On traumaattisen psyyken omaavalla tyypillä elänikäinen projekti.
Vihaa ja katkeruutta sisälläni on niin paljon, ettei sen eliminoimiseen ihmisikä riitä.
Kuitenkin pahin itsetuhoisuusvaihe on takana päin. Torjun avun, jota ihmiset antaisivat.
Siskoni taas positiivisen ihmisen perikuva, sanoo: Neljän kuukauden päästä laulaa taas Peipponen.
pienempi katkeruussaldo
3
331
Vastaukset
- rinik
Katkeruus on Jumalan Sanan mukaan synti. Ja synnin taakasta vapautumiseen on vain yksi tie: tunnustaa synti Jumalalle ja omistaa omalle sydämelleen synnin anteeksisaaminen Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Pyhässä kalliissa sovintoveressä. Jos tämä tuntuu utopialta ja liian vaikealta, niin etsi käsiisi joku uudestisyntynyt kristitty ja pyydä saada keskustella hänen kanssaan. Kun pyydät nyt Jumalalta rukouksessa, että Hän johdattaisi sinun tiesi tällaisen ihmisen luokse ja sitä kautta anteeksisaamisen avulla vapauteen katkeruudestasi, niin Hän kyllä kuulee tuskaisen sydämen aidon pyynnön. Ja Hän vastaa sinulle.
En kirjoittaisi tätä sinulle, jos en tuntisi itse tätä tietä vapauteen katkeruudestani.- § §
Jeesushömppä ei ole vaan minun juttuni, rinik!
- rinik
§ § kirjoitti:
Jeesushömppä ei ole vaan minun juttuni, rinik!
Etkö lukenut, että olen sen itse kokenut todeksi. Tuon vapautumisen katkeruuden taakastani. Ei se ole mikään uskonnäkemys, vaan se on ajassa tapahtunut tosiasia. Se voi tapahtua sinullekin, kun lopetat totuuden pakenemisen ja annat periksi sille sisäiselle kaipauksellesi mielen rauhasta.Se on se kaipuu, jonka Jumala on jokaiseen ihmiseen asettanut: kaipuu rauhaan Luojansa kanssa. Uskalla antaa Jumalalle lupa auttaa sinua.
Kaikella ystävyydellä ja puolestasi rukoillen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2582001Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151458Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101287Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 69998
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126830Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823