Canal Digital puuttuu

Miksiköhän

Tällä palstalla on otsikko kaikille TV-ohjelmia tarjoaville yhtiöille, mm. Viasatille ja muille maksuTV-operaattoreille.
Vain Canal Digital puuttuu. Myös kaikista ohjelmayhtiöista tuntuu riittävän keskusteltavaa ja kommentoitavaa, paitsi Canal Digitalista.

Viasatilla on oma palsta, sen kanssa identtisellä mutta paljon kookkaammalla Canal Digitalilla ei.
Väkisinkin herättää kysymyksiä, jotka eivät liity objektiiviseen journalistiikkaan.

13

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole omaa

      palstaa. Tai muille kaapelioperaattoreille. Viasatille on omansa kenties siksi että Viasatilla on myös omia kanavia, Canal Digital taas on jakeluyhtiö eikä sillä ole omaa ohjelmatuotantoa lainkaan. Tätä veikkaisin syyksi. voi toki olla myös se että jos S24/Eniro on kotiinpäin ja siksi suosii omiaan, Viasathan on ruotsalainen samoin kuin Eniro/S24, Canal Digital taas norjalainen (Telenorin omistama).

    • mukaan

      Tämä hierarkia on Tv-kanavat. Koska Canal Digitalilla ei ole omia kanavia, se ei sovi omaksi alaotsikokseen.

      Täällä kuitenkin on Kanavapaketit-kategoria, johon hyvin sopii niin Canal Digitalista, PlusTV:stä kuin muistakin pelkästään kanavien jakelua harjoittavista yhtiöistä käytävä keskustelu.

      • Vertailtavissa

        Canal Digital myy kanavapaketteja. Palstan otsikko on Kanavapaketit.
        Kuluttajalle "kanavapaketti" tarkoittaa kahden välisellä sopimuksella täsmällisesti määriteltyä tuotetta, maksullista tuotetta.
        Tässä mediassa on toisaalta otsikot kännyköille, liittymille, kytkykaupalle jne. siis kuluttajalähtöisesti tosikäytännöllisesti eriteltynä.
        Jos CD on osa tätä mediaa kustantavaa konsernia, ja jos omaa tuotetta ei haluta tuoda arvioitavaksi kilpailijoiden rinnalle, niin kyseessä voi olla epävarmuus oman tuotteen vertailukelpoisuudesta tai ujoudesta korostaa omaa tuotetta omassa mediassa.

        Yleensä palveluyritykset voivat kehittyä ja menestyä vain asiakaspalautteella. Kuluttajille ongelmattomimmat ja kiitetyimmät yritykset kehittävät osaamistaan myötäotteisella ja monipuolisella yhteistyöllä asiakkaiden kanssa, pyytäen kriittistä palautetta, ensisijaisesti kriittistä.


      • ole Eniroa
        Vertailtavissa kirjoitti:

        Canal Digital myy kanavapaketteja. Palstan otsikko on Kanavapaketit.
        Kuluttajalle "kanavapaketti" tarkoittaa kahden välisellä sopimuksella täsmällisesti määriteltyä tuotetta, maksullista tuotetta.
        Tässä mediassa on toisaalta otsikot kännyköille, liittymille, kytkykaupalle jne. siis kuluttajalähtöisesti tosikäytännöllisesti eriteltynä.
        Jos CD on osa tätä mediaa kustantavaa konsernia, ja jos omaa tuotetta ei haluta tuoda arvioitavaksi kilpailijoiden rinnalle, niin kyseessä voi olla epävarmuus oman tuotteen vertailukelpoisuudesta tai ujoudesta korostaa omaa tuotetta omassa mediassa.

        Yleensä palveluyritykset voivat kehittyä ja menestyä vain asiakaspalautteella. Kuluttajille ongelmattomimmat ja kiitetyimmät yritykset kehittävät osaamistaan myötäotteisella ja monipuolisella yhteistyöllä asiakkaiden kanssa, pyytäen kriittistä palautetta, ensisijaisesti kriittistä.

        Canal Digital on EDELLEENKIN NORJALAISEN TELEYHTIÖ TELENORIN OMISTAMA EIKÄ LIITY CANAL PLUSSAAN EIKÄ BONNIERIIN EIKÄ TELIA-SONERAAN EIKÄ ENIROON/SUOMI24:ÄÄN! Voisiko porukka lopultakin tajuta tämän? Siis CD ei ole kytkennöissä Eniron kanssa. Ja piste.


      • Oikaisu paikallaan!
        ole Eniroa kirjoitti:

        Canal Digital on EDELLEENKIN NORJALAISEN TELEYHTIÖ TELENORIN OMISTAMA EIKÄ LIITY CANAL PLUSSAAN EIKÄ BONNIERIIN EIKÄ TELIA-SONERAAN EIKÄ ENIROON/SUOMI24:ÄÄN! Voisiko porukka lopultakin tajuta tämän? Siis CD ei ole kytkennöissä Eniron kanssa. Ja piste.

        CD:n kuuluminen Eniro-konserniin on kyllä aika yleinen oletus. Mistä lie saanut alkunsa. Tässäkin debatissa siihen viitataan.

        Kun tämä on nyt selvä, niin silloinhan CD voisi saada oman nimikko-otsikon tällä palstalla, vertaistensa joukossa.

        Tällä julkaisulla on keskimäärin neljännessataatuhatta päivittäiskontaktia. On aika yleistä, että kuluttajilla on hatarahkot tiedot konsernien omistuksista tai klusterisuhteista. Jos joku olettaa väärin, niin on hienoa, että joku asiantuntija tyylikkäästi neuvoo tiedon oikeaksi, itse isommin hiiltymättä.


      • on se
        Oikaisu paikallaan! kirjoitti:

        CD:n kuuluminen Eniro-konserniin on kyllä aika yleinen oletus. Mistä lie saanut alkunsa. Tässäkin debatissa siihen viitataan.

        Kun tämä on nyt selvä, niin silloinhan CD voisi saada oman nimikko-otsikon tällä palstalla, vertaistensa joukossa.

        Tällä julkaisulla on keskimäärin neljännessataatuhatta päivittäiskontaktia. On aika yleistä, että kuluttajilla on hatarahkot tiedot konsernien omistuksista tai klusterisuhteista. Jos joku olettaa väärin, niin on hienoa, että joku asiantuntija tyylikkäästi neuvoo tiedon oikeaksi, itse isommin hiiltymättä.

        että luullaan että Canal Digital ja Canal olisivat samaa firmaa vaikka eiväthän ne sitä ole, siitäkin huolimatta että molempien nimissä on tuo sana Canal joka ilmeisesti hämää aika monia luulemaan noin.


      • muillakaan
        Oikaisu paikallaan! kirjoitti:

        CD:n kuuluminen Eniro-konserniin on kyllä aika yleinen oletus. Mistä lie saanut alkunsa. Tässäkin debatissa siihen viitataan.

        Kun tämä on nyt selvä, niin silloinhan CD voisi saada oman nimikko-otsikon tällä palstalla, vertaistensa joukossa.

        Tällä julkaisulla on keskimäärin neljännessataatuhatta päivittäiskontaktia. On aika yleistä, että kuluttajilla on hatarahkot tiedot konsernien omistuksista tai klusterisuhteista. Jos joku olettaa väärin, niin on hienoa, että joku asiantuntija tyylikkäästi neuvoo tiedon oikeaksi, itse isommin hiiltymättä.

        "Kun tämä on nyt selvä, niin silloinhan CD voisi saada oman nimikko-otsikon tällä palstalla, vertaistensa joukossa. "

        Sen kun kirjoitat nimikko-otsikon (keskustelunavauksen). Omaa palstaa CD ei kuitenkaan tarvitse. Kanavapaketit-palstalla ei ole alakategorioita, ja niille riittääkin aivan hyvin yksi yhteinen palsta keskustelun volyymin puolesta.

        (TV-Kanavat-palstalla on alakategorioita, mutta sinne ei CD-palsta kuulu.)


      • Jos muillakin
        muillakaan kirjoitti:

        "Kun tämä on nyt selvä, niin silloinhan CD voisi saada oman nimikko-otsikon tällä palstalla, vertaistensa joukossa. "

        Sen kun kirjoitat nimikko-otsikon (keskustelunavauksen). Omaa palstaa CD ei kuitenkaan tarvitse. Kanavapaketit-palstalla ei ole alakategorioita, ja niille riittääkin aivan hyvin yksi yhteinen palsta keskustelun volyymin puolesta.

        (TV-Kanavat-palstalla on alakategorioita, mutta sinne ei CD-palsta kuulu.)

        Voisiko CD:llä olla oma palstansa, jos mm. Welholla ja PlusTV:lläkin olisi?
        Olisiko siitä haittaa kuluttajille?


      • Voisi
        Jos muillakin kirjoitti:

        Voisiko CD:llä olla oma palstansa, jos mm. Welholla ja PlusTV:lläkin olisi?
        Olisiko siitä haittaa kuluttajille?

        Voisi. Pistä palautetta Suomi24:lle.


      • järkevää?
        Jos muillakin kirjoitti:

        Voisiko CD:llä olla oma palstansa, jos mm. Welholla ja PlusTV:lläkin olisi?
        Olisiko siitä haittaa kuluttajille?

        Tottakai "voisi". Mutta onko mitään järkeä jakaa kohtuullisen rauhallisia osastoja vielä hiljaisempiin alaosastoihin? Jos ei kaikille kanavapaketeille yhteensä tule kuin pari hassua viestiä päivässä, niin tätä palstaa ei ole mitään syytä jakaa.


      • Jos kulutustuote
        järkevää? kirjoitti:

        Tottakai "voisi". Mutta onko mitään järkeä jakaa kohtuullisen rauhallisia osastoja vielä hiljaisempiin alaosastoihin? Jos ei kaikille kanavapaketeille yhteensä tule kuin pari hassua viestiä päivässä, niin tätä palstaa ei ole mitään syytä jakaa.

        Jos kustanteen "rauhallinen" osasto ei vedä lukijoita, niin tietenkään alaotsikoita ei kannata lisätä vaan päivittää koko osaston leiska vuorovaikutusta lisääväksi, jopa sitä innostavaksi.
        Nimimerkin "järkevää" perustelu on oikea mutta ei erityisesti tuotetta kehittävä. Nimimerkki ei edustane kustanteen kuluttajasektoria.


      • järkevää?
        Jos kulutustuote kirjoitti:

        Jos kustanteen "rauhallinen" osasto ei vedä lukijoita, niin tietenkään alaotsikoita ei kannata lisätä vaan päivittää koko osaston leiska vuorovaikutusta lisääväksi, jopa sitä innostavaksi.
        Nimimerkin "järkevää" perustelu on oikea mutta ei erityisesti tuotetta kehittävä. Nimimerkki ei edustane kustanteen kuluttajasektoria.

        Edellisessä viestissäni ajattelin käyttäjäystävällisyyttä. Hiljaiset palstat eivät ole keskustelijoiden(kaan) etu.

        Jos tarkoitat "leiskan" päivityksellä käyttöliittymän parantamista, niin siitä olen samaa mieltä, ettei Suomi24:n käyttöliittymä ole paras mahdollinen. Yleensä leiskalla (layout) viitataan kuitenkin graafiseen ulkoasuun (printtimediassa myös taittoon), eikä keskustelupalsta kaipaa mitään ylimääräisiä krumeluureja. Yksinkertainen on kaunista.

        Tuotekehitys on järkevää, mikäli se maksaa itsensä, eli panostus saadaan takaisin lisääntyneenä tulona. Sinällään Enirolla ei ole paineita tuotekehitykseen, koska Suomi24:n käyttöaste on korkea ja mainosbannerit varmasti tuovat enemmän rahaa kuin olematon ylläpito vaatii. Tuotekehityksenkin hoitavat käytännössä käyttäjät ehdottamalla uusia keskustelualueita.

        Kai minä tänne kirjoittavana edustan "kustanteen" kuluttajasektoria?


      • Tuli selväksi
        järkevää? kirjoitti:

        Edellisessä viestissäni ajattelin käyttäjäystävällisyyttä. Hiljaiset palstat eivät ole keskustelijoiden(kaan) etu.

        Jos tarkoitat "leiskan" päivityksellä käyttöliittymän parantamista, niin siitä olen samaa mieltä, ettei Suomi24:n käyttöliittymä ole paras mahdollinen. Yleensä leiskalla (layout) viitataan kuitenkin graafiseen ulkoasuun (printtimediassa myös taittoon), eikä keskustelupalsta kaipaa mitään ylimääräisiä krumeluureja. Yksinkertainen on kaunista.

        Tuotekehitys on järkevää, mikäli se maksaa itsensä, eli panostus saadaan takaisin lisääntyneenä tulona. Sinällään Enirolla ei ole paineita tuotekehitykseen, koska Suomi24:n käyttöaste on korkea ja mainosbannerit varmasti tuovat enemmän rahaa kuin olematon ylläpito vaatii. Tuotekehityksenkin hoitavat käytännössä käyttäjät ehdottamalla uusia keskustelualueita.

        Kai minä tänne kirjoittavana edustan "kustanteen" kuluttajasektoria?

        Canal Digital on siis tuote, josta ei ole otsikoiksi tai maininnoiksi teksteissä.

        "Tuo nainen liikaa kiistää..." (W. Shakespeare).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkä nimistä naista

      Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3106
    2. Minkä nimistä miestä

      Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2411
    3. Anteeksi mies

      En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2206
    4. Ripeyttä asiointiin

      Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

      ..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1995
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

      Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1974
    7. Mitä ajattelit hänestä

      Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

      Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

      Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      73
      1237
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

      Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    Aihe