tänään mies, en vain taaskaan uskaltanut katsoa sinua kunnolla. Seuraavalla kerralla, ota minua olkapäästä kiinni ja hymyile, rohkaise minua. Jos sitten uskaltaisin kohdata katseesi, kietoa käteni ympärillesi, ikävä on :(
Näin sinut
4
1017
Vastaukset
Mutta en tiedä kelle hymyilisin ja kenen olkapäästä ottaisin kiinni, johdatusta tarvitsisin....
- minut aamulla
yleisen yhteydessä, en minä uskalla, mietin mistä olet tulossa niin aikaisin, enkä pysty sanomaan mitään... :(
- näin häntä
tänään.
Juuri kun ajattelin että siltä voitaisiin tänään välttyä niin ei, hän kävelee vastaan epätodennäköisesseä paikassa.
Olisin varmasti hymyillyt ja pysähtynyt jos hänellä ei olisi aina niin kova kiire ja oma sydämeni ei olisi joko kurkussa tai mahalaukun pohjassa sykkimässä.
Kun näen hänet kauempaa niin asteikolla 1-5 fiilikset ovat ehkä 3 tai 4 mutta kun tiedän kohtaavani hänet lähempää niin sitten tunne on jotain noin 2376 ja risat. Ei siinä kovin järkeviä jutella ja hymykin on vaikea saada aikaiseksi.
Kun tietäisi mitä hän tuntee niin tekisin mitä tahansa. Mutta kun ei ole varma. :(
Olen helvetinmoinen pelkuri näissä asioissa vain kai.- vain siedätyshoitoa
..tuossa asiassa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502