Kesken jäänyt laulu.

Alle
laskeutuneen pölyn
kätkettynä kesken jääny laulu.


Epävireinen
kesken jäänyt soitto
mitä sisällään pitää.

Tukahdetut
tunteitten kielet
valvovat katseet ohjeita
antavat sanat.

Vastuun tunne
olethan Sinä jo niin
paljon aikaan saanu.

Soitin
olemisellaan ajassa tässä
saapui se yks päivä.

On soitin käsittelyssä
sävelten siivet vyöryy
esiin nostaa jalustalle.

Kesken jäänyt laulu.

Olen nainen!
nainen jaa,jaa, saan soida
hiljaisuudessa keskenjäänyttä.

Rakkaus
yks pisaras
sytytti vieden teilleen.

Pölyn
kätes hellästi pyyhki
elämän kielten kohteeks
sanoituksen tulkitsijaks.

6

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      on taas tässä runossasi Liisa.

      Olet nainen, nainen suurella sydämellä ja saat
      soida keskenjäänyttä. Vain yksi pisara siihen
      tarvittiin, syttyäkseen ja viedäkseen teilleen.

      ' tukahdetut tunteitten kielet
      valvovat katseet
      ohjeita antavat sanat '

      Kuin muistosanoja tuo säe.

      Kiitos Liisa. Näiden runojesi äärellä on aina py-
      sähdyttävä ja luettava hartaasti.

      • iltaa..lindalinal1

        Yllättää tie, mitä se eteen tuo?
        Asettaa opetteleen, uusia askelia.
        Arvaamaton maisema, eihän sielä
        mikään oo niinkuin ennen.

        Hups,,,tuo naiseus,sitkeäää
        Oli mielestäni kuollu?
        Se yks päivä, herätti.

        Tuossa
        tukahdetut tunteitten kielet
        valvovat katseet
        ohjeita antavat sanat.

        Siinä kuvaus tuntemuksesta
        minkälaisilla eväillä varustettuina
        kohtaamme lähimmäisemme.

        Sinulle kiitos kommenteistas
        vastakaikua ajatuksilleni,,,kiitos.Liisa


    • tiiger-66

      oih Liisa!
      oikeesti oon sanaton
      tän kauneuden edessä,,,,
      ,,,,,,,,,,
      ,,,,se keskenjäänyt soitto,
      usko vaan, se jatkuu,
      ,,,uusin herkin sävelin,,,
      ,,,,piensetä pisarasta
      kasvaa suurta,,,
      ,,,,,,
      ,,rauhaisaa joulun odotusta
      ja kynttilän lämpöä iltaasi~~

      rakkaudella tigru~~

      • Kunnes myrsky laantuu ja
        tyyntyy aallokko.
        Sai hetken,,,pisara
        sai yliotteen.

        tiiger-66

        Sinulle kiitosta ja
        samoin valon juhlan odotusta.
        Eilen olin pikkumiehen synttäreillä,
        oli pörinätä pöntössä....liisa


    • Ja katselet.
      Kuinka kansa hurraa.
      Ja kokeilet.
      Vielä viimeisen sävelen.
      Soittjan sormilla noilla.
      Olet omilla mailla.
      Omilla tantereilla.
      Ilman sanoja, säveltä.
      Jatkat yksinjäänyttä.
      Aariaa.

      Runosi jäi soimaan,,,kiitos kun sain lukea.

      • Margitta..iltaa

        Ne elämättömät sävelet
        oikeuttaan vain vaatii.
        Saada soida siks miks
        on annettu,,soida.

        Soittimia me ollaan
        ollaan kieliä täynnä.
        Rakkaus valvoo
        hän hellästi virittää.

        Sinulle kiitos ja
        hyvää yötä...Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe