http://farnia.suntuubi.com
Farnia lopettaa ja kaikki hevoset myydään! Mahdollisesti, jos joku on kiinnostunut, voin antaa koko tallin, mutta mikäli uutta omistajaa ei löydy, niin kaikki hevoset on myynnissä (paitsi pari, jotka saattavat palata edelliselle omistajalle).
Ilmoittele vieraskirjassa, jos haluat hevosen/ haluat Farnian uudeksi omistajaksi.
Farnia lopettaa, paljon hevosia myynnissä
_Fel_
4
1205
Vastaukset
- Evsu
Moi,
Olisin kiinnostunut olemaan tallisi uusi omistaja. Jos haluat tietää minusta lisää voin antaa viestissä mese ossan tai sitten lähetä viestiä sähköpostiin.
-Evsu- - hevosen ostaja
haluaisin ostaa hevosen alle 2000 eurolla.ohyvä jos se olisi melko pieni mutta silti hevonen.
P.S SEN OLISI HY VÄ OLLA PONIKOKOINEN! mutta ei pakko! - Rusakko-WizardinOmis
Hevosen ostaja/// Tämä talli on virtuaalinen
Farnian Omistaja//// Voisin ottaa hepot Wizardiin :) - Uusi omistaja ehdoka
Moi! Olisin kiinnostunut tästä tallista! Olen luotettava ja aktiivinen virtuaalitalleilija! Olen siis yksi ehdokas! Toivottavasti onnistuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847