä valmiiksi.
Kiitos etukäteen vinkeistä/ehdotuksista/neuvoista viitseliäille kanssakirjoittajille!
PHP-kalenteri ja form
3
1002
Vastaukset
- kostay
en ymmärä. ois hyvä jos selität mitä ja miten teet..
formi tarkoitta textarea ja button? miten kalenteri ja formi ovat yhteydessä toisiinsa..- hö112
1. Painan kalenterista päivää
2. Valittu päivämäärä tulee kalenterin viereen riville
3. Kirjoitan toiselle riville varattavien päivien keston (esim. 5 päivää)
4. Kalenterista varautuu nuo 5 päivää - kostay
hö112 kirjoitti:
1. Painan kalenterista päivää
3. Kirjoitan toiselle riville varattavien päivien keston (esim. 5 päivää)
4. Kalenterista varautuu nuo 5 päivää"Tuo kalenteri on käytössä. Nyt tarvitsisi saada viereen formi, johon tulee valittu päivämäärä."
eikö tätä onnistu?
4. Kalenterista varautuu nuo 5 päivää
vai tätä?
pitäiskö näkyä kalenterissä?
2. javascript tai php:n get(tarkista linkit)
4. tiedot muuttujiin(session, cookie, $var) ja
pikkumuutos kalenteriin
jos ois tarkempaa tietoa tai esimerkkikoodia ))
"(Ja jotta idea hahmottuisi paremmin: Form siirtäisi sitten napin painalluksen seuraavaan sivuun juuri tuon valitun päivämäärän mukaan.)"
??? mitä siirretään ja mihin
tämä kyllä jäi epäselväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013