Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jousimiesongelmaiset ihmiset..

rokkienquli

Ottakaa huomioon että jousimiehiä(kin) on monenlaisia! Osa on juuri näitä "ihania" pelimiehiä/naisia ja osa taas on sellaisia että pysyvät uskollisena ikuisesti..
Osa puhuu suoraan ja osakiertelee tai valehtelee..
Ei voi yksinkertaistaa että jousimiehet sitä ja tätä.. Tarkemmin ihmisen horoskooppien kautta voi arvostella kun on saanut selville nousumerkin ja aurinkomerkin jne.. :)

Tämne pieni vinkki vain :)

3

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen-64

      "Tarkemmin ihmisen horoskooppien kautta voi arvostella kun on saanut selville nousumerkin ja aurinkomerkin jne.. :)"

      Sitä minä olen aina yrittänyt visertää, mutta kun jotku eivät ymmärrä, vaan uskovat suoraan horoskooppehin, joita voi lukasta milloin mistäkin.
      Lisäksi kun joku kokee yhden jouskarin tai vaikkapa kaksikin, niin johan yleistetään heti jouskari maan rakoon.

      Meitä siis on moneen junaan ja moni jää laiturille odottamaan seuraavaa junaa.

      • shavannas

        Tuo on tosipuhetta..
        Itse olen jousimies ja usein puhutaan että olemme vapauden kaipuisia ja suhteessa mies pitää pitää sopivan kaukana, mutta itse olen jonkun asteen roikkuja suhteen alussa mutta kun homma käy vakavemmaksi ja omalla tavallaan turvallisemmaksi niin otan asteen verran etäisyyttä


      • p-esc-e
        shavannas kirjoitti:

        Tuo on tosipuhetta..
        Itse olen jousimies ja usein puhutaan että olemme vapauden kaipuisia ja suhteessa mies pitää pitää sopivan kaukana, mutta itse olen jonkun asteen roikkuja suhteen alussa mutta kun homma käy vakavemmaksi ja omalla tavallaan turvallisemmaksi niin otan asteen verran etäisyyttä

        Katselin näitä juttuja ja huomasin, että joidenkin merkkien kohdalla näyttää todellakin siltä, että niitä pettymyksiä tulee tuotettua muille oikein roppakaupalla, ilmeisesti nää tu(u)limerkkien tyypit on niitä pahimpia. Minkä luonnolleen voi?
        Maa ja vesi sen sijaan tuntuu toimivan aika hyvin. Onni toisilla. Ehkä tu(u)limerkkienkin tyypit rauhottuu keski-iän kriisin jälkeen, kun nousevat, toivottavasti maa/vesi merkit alkaa vaikuttamaan heidänkin persoonallisuuksissaan.

        Ihan sama mitä sanotte -- elämä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe