Kaurismiehen luonteesta

tutkinut tyttö

Kaurismies on ihanan lämmin ja ihanan viileä yhtäaikaa. Se ei tykkää, jos sitä alkaa vääntää sarvista. Silloin se mörisee tuskaisesti ja vääntää tasan yhtä lujaa sarviaan toiseen suuntaan. Joskus ei malta olla vääntämättä kaurista sarvista, kun kauris on niin uppiniskainen. Sen jälkeen voi vain odottaa sokeripalan kanssa kaurista, että koska se tallustelee hiljakseen paikalle ja rohkenee ottaa sokerin kädestä. Sitten voi yrittää silittää kaurista hellästi turpajouhista, ja toivoa ettei kauris pinkaise uudestaan kauemmaksi.

Kauris on ihana, mutta uppiniskainen otus.

6

2767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piikkipyrstö

Kaurismies on ihanan raivostuttava =) Jääräpäinen ja vanhanaikainen mutta samalla kuitenkin niin hauska ja hurmaava!

Varsinkin eräs tietty jääräpää saa tämän skorpioninaisen sukat pyörimään jaloissa...grrrauh! ;)

• toinen pikkipyrstö

sama täällä! Lähtemättömän vaikutuksen teki, ikinä törmännyt tommoseen mieheen joka vetäs ihan jalat alta, huh huh...

Nyt vaan kuumeisesti mietin miten ihmeessä sen jääkimpaleen saisi hurmattua. Hyviä vinkkejä kellään? Kemiaa on välillä vaikka muille jakaa, ja fiilis kuin oltais tunnettu toisemme forever. Mutta onko skopunaisella mitään tsäänssiä kaurismiehen suhteen? Ja miten toimia ettei ihan karkuun luikahda?

• ap.
        toinen pikkipyrstö kirjoitti:

sama täällä! Lähtemättömän vaikutuksen teki, ikinä törmännyt tommoseen mieheen joka vetäs ihan jalat alta, huh huh...

Nyt vaan kuumeisesti mietin miten ihmeessä sen jääkimpaleen saisi hurmattua. Hyviä vinkkejä kellään? Kemiaa on välillä vaikka muille jakaa, ja fiilis kuin oltais tunnettu toisemme forever. Mutta onko skopunaisella mitään tsäänssiä kaurismiehen suhteen? Ja miten toimia ettei ihan karkuun luikahda?

Hm en osaa antaa vinkkiä kauriin saamiseksi, mutta lepyttelyyn tiedän vinkkejä ;( Sain kauriin leppymään antamalla kauriin olla hetken yksin. Tai itseasiassa kauris lähti jäätävänä toiseen huoneeseen. Hiippailin hetken päästä sen perään ja autoin kaurista puuhassa, jota hän oli tekemässä juuri. Ei puhuttu riita-aiheesta. Olin vain läsnä ja kauris alkoi tokeentua normaaliksi pikku hiljaa. Tämä sopi ainakin pikkuriitaamme, isoista riidoista en osaa sanoa.

• kaurismiehestä
        toinen pikkipyrstö kirjoitti:

ite oon kaurisnainen, enkä mikään teini enää.
        mulla oli joskus kaurismiehen kanssa vipinää, kuuma romanssi muutaman kuukauden, pelitti tosi hyvin. mieleen jäi se kun hän kertoi edellisten naisiensa, muistaakseni kaksi tai kolme edellistä, olleen skopuja ja yhdistelmä oli ollut mitä parhain, tosin kauris-kauris-parikin toimii!
        ja se miten kaurismies hurmataan? eiköhän olemalla oma itsensä, ja pikkuisen lady ;)
        skopunaiset ovat melko maskuliinisia mutta näköjään kelpaavat kaurismiehelle.
        p.s mulla oli suhde skopumiehen kanssa pari vuotta (suhde katkolla nyt..mies tosi mystinen. exä mielessään, ja valehteli..ja se kuuluisa seksuaalisuuskaan niin hääppöistä ollut, mutta JOTAIN siinä skopussa on!) eli kyllä kauris-skopu yhdistelmä toimii.

