Minun pitäisi tehdä esitelmä taolaisuudesta ja olen haravoinut nettia ja kauan mutta esitelmä on vajaa joten jos tiedätte taolaisuudesta niin voisitteko kertoa minulle siitä, kiitos jo valmiiksi
tarviisin tietoa
9
617
Vastaukset
- Se tyhmä
hmm, no en oikee tiiä mitää mut yritän kattoo sulle, tsemppii ja toivon et pääset läpi
- Wikipededia valehtelee
wikipedia puhuu aiheesta p*sk**, siihen ei ainakaan pidä luottaa
- Tähden Lentoa odottava
selvä, en ole käyttänyt enkä kyllä ajellut
- samaa mieltä
niinp wikipediassa kerrotaan ihan semmosta huijausta asiasta
- tiedottomat
samaa mieltä kirjoitti:
niinp wikipediassa kerrotaan ihan semmosta huijausta asiasta
wikipedia puhuu asiaa mutta ei kaikessa älkää puhuko peetä
- haksataan wiki
tiedottomat kirjoitti:
wikipedia puhuu asiaa mutta ei kaikessa älkää puhuko peetä
kuules wikipedia puhuu kaikesta ihan höpöö joten lopeta puolustelu
- pikku-buddha
haksataan wiki kirjoitti:
kuules wikipedia puhuu kaikesta ihan höpöö joten lopeta puolustelu
Tiedottomat on oikeassa. Vaikka wiki onkin joissakin asioissa epäluotettava, on se toisissa kuitenkin (lähes) yhtä luotettava kuin mikä tahansa muu nettisivusto. Kuinka monta sivua olet itse lukenut? Kumma kun itse olen löytänyt sieltä enemmän asiatietoa kuin virheitä. Mistähän tämä ero kokemuksessa oikein johtuu? Kannattaa lueskella eri artikkeleita useammasta aiheesta.
Yhden sivun tai aiheen perusteella ei voi vielä tuomita koko sivustoa. Wikipediahan ei ole ainoa sivusto, jossa on asiavirheitä. Laatuero eri aiheiden välillä johtuu ihan siitä, että joistakin aiheista siellä kirjoittelee aktiivisesti aiheesta jotakin tietäviä kun toisista aiheista kukaan aktiivikirjoittelija ei tunnu tietävän oikein mitään. - Qad
pikku-buddha kirjoitti:
Tiedottomat on oikeassa. Vaikka wiki onkin joissakin asioissa epäluotettava, on se toisissa kuitenkin (lähes) yhtä luotettava kuin mikä tahansa muu nettisivusto. Kuinka monta sivua olet itse lukenut? Kumma kun itse olen löytänyt sieltä enemmän asiatietoa kuin virheitä. Mistähän tämä ero kokemuksessa oikein johtuu? Kannattaa lueskella eri artikkeleita useammasta aiheesta.
Yhden sivun tai aiheen perusteella ei voi vielä tuomita koko sivustoa. Wikipediahan ei ole ainoa sivusto, jossa on asiavirheitä. Laatuero eri aiheiden välillä johtuu ihan siitä, että joistakin aiheista siellä kirjoittelee aktiivisesti aiheesta jotakin tietäviä kun toisista aiheista kukaan aktiivikirjoittelija ei tunnu tietävän oikein mitään.Jos yhtään taitaa engelskaa, niin kannattaa AINA käyttää engl.kielistä Wikiä. Sen laadun takeena on suurempi kirjoittajapohja. Eihän Suomessa kuitenkaan ole kuin muutama 5 milj. ihmistä joista tuskin voinee kovin monen olettaa vaivautuvan Wikiin kirjoittamaan. Engl.kielisiä taas on maailmalla läjäpäin...
- pikku-buddha
Qad kirjoitti:
Jos yhtään taitaa engelskaa, niin kannattaa AINA käyttää engl.kielistä Wikiä. Sen laadun takeena on suurempi kirjoittajapohja. Eihän Suomessa kuitenkaan ole kuin muutama 5 milj. ihmistä joista tuskin voinee kovin monen olettaa vaivautuvan Wikiin kirjoittamaan. Engl.kielisiä taas on maailmalla läjäpäin...
Siis tuohan on aivan totta. Englanninkielinen on aina laadukkaampi kuin suomenkielinen. Artikkelit on parempia, tietoa on enemmän ja ne ovat todennäköisemmin tottakin. Sehän johtuu juuri siitä että kirjoittajia on enemmän. Pienestä väkijoukosta ei löydy kunnon asiantuntijoita joka aiheelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778