Viimeisimmät susihavainnot löytyvät petonetistä, mutta mites muutaman vuoden takaa? Missä päin Uudenkaupungin alueita on todistettavasti havaittu susia viime vuosina?
Seudun susihavainnot?
6
2396
Vastaukset
- SUSIJA pyörii
täällä ympärivuoden ja muutama KARHUKIN mukana.
- ichigo-79
mikä se koko netti osoite on, kun en googlettamallakaan löytänyt koko sivustoa...
- Sp2
Heti se siihen tul:
www.petonetti.net - Lounli-Raideri..
Sp2 kirjoitti:
Heti se siihen tul:
www.petonetti.netOlen tottunut petoeläimiin ja saluuna-elämään. Mikään peto ei ole minulle pelottava. Colt puhukoon puolestaan jos suteen törmäämme iltakävelyllämme. Toivottavasti emme kohtaa sutta ratsastellessamme, hevoset voivat pillastua ja sitten on ilmalento edessä.
- ichigo-79
Lounli-Raideri.. kirjoitti:
Olen tottunut petoeläimiin ja saluuna-elämään. Mikään peto ei ole minulle pelottava. Colt puhukoon puolestaan jos suteen törmäämme iltakävelyllämme. Toivottavasti emme kohtaa sutta ratsastellessamme, hevoset voivat pillastua ja sitten on ilmalento edessä.
kylläkin kiinnostaa tietää ihan mielenkiinnosta jo mitä kaikkia petoeläimiä seudullamme liikuu, ja olen vastaan kaikkea turhaa tappamista, antaa petojen liikkua ihan rauhassa niin kauan kun ei vaaraa ole, osaan kyllä liikkua luonnossa tulematta syösyksi...lol
vaikka mitäpä se sinulle kuuluu... - Luonli-Raideri...
ichigo-79 kirjoitti:
kylläkin kiinnostaa tietää ihan mielenkiinnosta jo mitä kaikkia petoeläimiä seudullamme liikuu, ja olen vastaan kaikkea turhaa tappamista, antaa petojen liikkua ihan rauhassa niin kauan kun ei vaaraa ole, osaan kyllä liikkua luonnossa tulematta syösyksi...lol
vaikka mitäpä se sinulle kuuluu.....voidaan hommata pari koiraa lisää, kun muutamme sinne Ankkakujalle. Itselläni oli mäyräkoira aiemmin, mutta loppuihan sekin aikanaan, vaikken montaa pulloa kerralla juonutkaan. Mennään luontoretkelle heti sitten keväällä. Luonto on kauneimmillaan ja ilma ja elämä kevyitä hengittää. Otetaan koiruudet mukaan. Voin vain kuvitella miten pienten karvaturrien innokkat sydämet pamppailevat riemusta kun metsä monine jännine hajuineen antaa niille pitkän kerrostalo-talven jälkeen virikkeitä. Ja maistuu Airamin-termoksesta vahva, hyvä Juhlamokka ja pikku kätösin evääksi laittamasi kinkku-juustosämpylät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743