13 tkm Caliberin mittarissa, eikä mitään vikaa ilmaantunut. Loisto biili.
Caliber
10
1952
Vastaukset
- Ade
Mitään sellaista vikaa joka olisi estänyt ajamisen ei ole minunkaan 2.0 cvt:ssä ollut.Takuuaikana tehtiin kolmesta asiasta korjaus,mutta ne meni takuun piikkiin ja nyt tuo takuuaika on ohi.Kilometrejä tulee aivan kohta 50tuhatta ja mielestäni edelleen oli hyvä hankinta.
- 1.8 sxt
Terve. Minkänlaisista korjauksista oli kyse? Olen lukenut,että joillakin on ollut pätkimis ongelmia 3000 rpm kohdilla, mutta on saatu kuntoon uudella softapäivityksellä.
Minkänlaisia asetuksia voi itse muuttaa ajotietokoneen personal settings asetukisilla, en ole itse perehtynyt asetuksiin. Minkä hintainen on eka huolto ( 15tkm )? - Ade
1.8 sxt kirjoitti:
Terve. Minkänlaisista korjauksista oli kyse? Olen lukenut,että joillakin on ollut pätkimis ongelmia 3000 rpm kohdilla, mutta on saatu kuntoon uudella softapäivityksellä.
Minkänlaisia asetuksia voi itse muuttaa ajotietokoneen personal settings asetukisilla, en ole itse perehtynyt asetuksiin. Minkä hintainen on eka huolto ( 15tkm )?Tuollaisia pätkimisiä tietyillä kierroksilla ei ole esiintynyt.Personal Settings asetuksilla voi säädellä esim.ovien aukeamis/sulkeutumis,valojen saattotoimintaa,summeriääniä ovia aukaistessa ym...ohjeet käyttöohjekirjassa ovat selkeät.Takuuseen vaihdettiin toinen takavaloumpio sinne kertyneen veden takia,toinen sivupeili toimimattoman sulatuksen takia,ja hammastanko tehostinöljyn pienen vuodon takia.Hommat hoituivat nopeasti ja ainuttakaan vikaa muuta ei ole ollut.(täytyy koputtaa päätä=puuta).Olen ajatellut ajaa autolla mahdollisimman kauan koska vaihtoarvo nykyään putoo kuin se lehmän häntä,tulevaisuus näyttää sitten kuinka toimivuus jatkuu.
- deedie
Ade kirjoitti:
Tuollaisia pätkimisiä tietyillä kierroksilla ei ole esiintynyt.Personal Settings asetuksilla voi säädellä esim.ovien aukeamis/sulkeutumis,valojen saattotoimintaa,summeriääniä ovia aukaistessa ym...ohjeet käyttöohjekirjassa ovat selkeät.Takuuseen vaihdettiin toinen takavaloumpio sinne kertyneen veden takia,toinen sivupeili toimimattoman sulatuksen takia,ja hammastanko tehostinöljyn pienen vuodon takia.Hommat hoituivat nopeasti ja ainuttakaan vikaa muuta ei ole ollut.(täytyy koputtaa päätä=puuta).Olen ajatellut ajaa autolla mahdollisimman kauan koska vaihtoarvo nykyään putoo kuin se lehmän häntä,tulevaisuus näyttää sitten kuinka toimivuus jatkuu.
mitä itse istuin caliberissa 10 kilometriä aloin huomaamaan että aivan yliarvostettu biili. Penkit todella huonot, no onneksi matkaa oli vain se 10 kilsaa. Sisusta muovinen kuten Kiassa. Ja naurettava suuntanäyttö missä pohjoinen , hehe.
Itse löydän kyllä enemmän vastinetta muista automerkeistä samalla rahalla.
Tämä on siis minun mielipide. Eikä sitä voi yleistää. Jokainen kokeilkoon miltä tuntuu. - dodien
deedie kirjoitti:
mitä itse istuin caliberissa 10 kilometriä aloin huomaamaan että aivan yliarvostettu biili. Penkit todella huonot, no onneksi matkaa oli vain se 10 kilsaa. Sisusta muovinen kuten Kiassa. Ja naurettava suuntanäyttö missä pohjoinen , hehe.
Itse löydän kyllä enemmän vastinetta muista automerkeistä samalla rahalla.
Tämä on siis minun mielipide. Eikä sitä voi yleistää. Jokainen kokeilkoon miltä tuntuu.Mulla myös tuo 2litrainen caliber nyt hieman yli kakskyt tuhatta lasissa ja vettä menee toiseen takavaloon myös,mutta jotenkin se sieltä aina kuivahtaa kun on muutaman päivän sateetonta,tosin en muista koska viimeksi on ollut edes yksi sateeton päivä.No,tuosta naurettavasta kompassista sanoisin sen verran että täällä kotosuomessa siillä on vähän käyttöä mutta kydessäni jenkeissä vuokra-autossa oli kompassi yksi tärkeimmistä varusteista kartan ohella kun tiet kiemurtelivat kuin käärmeet pesässään niin oli hyvä tietää oikea ilmansuunta.Niin siitä onko caliberi hintansa väärti,onhan autoja jotka maksavat esim yli sata tonnia,mutta ovatko hintansa mukaisia,sen jokainen itse arvioikoon.
- 2007 cali diesel
dodien kirjoitti:
Mulla myös tuo 2litrainen caliber nyt hieman yli kakskyt tuhatta lasissa ja vettä menee toiseen takavaloon myös,mutta jotenkin se sieltä aina kuivahtaa kun on muutaman päivän sateetonta,tosin en muista koska viimeksi on ollut edes yksi sateeton päivä.No,tuosta naurettavasta kompassista sanoisin sen verran että täällä kotosuomessa siillä on vähän käyttöä mutta kydessäni jenkeissä vuokra-autossa oli kompassi yksi tärkeimmistä varusteista kartan ohella kun tiet kiemurtelivat kuin käärmeet pesässään niin oli hyvä tietää oikea ilmansuunta.Niin siitä onko caliberi hintansa väärti,onhan autoja jotka maksavat esim yli sata tonnia,mutta ovatko hintansa mukaisia,sen jokainen itse arvioikoon.
Olen tyytyväinen tammikuussa 2007 hankittuun caliin.
Vinkki muille calin omistajille aina kun viette auton huoltoon (takuuaikana) pyytäkää etupään nivelten tarkastus. Omassa kesäkuussa 30000km kohdalla raidetangon uloin nivel väljä, marraskuu 45000km raidetangon uloin nivel väljä.
Osat ja työ takuuseen - eri nivelet?
2007 cali diesel kirjoitti:
Olen tyytyväinen tammikuussa 2007 hankittuun caliin.
Vinkki muille calin omistajille aina kun viette auton huoltoon (takuuaikana) pyytäkää etupään nivelten tarkastus. Omassa kesäkuussa 30000km kohdalla raidetangon uloin nivel väljä, marraskuu 45000km raidetangon uloin nivel väljä.
Osat ja työ takuuseenTakana n.110tkm eikä nivelissä ole ollut vikaa.
- sisusta...
deedie kirjoitti:
mitä itse istuin caliberissa 10 kilometriä aloin huomaamaan että aivan yliarvostettu biili. Penkit todella huonot, no onneksi matkaa oli vain se 10 kilsaa. Sisusta muovinen kuten Kiassa. Ja naurettava suuntanäyttö missä pohjoinen , hehe.
Itse löydän kyllä enemmän vastinetta muista automerkeistä samalla rahalla.
Tämä on siis minun mielipide. Eikä sitä voi yleistää. Jokainen kokeilkoon miltä tuntuu.on pelkkää plussaa. Pelkistettyä ja tyylikästä eikä mitään ällöjä pehmusteita ovissa. Pysyy lapsiperheessäkin siistimpänä.
- viime
2007 cali diesel kirjoitti:
Olen tyytyväinen tammikuussa 2007 hankittuun caliin.
Vinkki muille calin omistajille aina kun viette auton huoltoon (takuuaikana) pyytäkää etupään nivelten tarkastus. Omassa kesäkuussa 30000km kohdalla raidetangon uloin nivel väljä, marraskuu 45000km raidetangon uloin nivel väljä.
Osat ja työ takuuseenviikolla myös minun dötsiin 1.8.Oli väljä,muttei vielä pahemmin,mutta sanoivat että samalla kun oli 15.000 huollossa että vaihtavat,koska valitin että etupäässä jokin kumi pitää narinaa kun ohjausta kääntää.eivät saaneet tätä vikaa korjatuksi,kun eivät löytäneet vikaa mistä narina johtuu.
- Quelle
25tkm takana, takuuseen menneitä vikoja:
- ilmastoinnin vuoto (pieni vuoto löytyi vasta kolmannella yrittämällä)
- molempien viiksien yht'äkkinen toimimattomuus (kuulemma ainoa tapaus Euroopassa)
- Takajalkatilaan tuli vettä (puuttui vähän kittiä jostain, parhaimmillaan vettä pari senttiä sisällä autossa)
Muuten hyvä auto. Hyvännäköinen ja mukava ajaa. Penkit sopii ehkä parhaiten pienille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026598
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313950törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303385Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831807- 331418
- 271360
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471093Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11940- 42889