tarvisen apua freewebs sivuni kanssa.. elikkä kun haluaisin rekisteröidä hevosen VRL:ään niin hevosilla pitää olla omat sivut... en tajunnu oiken kai.. eli pitääkö hevoset olla erikseen vai saako ne olla samalla sivulla kaikki?? jos pitää olla erikseen niin miten saan laitettua kaikki eri sivuille sillain et ne saa sillain hienosti et kaikki linkit on samalla sivulla mut siitä aukeis ne kyseisen hevosen sivut?? joo oon ihan kujalla tän asian kanssa joten päätin pyytää apua teiltä viisaamilta.. (: kiitos avusta jo etu käteen.. ~laura
Apua freewebs sivun kanssa..
~laura
2
154
Vastaukset
- Ven
No, onko sinulla HTML vai Easy puoli? Jos easy, niin vaan teet itsellesi uuden sivun, jonka nimi on esim. Heppat v-talliini. Sitten teet jokaiselle omat sivut, niin ettei sielä mitään muuta kuin hevosen kuvat, tiedot jne. Ja sitten kaikille sellainen oma sivu.
Auttoiko?- Koratarri
Tarviiko muuta kysyäkkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954