Onko tämän puskan taimia jostain saatavana,istuttaisin sen "huusin" ja kompostikehyksen eteen ja ympärille näkösuojaksi mökillemme.Kuulin sen olevan olevan varsin hyvin sopivan ko,tarkoiukseen, ja kuinka se menestyy keski-suomessa.Googlesta löytyi kyllä tietoa siitä aika hyvin.
Terttuselja
4
1060
Vastaukset
Keväällä lähialueesi puutarhamyymälöistä josko niistä löytyisi.Täältä pohjoisempaa ko kasvia saa ainakin Oulujoen Taimistolta ja Särkän perennataimistolta,molemmista paikoista voi myös tilata kasveja jos et lähempää satu löytämään.Ja kyllä terttuseljan keski-suomessa hyvin luulisi viihtyvän,kasvaa siihen kolmeen metriin täällä Oulun seudullakin.
- täynnä
Kusipuskaahan on joka paikassa, kaiva pois.
Menestyy Keski-Suomessa erinomaisen hyvin. Jotkut taimitarhat myyvät sitä, mutta jos kasvin kykenee tunnistamaan ominpäin, taimen voi löytää ihan luonnosta, jossa sitä kasvaa paikoitellen. Sitä on perinteisesti istutettu huusin läheisyyteen.
- Anelmas
Meillä oli yksi, mutta hävitin sen. Siihen alkoi vanhemmiten tulla harmaata härmää, joka ei millään lähtenyt pois. Vaikka leikkasin sen, ja se alkoi alusta, aina sama juttu.
Jouduin leikkaamaan sen monia kertoja, ennenkuin se lopulta hävisi, jos hävisi. Saattaa se vieläkin siellä kompostin nurkalla kummitella.
Varmaan täältä Googlesta löydät nimellä, etsi ja katso, mitä ne sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1094275Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572458Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768