tänään mies, en vain taaskaan uskaltanut katsoa sinua kunnolla. Seuraavalla kerralla, ota minua olkapäästä kiinni ja hymyile, rohkaise minua. Jos sitten uskaltaisin kohdata katseesi, kietoa käteni ympärillesi, ikävä on :(
Näin sinut
4
990
Vastaukset
Mutta en tiedä kelle hymyilisin ja kenen olkapäästä ottaisin kiinni, johdatusta tarvitsisin....
- minut aamulla
yleisen yhteydessä, en minä uskalla, mietin mistä olet tulossa niin aikaisin, enkä pysty sanomaan mitään... :(
- näin häntä
tänään.
Juuri kun ajattelin että siltä voitaisiin tänään välttyä niin ei, hän kävelee vastaan epätodennäköisesseä paikassa.
Olisin varmasti hymyillyt ja pysähtynyt jos hänellä ei olisi aina niin kova kiire ja oma sydämeni ei olisi joko kurkussa tai mahalaukun pohjassa sykkimässä.
Kun näen hänet kauempaa niin asteikolla 1-5 fiilikset ovat ehkä 3 tai 4 mutta kun tiedän kohtaavani hänet lähempää niin sitten tunne on jotain noin 2376 ja risat. Ei siinä kovin järkeviä jutella ja hymykin on vaikea saada aikaiseksi.
Kun tietäisi mitä hän tuntee niin tekisin mitä tahansa. Mutta kun ei ole varma. :(
Olen helvetinmoinen pelkuri näissä asioissa vain kai.- vain siedätyshoitoa
..tuossa asiassa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235580
- 715218
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603318- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 451937
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743