Ihmettelen miksi ei ole kukaan keksinyt tarjota satelliittiantennin kautta laajakaistaa?
Peitto olisi ainakin 100%.
Miksi ei satelliitti?
4
803
Vastaukset
Onhan niitä tarjoajia pilvin pimein, mutta ei juuri Suomessa pohjoisen sijainnin vuoksi. Antennit tulisivat melko suuriksi ja kalliiksi. Satelliittilaajakaistassa on se huono puoli, että se ei sovellu nettipelaamiseen signaalin tekemän pitkän matkan vuoksi.
- ihmettelyä
Pelaaminen on sivuseikka netin käytössä, vaikkakin nuorisolle tärkee.
Kuitenkin pankki ym. asiat on tärkeempiä.
Sonera kun taas purkaa muutama vuosi vetämiään kaapeleita tai yrittää kiskoa täällä laitakaupungilla sikakorkeita hintoja.
- olla kyseessä raha
ja kapasiteetti.
TV-lähetykset ja sensellaiset on satelliitilla
helppo hoitaa, tehokas lähetin vain ja miljoonat
ihmiset voivat katsella BB:tä.
Mutta laajakaista ja internet on hieman eri juttu.
Jokaisen vastaanottajan kanssa pitäisi olla
suojattu kaksisuuntainen yhteys.
Siihen ei nykytekniikalla ylletä kuin muutaman
tuhannen kanssa kerralla tai satelliitista pitäisi
tehdä kerrostalon kokoinen ja varustaa ydinvoimalalla.
Ja sitten astuu raha, tai paremminkin sen puute,
kuvaan.- Otin selvää
Suurin osa satelliittilaajakaistoista toimii siten, että joudut käyttämään paluuliikennettä varten maanpäällistä laajakaistaa tai muuta hidasta modeemiyhteyttä. Jos käytät meno- ja paluuliikenteeseen satelliittiyhteyttä, ei sinun perseesi kestä maksaa laskuja eikä ostaa edes laitteita täällä pohjoisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576