En halua levykkeitä, MUTTA voisiko joku tehdä minulle luettelon tiedostoista levykkeillä 1 ja 2.
Saan tiedostot laillisesti vanhalta kiintolevyltä.
Kiitos etukäteen.
Win 95 asennuslevyke 1&2
6
1048
Vastaukset
- sähkäri12
- Muusi masiina
Tarkenna vähän. kävin sivuston läpi, mutta ei hyödyttänyt. Eli en löytänyt mitä etsin, koska olen huono.
- tilanne nytten
Muusi masiina kirjoitti:
Tarkenna vähän. kävin sivuston läpi, mutta ei hyödyttänyt. Eli en löytänyt mitä etsin, koska olen huono.
on sellainen, että jos et Bootdiskistä
löytänyt kaikki mahdolliset tiedot ja luettelot
win95 levyistä niin ihan turhaa niitä on
täälläkään antaa.
Hukkaan menisi hyvä tieto.
- oobetimer
Voit ladata wanhoja käyttäreitä ja asennuslevykkeitä otsikossa mainitusta osoitteesta...=]
- Muusi masiina
käynyt sivustolla.
Päätän keskustelun tähän.
Olen itse yrittänyt jo säätää ja saan windows 95 käynnistymään korpun avulla. Tiedostoja vaan puuttuu(järjestelmä ei toimi(vielä)). - sivulla vielä
Muusi masiina kirjoitti:
käynyt sivustolla.
Päätän keskustelun tähän.
Olen itse yrittänyt jo säätää ja saan windows 95 käynnistymään korpun avulla. Tiedostoja vaan puuttuu(järjestelmä ei toimi(vielä)).http://support.microsoft.com/kb/135542 ennenkuin luovutat ja toivottavasti löydät etsimäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750