• jos olen minäkin
        kaurismiehestä kirjoitti:

ite oon kaurisnainen, enkä mikään teini enää.
        mulla oli joskus kaurismiehen kanssa vipinää, kuuma romanssi muutaman kuukauden, pelitti tosi hyvin. mieleen jäi se kun hän kertoi edellisten naisiensa, muistaakseni kaksi tai kolme edellistä, olleen skopuja ja yhdistelmä oli ollut mitä parhain, tosin kauris-kauris-parikin toimii!
        ja se miten kaurismies hurmataan? eiköhän olemalla oma itsensä, ja pikkuisen lady ;)
        skopunaiset ovat melko maskuliinisia mutta näköjään kelpaavat kaurismiehelle.
        p.s mulla oli suhde skopumiehen kanssa pari vuotta (suhde katkolla nyt..mies tosi mystinen. exä mielessään, ja valehteli..ja se kuuluisa seksuaalisuuskaan niin hääppöistä ollut, mutta JOTAIN siinä skopussa on!) eli kyllä kauris-skopu yhdistelmä toimii.

mutta en jääräpäisempää,kylmempää ja itsekkäämpää merkkiä tavannut kuin miespuolinen kauris on.Ei kyllä välitä naisen tunteista kuin silloin kun itse sarvipäällä sattuu olemaan ns."hyvä"päivä!Uskomaton kiusaaja ja polkee naisen kuin naisen jalkoihinsa ylimielisellä asenteellaan.Ei tästä merkistä ota selvää onko lintu vai kala.Hurmaa komealla ulkonäöllään ja upealla käytöksellään,annapas olla jos olet liikaa kiinnostunut tai näytät ihastumisesi,heittää kuin rukkasen nurkkaan ja samaan aikaan on pyörityksessä useampi kaunotar.Huom,kaunotar!Osaa olla ihana hetken kanssasi mutta VARO kun herra suuttuu,on pitkävihainen....todellinen pässienpässi.t.veskarityttö

• Kauriin ex
        jos olen minäkin kirjoitti:

mutta en jääräpäisempää,kylmempää ja itsekkäämpää merkkiä tavannut kuin miespuolinen kauris on.Ei kyllä välitä naisen tunteista kuin silloin kun itse sarvipäällä sattuu olemaan ns."hyvä"päivä!Uskomaton kiusaaja ja polkee naisen kuin naisen jalkoihinsa ylimielisellä asenteellaan.Ei tästä merkistä ota selvää onko lintu vai kala.Hurmaa komealla ulkonäöllään ja upealla käytöksellään,annapas olla jos olet liikaa kiinnostunut tai näytät ihastumisesi,heittää kuin rukkasen nurkkaan ja samaan aikaan on pyörityksessä useampi kaunotar.Huom,kaunotar!Osaa olla ihana hetken kanssasi mutta VARO kun herra suuttuu,on pitkävihainen....todellinen pässienpässi.t.veskarityttö

Siinä tuli aika hyvä analyysi kaurismiehestä yhteen kappaleeseen tiivistettynä. Kauriin hankaluushan on suorastaan legendaarista. Erittäin vaikea ja monimutkainen merkki kyseessä.

Kyllä itsekin olin nuorena tyttönä korviani myöten retkussa tummaan ja komeaan kaurismieheen. Eihän siitä silloin mitään tullut, mutta kieltämättä tekisi nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen yrittää uudestaan. Jos vaikka asiat olisivat edes hieman muuttuneet nyt kun molemmille on tullut semmoset kymmenen vuotta ikää lisää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      299
      4840
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3085
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      54
      3022
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      33
      1580
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1262
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1209
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      12
      1042
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      1031
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      1009
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      1001
    Aihe