mopoilu

sari74

joskus teininä ajelin serkun kanssa mopolla maastossa ja moottorin tärinä tuntui silloin aina välillä kiihottavalta... nyt kun omilla lapsilla on mopo, samanlainen pieni monkey kuin meillä aikanaan niin olen kokeillut taas huvikseni ja touhu on ruvennut kiihottamaan entistä enemmän... nautin tärinästä ja tunteesta että pieni mopo ryytyy allani eikä jaksa kantaa minua pehmeässä maastossa tai nousta jonkin mättään yli niin siinä kaasuttelen ja riuhdon joskus orgasmiin asti... onneksi voin ajaa metsässä jossa kukaan ei näe... enkä ole kehdannut miehellenikään kertoa :)

11

10349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu joskus

      Olin aikoinani paljon poikaystäväni kevarin kyydissä ja sain aina useampia orkkuja, tärisi niin mukavasti ja pehmeästi, en sitä koskaan kehdannut kertoa pelkäsin kait, että nautinnoille tulisi loppu.

    • sasa699

      Tiedän tuon tunteen, mua jostain syystä haluttaa aina junassa, se tasainen jytke... ja pesukoneen rytmi saa todell hormonit hyrräämään...harmi ettei miehellä oo haraminta hajuakaan asiasta tai eihän se edes innostuisi moisesta..

    • Serkkutyttöni

      Ilmankos myös serkkutyttöni hinkusi moponi kyytiin niin innokkaasti..

      • Tankki täyteen

        Nyt selvisi miks meillä on mopontankki aina tyhjä?


    • ratsastus

      Entä onko kukaan kokenut vastaavia tunteita
      ponilla ratsastaessa?Itse nautin ratsastaessani ponilla ilman satulaa suunnilleen samanlaisia tunteita ,kun Sinä mopoillessasi.

      • Hyppään mielellää mopon tai ponin selkää kunhan joku ottaa ohjat 😛


    • nina123

      ...teen ihan samaa Suzuki pv:n kanssa...

    • Bach Elor

      Sinulla on uusi harrastus, josta ei kannata irrottautua. Älä kerro tästä omalle lähipiirillesi, anna palaa vaan!

      Bach

    • Anne vaan

      Luulen että aika monellakin tytöllä/naisella on ollut tämmöinen kokemus, no ehkei nyt ihan orgasmia mutta ainakin jotain jännää kutinaa mopolla ajaessa. Näyttää vaan siltä että harva kehtaa sitä tunnustaa... edes nimettömänä täällä! Itse en mopoa omistanut mutta hinkusin aina kavereiden mopojen kyytiin ja itse ajamaan juuri siksi että se oli niin "jännittävää". Ja kuvasit tuon jutun juuri oikein, minäkin nautin siitä tärinän tunteesta ja pehmeästä satulasta ja siitä että pieni mopo yrittää päästä allani eteenpäin muttei jaksa. Muiden "mopotyttöjen" kanssa joskus vitsailtiinkin jotain tosta tärinästä mutta kukaan ei suoraan kehdannut myöntää että se kiihotti. Enhän tietysti minäkään. Mutta sitten tiedän että minun lisäkseni monikin kävi ajelemassa salaa jossain maastossa ja teki tuolaisia juttuja kuin kuvailit. Ja nimenomaan salaa - miksi se oli niin salaista jos siihen ei liittynyt jotain "syntistä"....

      No, minä siis tunnustan, löytyykö muita? :)

      • minävaan555

        ...kiihottaa myös mopon ääni, kun se joutuu koville, se pienen ylirasitetun moottorin pörinä...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3060
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2327
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2153
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2064
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1069
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1059
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      1005
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      926
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe