http://mureakuha.com/koodikirjasto/236
Tuo kalenteri on käytössä. Nyt tarvitsisi saada viereen formi, johon tulee valittu päivämäärä.
Päivämäärä puolestaan valittaisiin yksinkertaisesti painamalla jotain päivää.
(Ja jotta idea hahmottuisi paremmin: Form siirtäisi sitten napin painalluksen seuraavaan sivuun juuri tuon valitun päivämäärän mukaan.)
Olen kokeillut kaikki maailman $_POSTit ja GETit, mutta ei tule mitään. Alkaa hessu mennä, kun aina pitää jumittua johonkin yksinkertaiseen asiaan vaikka olisi jo koko prosessin seuraavia osiakin saanut tehtyä valmiiksi.
Kiitos etukäteen vinkeistä/ehdotuksista/neuvoista viitseliäille kanssakirjoittajille!
PHP-kalenteri ja form
3
1026
Vastaukset
- kostay
en ymmärä. ois hyvä jos selität mitä ja miten teet..
formi tarkoitta textarea ja button? miten kalenteri ja formi ovat yhteydessä toisiinsa..- hö112
1. Painan kalenterista päivää
2. Valittu päivämäärä tulee kalenterin viereen riville
3. Kirjoitan toiselle riville varattavien päivien keston (esim. 5 päivää)
4. Kalenterista varautuu nuo 5 päivää - kostay
hö112 kirjoitti:
1. Painan kalenterista päivää
3. Kirjoitan toiselle riville varattavien päivien keston (esim. 5 päivää)
4. Kalenterista varautuu nuo 5 päivää"Tuo kalenteri on käytössä. Nyt tarvitsisi saada viereen formi, johon tulee valittu päivämäärä."
eikö tätä onnistu?
4. Kalenterista varautuu nuo 5 päivää
vai tätä?
pitäiskö näkyä kalenterissä?
2. javascript tai php:n get(tarkista linkit)
4. tiedot muuttujiin(session, cookie, $var) ja
pikkumuutos kalenteriin
jos ois tarkempaa tietoa tai esimerkkikoodia ))
"(Ja jotta idea hahmottuisi paremmin: Form siirtäisi sitten napin painalluksen seuraavaan sivuun juuri tuon valitun päivämäärän mukaan.)"
??? mitä siirretään ja mihin
tämä kyllä jäi epäselväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596