Elikkäs, tänään raaputin ykkös luukun, tuli lahja paketti, ei voittava symboli, mutta jos raaputan vaikka 3. pvä kuusen jolla pitäis saada tasapainolauta, voitanko sen heti vai arvotaanko ne??? Voiko voittavia symboleja olla useampi per kuponki?
Vastaukset 6
- slk
Niitä voittavia symboleita pitää löytyä kalenterista 3kpl, sitten voittaa kyseisen tyotteen. Itse voitin avotakka lehtipaketin, kun raaputin 3 sydäntä.
- tietämätöön
Lumilyhty arvassa on bonuspeli ruutu.En ole vielä raaputtanut kyseistä kohtaa... onko se vielä erikseen joku yksittäinen peli vai liittyykö se jotenkin tuohon onnennumeroon tms...
- dibpadab
Minäpä rapsutin, ja sieltä paljastui sitten ilmeisesti, etten voita luukkujen 1-24 alta yhtään mitään. Todella paska ohjeistus tuossa arvassa. Luulin kanssa, että se on erillinen peli, kun siinä kerta lukee, että BONUSPELI; RAAPUTA TÄSTÄ!
- Lumilyhty arvasta
dibpadab kirjoitti:
Minäpä rapsutin, ja sieltä paljastui sitten ilmeisesti, etten voita luukkujen 1-24 alta yhtään mitään. Todella paska ohjeistus tuossa arvassa. Luulin kanssa, että se on erillinen peli, kun siinä kerta lukee, että BONUSPELI; RAAPUTA TÄSTÄ!
Oli joku juttu osoiteessa: http://www.rahapelit.org/
- juupeli524
Minä raaputin kans ja tuli kolme kuusen kuvaa, mutta sainkin postissa palkinnoksi kämmenen kokoisen tasapainotyynyn enkä mitään lautaa.
Olen laittanut reklamaatiosähköpostia palkinnosta jo kohta kaksi viikkoa sitten mutta eipä siihen ole vastattu mitään.
Että semmosta tämä "urheilun" tukeminen...
Boikotti palstalla on myös juttua lumilyhty arvonnastahttp://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001458&posting=22000000040374375- juupeli524
Sorry, linkki epäonnistui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132356
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671118Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2741112- 79897
- 87843
- 63808
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24735Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69701- 65681
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142681Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?135663- 47660
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32608Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46604- 53604
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25583- 40554
- 55548
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.41542Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20528