Voiko naisella olla niin pieni suu, ettei mulkku sinne mahtuisi?
Pieni suu?
5
2077
Vastaukset
- muijalla on!
Ei mahdu kun pieni prinssimakkara! Ainut ongelma ei ole mulkku vaan isoin ongelma on hammaslääkäri!
naisen,jolla oli niin pieni suu,että hän ei kunnolla voinut ottaa suihin,koska se ei yksinkertaisesti mahtunut hänen suuhunsa. Vaikka itselläni onkin aika paksu patukka,mutta kyllä se muitten naisten suuhuihin on mahtunut,joiden kaa olen harrastanut seksiä,että silleen.
- ja hampaaton
niin yleensä mahtuu. Sitäpaitsi ikeneimu on gutaa. Mysö tekohampaiset suut, voi ottaa proteesit pois.
- L. Euka
Itselläni on niin ahtaat leuat että ne aina kipeytyvät fellaation jälkeen, vaikkei miehelläni olekaan mikään megamuna.
Jossain sanottiin että pitää mahtua kolmen taivutetun sormen rystyset päällekkäin suuaukolle että on normaalit leuat. Jos ei mahdu, on ahtaat leuat, eikä niitä voi väkisin venytellä. - mlukku
mun muijalla on sen verran pieni suu, että täydessä seisokissa oleva kulli, tai oikeastaan terska, niin se ei mahdu sisään. Suuseksi kuitenkin onnistuu silleen, että muija imaisee puolivelton suuhunsa, ja sitä sitten imeskelee ja lutkuttelee. Mutta sitten kun seisokki jämähtää päälle, niin liike suussa lopahtaa siihen. Poiskaan sitä kullia ei pysty vetämään. Ei auta muu kuin odottaa, että veltostuu. Asento pitää harkita tarkkaan, sillä kova kulli suussa on melko vaikea liikuskella, tai vaihtaa asentoa. Mutta hiton hyvältä se tuntuu, se suussa oleminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233091Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712073Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076