tarviisin tietoa

Tähden Lentoa odottava

Minun pitäisi tehdä esitelmä taolaisuudesta ja olen haravoinut nettia ja kauan mutta esitelmä on vajaa joten jos tiedätte taolaisuudesta niin voisitteko kertoa minulle siitä, kiitos jo valmiiksi

9

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tyhmä

      hmm, no en oikee tiiä mitää mut yritän kattoo sulle, tsemppii ja toivon et pääset läpi

    • Wikipededia valehtelee

      wikipedia puhuu aiheesta p*sk**, siihen ei ainakaan pidä luottaa

      • Tähden Lentoa odottava

        selvä, en ole käyttänyt enkä kyllä ajellut


      • samaa mieltä

        niinp wikipediassa kerrotaan ihan semmosta huijausta asiasta


      • tiedottomat
        samaa mieltä kirjoitti:

        niinp wikipediassa kerrotaan ihan semmosta huijausta asiasta

        wikipedia puhuu asiaa mutta ei kaikessa älkää puhuko peetä


      • haksataan wiki
        tiedottomat kirjoitti:

        wikipedia puhuu asiaa mutta ei kaikessa älkää puhuko peetä

        kuules wikipedia puhuu kaikesta ihan höpöö joten lopeta puolustelu


      • pikku-buddha
        haksataan wiki kirjoitti:

        kuules wikipedia puhuu kaikesta ihan höpöö joten lopeta puolustelu

        Tiedottomat on oikeassa. Vaikka wiki onkin joissakin asioissa epäluotettava, on se toisissa kuitenkin (lähes) yhtä luotettava kuin mikä tahansa muu nettisivusto. Kuinka monta sivua olet itse lukenut? Kumma kun itse olen löytänyt sieltä enemmän asiatietoa kuin virheitä. Mistähän tämä ero kokemuksessa oikein johtuu? Kannattaa lueskella eri artikkeleita useammasta aiheesta.

        Yhden sivun tai aiheen perusteella ei voi vielä tuomita koko sivustoa. Wikipediahan ei ole ainoa sivusto, jossa on asiavirheitä. Laatuero eri aiheiden välillä johtuu ihan siitä, että joistakin aiheista siellä kirjoittelee aktiivisesti aiheesta jotakin tietäviä kun toisista aiheista kukaan aktiivikirjoittelija ei tunnu tietävän oikein mitään.


      • Qad
        pikku-buddha kirjoitti:

        Tiedottomat on oikeassa. Vaikka wiki onkin joissakin asioissa epäluotettava, on se toisissa kuitenkin (lähes) yhtä luotettava kuin mikä tahansa muu nettisivusto. Kuinka monta sivua olet itse lukenut? Kumma kun itse olen löytänyt sieltä enemmän asiatietoa kuin virheitä. Mistähän tämä ero kokemuksessa oikein johtuu? Kannattaa lueskella eri artikkeleita useammasta aiheesta.

        Yhden sivun tai aiheen perusteella ei voi vielä tuomita koko sivustoa. Wikipediahan ei ole ainoa sivusto, jossa on asiavirheitä. Laatuero eri aiheiden välillä johtuu ihan siitä, että joistakin aiheista siellä kirjoittelee aktiivisesti aiheesta jotakin tietäviä kun toisista aiheista kukaan aktiivikirjoittelija ei tunnu tietävän oikein mitään.

        Jos yhtään taitaa engelskaa, niin kannattaa AINA käyttää engl.kielistä Wikiä. Sen laadun takeena on suurempi kirjoittajapohja. Eihän Suomessa kuitenkaan ole kuin muutama 5 milj. ihmistä joista tuskin voinee kovin monen olettaa vaivautuvan Wikiin kirjoittamaan. Engl.kielisiä taas on maailmalla läjäpäin...


      • pikku-buddha
        Qad kirjoitti:

        Jos yhtään taitaa engelskaa, niin kannattaa AINA käyttää engl.kielistä Wikiä. Sen laadun takeena on suurempi kirjoittajapohja. Eihän Suomessa kuitenkaan ole kuin muutama 5 milj. ihmistä joista tuskin voinee kovin monen olettaa vaivautuvan Wikiin kirjoittamaan. Engl.kielisiä taas on maailmalla läjäpäin...

        Siis tuohan on aivan totta. Englanninkielinen on aina laadukkaampi kuin suomenkielinen. Artikkelit on parempia, tietoa on enemmän ja ne ovat todennäköisemmin tottakin. Sehän johtuu juuri siitä että kirjoittajia on enemmän. Pienestä väkijoukosta ei löydy kunnon asiantuntijoita joka aiheelle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe