netistä häkki..?

........................

Tietäisikö kukaan mistä netti sivustolta saisi tilattua postiennakolla tarpeeksi kookkaan kokoisen häkin fretille, kuitenkin ettei hinta huimaisi päätä liian paljoa?

16

1885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitanasu

      Taitaa tuo hinta nousta aina aika päätähuimaavaksi, kun puhutaan oikeasti kookkaista häkeistä. Esim. marimal.fi -sivulla Ferplastin Tower -häkki maksaa 250€ enkä itse pitäisi siinä frettiäni kuin korkeintaan siivouksen ajan. Parhaimman häkin saa, kun rakentaa itse, eikä hinta ole kovin paha.

      Mutta muistathan, että fretti ei ole häkkieläin eikä välttämättä ollenkaan tarvitse häkkiä! :)

      • ..............

        No kyllähän sen tietää, että saa maksaa maltaita fretin tähden :)
        Itsekkään en pitäisi mielelläni frettiäni häkissä, mutta joudun asumaan vielä pari vuotta kotona vanhempien luona, eivätkä he oikein tykkää siitä kun fretti kipittelee lattioilla.
        Siis poju on heti kotiin tultuani koko loppu päivän vapaalla, mutta käy häkissä nukkumassa, tai nukkuu minun sängylläni, ja myöskin ruokailun poju yleensä suorittaa häkissä.
        Mutta kiitoksia osoitteesta, ja vinkistä!


      • fretin omistaja
        .............. kirjoitti:

        No kyllähän sen tietää, että saa maksaa maltaita fretin tähden :)
        Itsekkään en pitäisi mielelläni frettiäni häkissä, mutta joudun asumaan vielä pari vuotta kotona vanhempien luona, eivätkä he oikein tykkää siitä kun fretti kipittelee lattioilla.
        Siis poju on heti kotiin tultuani koko loppu päivän vapaalla, mutta käy häkissä nukkumassa, tai nukkuu minun sängylläni, ja myöskin ruokailun poju yleensä suorittaa häkissä.
        Mutta kiitoksia osoitteesta, ja vinkistä!

        Moi
        Häkkiä etsiessä kannattas kääntyy www.ferret.com osoitteen puoleen sieltä saa paljon halvemmalla häkkejä kuin eläin kaupasta vaikka sieltä tilataankin ulkomailta... lisäksi siellä myydään fretin vaatteita mitä ei etes suomesta saa...


      • Straightjacket
        fretin omistaja kirjoitti:

        Moi
        Häkkiä etsiessä kannattas kääntyy www.ferret.com osoitteen puoleen sieltä saa paljon halvemmalla häkkejä kuin eläin kaupasta vaikka sieltä tilataankin ulkomailta... lisäksi siellä myydään fretin vaatteita mitä ei etes suomesta saa...

        Moikka.

        Mie tilasin häkin Faunattaren kautta, on FOP-merkkinen ja iso. Hintaa sille tuli 270€.
        Toimiipa nykyään vaan nukkuma-, syömä-, ja juomapaikkana. :)

        Tosiaan oli itsellä sama tilanne, että asuin vielä vanhemmillani kun poika kotiutui. Oli ihan hyvä että oli olemassa häkki, sillä voi sitä puremista kun se tuli :( Ja lisäksi kun muutin sitten omaan kämppään 3kk sen jälkeen kun fretti kotiutui, niin en olisi sitä siinä kämpässä halunnut yksin irti pitääkkään.

        Noista fretin vaatteista...
        Mie oon henkilökohtasesti sitä mieltä, että fretti ei moisia tarvitse.
        Jos eläintä käyttää pitkin vuoden säännöllisesti ulkona, se kasvattaa itselleen hyvän ja paksun talviturkin - se ei palele.
        Muistanpa jostain lukeneeni että vaatetus saattaisi jopa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi, sillä tuo riepu kehon ympärillä estää frettiä hyödyntämästä pohjavillaansa, joka taas johtaisi siihen että fretti PALELEE.

        Olkoon kukin tästä sitten mitä mieltä hyvänsä, minusta se kuulostaa varsin järkevältä. :)


      • ........................
        Straightjacket kirjoitti:

        Moikka.

        Mie tilasin häkin Faunattaren kautta, on FOP-merkkinen ja iso. Hintaa sille tuli 270€.
        Toimiipa nykyään vaan nukkuma-, syömä-, ja juomapaikkana. :)

        Tosiaan oli itsellä sama tilanne, että asuin vielä vanhemmillani kun poika kotiutui. Oli ihan hyvä että oli olemassa häkki, sillä voi sitä puremista kun se tuli :( Ja lisäksi kun muutin sitten omaan kämppään 3kk sen jälkeen kun fretti kotiutui, niin en olisi sitä siinä kämpässä halunnut yksin irti pitääkkään.

        Noista fretin vaatteista...
        Mie oon henkilökohtasesti sitä mieltä, että fretti ei moisia tarvitse.
        Jos eläintä käyttää pitkin vuoden säännöllisesti ulkona, se kasvattaa itselleen hyvän ja paksun talviturkin - se ei palele.
        Muistanpa jostain lukeneeni että vaatetus saattaisi jopa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi, sillä tuo riepu kehon ympärillä estää frettiä hyödyntämästä pohjavillaansa, joka taas johtaisi siihen että fretti PALELEE.

        Olkoon kukin tästä sitten mitä mieltä hyvänsä, minusta se kuulostaa varsin järkevältä. :)

        www.ferret.com tuo sivu on aivan mahtava, päätinpä häkin lisäksi tilata myös vähän lisää leluja, ruokaa jne. :)

        Meilläkin tuo poika on ollut jo jonkun aikaa, enkä alkujaankaan ollut häkkiä ostanut, mutta nytpä sitten onkin pakon uhalla ostettava. Itsekkin häkkiä tarvitsisin juuri sen takia, kun menen töihin niin ei oikein uskalla poikaa jättää yksin seikkailemaan, varsinkaan jos vanhemmat eivät satu olemaan sinä aikana kotosalla.

        Samaan suuntaan itsekkin olen kallistunut ettei fretit tarvitsisi vaatteita, tai ainakin meillä poika on pärjännyt hyvin ulkosella vaatetta, kun on sen verran paksun karvan jo kasvattanut, ja onhan se toki eläimestä inhottavan tuntuista kun ryysyjä aletaan väkipakolla tunkemaan päälle.

        mutta jälleen kerran, suuret kiitokset vastanneille! : )


      • Häkkiä etsivä
        ........................ kirjoitti:

        www.ferret.com tuo sivu on aivan mahtava, päätinpä häkin lisäksi tilata myös vähän lisää leluja, ruokaa jne. :)

        Meilläkin tuo poika on ollut jo jonkun aikaa, enkä alkujaankaan ollut häkkiä ostanut, mutta nytpä sitten onkin pakon uhalla ostettava. Itsekkin häkkiä tarvitsisin juuri sen takia, kun menen töihin niin ei oikein uskalla poikaa jättää yksin seikkailemaan, varsinkaan jos vanhemmat eivät satu olemaan sinä aikana kotosalla.

        Samaan suuntaan itsekkin olen kallistunut ettei fretit tarvitsisi vaatteita, tai ainakin meillä poika on pärjännyt hyvin ulkosella vaatetta, kun on sen verran paksun karvan jo kasvattanut, ja onhan se toki eläimestä inhottavan tuntuista kun ryysyjä aletaan väkipakolla tunkemaan päälle.

        mutta jälleen kerran, suuret kiitokset vastanneille! : )

        Minä kun olen tutkinut sivustoa ja tilauksen tekemistä, ymmärsin ettei sieltä suomeen pystyisi tilaamaan, kun ei suomea löydy tilauksen maalistalta. Kertoisitko miten olet häkin ym. tavarat saanut tilattua?


      • ...
        fretin omistaja kirjoitti:

        Moi
        Häkkiä etsiessä kannattas kääntyy www.ferret.com osoitteen puoleen sieltä saa paljon halvemmalla häkkejä kuin eläin kaupasta vaikka sieltä tilataankin ulkomailta... lisäksi siellä myydään fretin vaatteita mitä ei etes suomesta saa...

        Kuinka tuolta pystyy tilaamaan suomeen tavaraa? Siinä oli vaan jotain USAn osavaltioita..


      • mk
        ........................ kirjoitti:

        www.ferret.com tuo sivu on aivan mahtava, päätinpä häkin lisäksi tilata myös vähän lisää leluja, ruokaa jne. :)

        Meilläkin tuo poika on ollut jo jonkun aikaa, enkä alkujaankaan ollut häkkiä ostanut, mutta nytpä sitten onkin pakon uhalla ostettava. Itsekkin häkkiä tarvitsisin juuri sen takia, kun menen töihin niin ei oikein uskalla poikaa jättää yksin seikkailemaan, varsinkaan jos vanhemmat eivät satu olemaan sinä aikana kotosalla.

        Samaan suuntaan itsekkin olen kallistunut ettei fretit tarvitsisi vaatteita, tai ainakin meillä poika on pärjännyt hyvin ulkosella vaatetta, kun on sen verran paksun karvan jo kasvattanut, ja onhan se toki eläimestä inhottavan tuntuista kun ryysyjä aletaan väkipakolla tunkemaan päälle.

        mutta jälleen kerran, suuret kiitokset vastanneille! : )

        Ihastuin myöskin ferret.com:n tuotteisiin ja lähetin heidän asiakaspalveluun sähköpostia, josta sainkin heti vastauksen etteivät he valitettavasti toimita tuotteita ollenkaan ulkomaille. En sitten tiedä miten joku on sieltä jotain tilannut, ois kyl kiva tietää, tilaan heti jos löytyy joku "kepulikonsti"!! Kertokaa ihmeessä??


    • fretti<3

      http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=1077 täältä löytyy häkki, hinta n.270e, eli suh. halpa. Muualla sama häkki n.350e. Tämä on helppo koota, kokemusta löytyy! Ostin häkkini tästä liikkestä, kesti vissiinkin 2 viikkoa, aika nopeasti tuli, koska siellä oli silloin yksi varastossa. Tämä häkki on aika iso, kork. 161, joten pienemmälläkin pärjäät jos frettii on lähes koko ajan muualla asunnossa kuin häkissä. http://www.rockwells.net/netstore/product_info.php?cPath=23_54&products_id=523 tämä häkki vähän pienempi, hinta VAIN 125e, joten sekin hyvä vaihtoehto, kokemusta ei itselläni tosin ole. Toivottavasti oli apua! :)

      • Innokas mutta saamaton

        Haluasin niin innokkaasti Fretin itsellenni mutta äitini ei suostu ostamaan. Oikeastaan minulla on jo rahat kasassa, joten voisin sen ihan itse ostaa. Mitä teen? Voitko auttaa minua miten saisin äitini suostumaan fretin hankintaan


      • miksen saa?!!!
        Innokas mutta saamaton kirjoitti:

        Haluasin niin innokkaasti Fretin itsellenni mutta äitini ei suostu ostamaan. Oikeastaan minulla on jo rahat kasassa, joten voisin sen ihan itse ostaa. Mitä teen? Voitko auttaa minua miten saisin äitini suostumaan fretin hankintaan

        Haluasin niin innokkaasti Fretin itsellenni mutta äitini ei suostu ostamaan. Oikeastaan minulla on jo rahat kasassa, joten voisin sen ihan itse ostaa. Mitä teen? Voitko auttaa minua miten saisin äitini suostumaan fretin hankintaan


      • mdfkmfg
        miksen saa?!!! kirjoitti:

        Haluasin niin innokkaasti Fretin itsellenni mutta äitini ei suostu ostamaan. Oikeastaan minulla on jo rahat kasassa, joten voisin sen ihan itse ostaa. Mitä teen? Voitko auttaa minua miten saisin äitini suostumaan fretin hankintaan

        Olet ilmeisesti alaikäinen, joten jos vanhempasi eivät suostu fretin hankintaan, niin joudut odottamaan siihen asti kun olet täysiikäinen. Ja vaikka sinulla olisi juuri raha frettiin, niin tuskin sinulla on varaa kustantaa fretille kaikki tarvikkeet, ruoka, vuosittainen rokotus, mahdollisesti leikkaus.. että periaatteessa ymmärrän äitiäsi, fretti ei ole halpa lemmikki !!


      • mk

        Itse seurasin huuto.net sivustoa ja pongasin sieltä todella makeen itse hitsatun valtaisan ison entisen lintuhäkin, ja degujakin miehellä oli tainnut siinä joskus oleskella. Hintaa häkille tuli vain 50 euroaa. Teimme itse häkkiin kolme kerrosta ja sitä on todella helppo sisustella kun kerroksetkin teimme pinnoitetusta minkkiverkosta joiden päällä on sit sellaista messumattoa/huopamattoa. Kerrosten alakattoihin on siis kiva ripustella riippukeinuja sun muuta hauskaa. Meillä fretit on häkissä öisin, muuten aina irti koiran kaverina, ja joskus on pakko laittaa ne häkkiin esim siivotessa (muuten roikkuvat luutussa ja imurissa koko ajan kiinni) ja silloin kun tulee vieraita jotka pelkäävät. Muutenhan ne eivät tosiaan ole häkkieläimiä, mut hyvä on olla joku paikka mihin ne voi laittaa kun on "pakko". Meillä pötkylät menee heti nukkumaan makoisasti häkin eri nukkumapaikkoihin kun ne sinne illalla laitetaan, eivät tunne että heitä jotenkin rankaistaan, ehkä se on niillekkin rauhoittumisen paikka.


    • Fretin omistaja

      Fretti ei ole häkkieläin. Voisitko kertoa mihin tarkoitukseen tarvitset häkkiä, niin voisin auttaa :)

      • lhoo

        Fretti ei ole häkkieläin, mutta on se häkki hyvä olemassa.
        Meillä on kans iso papukaijahäkki, siihen on laitettu itse kolme kerrosta ramppeineen ja riippumatot.
        Alakerrassa on myös hiekkalaatikko. Yleensä fretit ovat vapaina, mutta
        menevät sinne itse mielellään nukkumaan ja syömään ja juomaan.
        Meillä on myös pari matkaboxia, niissä ne tykkää kans nukkua, niiden ovet pidetään aina auki.
        Häkki on tavallaan pesä ja turvapaikka.


      • ----

        Ihan tarpeeton kommentti tuokin. Onneksi täällä netissä ainakin riittää niitä täydellisiä lemmikinomistajia, joista osalla tuntuu olevan jonkunlainen luontainen tarve päteä ja pyrkiä syyllistämään muita. Ei se, että joku kyselee häkkiä kerro mitään kyseisen henkilön kyvystä/kykenemättömyydestä huolehtia lemmikistä. Eikä myöskään tarkoita sitä, että frettiparka kyhjöttäisi onnettomana häkissä 24/7..

        Anteeksi vuodatus, mutta alkanut todella nyppiä tuollaiset kommentit. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe