tänään mies, en vain taaskaan uskaltanut katsoa sinua kunnolla. Seuraavalla kerralla, ota minua olkapäästä kiinni ja hymyile, rohkaise minua. Jos sitten uskaltaisin kohdata katseesi, kietoa käteni ympärillesi, ikävä on :(
Näin sinut
4
1000
Vastaukset
Mutta en tiedä kelle hymyilisin ja kenen olkapäästä ottaisin kiinni, johdatusta tarvitsisin....
- minut aamulla
yleisen yhteydessä, en minä uskalla, mietin mistä olet tulossa niin aikaisin, enkä pysty sanomaan mitään... :(
- näin häntä
tänään.
Juuri kun ajattelin että siltä voitaisiin tänään välttyä niin ei, hän kävelee vastaan epätodennäköisesseä paikassa.
Olisin varmasti hymyillyt ja pysähtynyt jos hänellä ei olisi aina niin kova kiire ja oma sydämeni ei olisi joko kurkussa tai mahalaukun pohjassa sykkimässä.
Kun näen hänet kauempaa niin asteikolla 1-5 fiilikset ovat ehkä 3 tai 4 mutta kun tiedän kohtaavani hänet lähempää niin sitten tunne on jotain noin 2376 ja risat. Ei siinä kovin järkeviä jutella ja hymykin on vaikea saada aikaiseksi.
Kun tietäisi mitä hän tuntee niin tekisin mitä tahansa. Mutta kun ei ole varma. :(
Olen helvetinmoinen pelkuri näissä asioissa vain kai.- vain siedätyshoitoa
..tuossa asiassa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733350
- 463112
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512351Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411999- 1401759
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161575Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan121432Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121269- 451204
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671120