jousimiesongelmaiset ihmiset..

rokkienquli

Ottakaa huomioon että jousimiehiä(kin) on monenlaisia! Osa on juuri näitä "ihania" pelimiehiä/naisia ja osa taas on sellaisia että pysyvät uskollisena ikuisesti..
Osa puhuu suoraan ja osakiertelee tai valehtelee..
Ei voi yksinkertaistaa että jousimiehet sitä ja tätä.. Tarkemmin ihmisen horoskooppien kautta voi arvostella kun on saanut selville nousumerkin ja aurinkomerkin jne.. :)

Tämne pieni vinkki vain :)

3

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen-64

"Tarkemmin ihmisen horoskooppien kautta voi arvostella kun on saanut selville nousumerkin ja aurinkomerkin jne.. :)"

Sitä minä olen aina yrittänyt visertää, mutta kun jotku eivät ymmärrä, vaan uskovat suoraan horoskooppehin, joita voi lukasta milloin mistäkin.
      Lisäksi kun joku kokee yhden jouskarin tai vaikkapa kaksikin, niin johan yleistetään heti jouskari maan rakoon.

Meitä siis on moneen junaan ja moni jää laiturille odottamaan seuraavaa junaa.

• shavannas

Tuo on tosipuhetta..
        Itse olen jousimies ja usein puhutaan että olemme vapauden kaipuisia ja suhteessa mies pitää pitää sopivan kaukana, mutta itse olen jonkun asteen roikkuja suhteen alussa mutta kun homma käy vakavemmaksi ja omalla tavallaan turvallisemmaksi niin otan asteen verran etäisyyttä

• p-esc-e
        shavannas kirjoitti:

Tuo on tosipuhetta..
        Itse olen jousimies ja usein puhutaan että olemme vapauden kaipuisia ja suhteessa mies pitää pitää sopivan kaukana, mutta itse olen jonkun asteen roikkuja suhteen alussa mutta kun homma käy vakavemmaksi ja omalla tavallaan turvallisemmaksi niin otan asteen verran etäisyyttä

Katselin näitä juttuja ja huomasin, että joidenkin merkkien kohdalla näyttää todellakin siltä, että niitä pettymyksiä tulee tuotettua muille oikein roppakaupalla, ilmeisesti nää tu(u)limerkkien tyypit on niitä pahimpia. Minkä luonnolleen voi?
        Maa ja vesi sen sijaan tuntuu toimivan aika hyvin. Onni toisilla. Ehkä tu(u)limerkkienkin tyypit rauhottuu keski-iän kriisin jälkeen, kun nousevat, toivottavasti maa/vesi merkit alkaa vaikuttamaan heidänkin persoonallisuuksissaan.

Ihan sama mitä sanotte -- elämä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe